Word 40

296 68 56
                                    


Ο Taehyung ανοίγει τα μάτια του , έχοντας ένα τεράστιο χαμόγελο στο πρόσωπο του.

Το προηγούμενο βράδυ ήταν η καλύτερη μέρα της ζωής του. Βασικά πάντα ήταν η καλύτερη μέρα της ζωής του , όταν είχε να κάνει τον Yoongi. Αλλά εχθές το σεξ που κάνανε ήταν απλά επικό.

Και αυτή την φορά δεν του είπε να φύγει από το σπίτι αφού τελείωσαν. Τον άφησε να ξαπλώσει δίπλα του και να τον κοιτάει.

Παρατηρούσε προσεκτικά την κάθε λεπτομέρεια του προσώπου του. Την αψεγάδιαστη λευκή επιδερμίδα του. Τις χαριτωμένες πυκνές βλεφαρίδες του. Τα ατημέλητα ξανθά μαλλιά του. Το σαλάκι που έρχεται από το στόμα του.

Ο Taehyung έβγαλε το χέρι ,του που είχε τοποθετήσει κάτω από το μαξιλάρι, και έκανε μετακινήσει μια -ενοχλητική- τούφα που έκρυβε το πρόσωπο του μεγαλύτερου. Βέβαια δεν κρατήθηκε και έκανε να χαϊδέψει τρυφερά το μάγουλο του Yoongi.

"Περίεργε." Σχολίασε ο Yoongi και άλλαξε πλευρό.

"Hyungούλη δεν θες να βγούμε έξω;" ρώτησε και συερεωσε το κεφάλι του στον ώμο του Yoongi.

Στο άκουσμα αυτής της λέξης η καρδιά του άρχισε να χτυπάει σαν τρελή.

"Άντε πάμε." Μουρμούρισε και άλλαξε πλευρό ώστε να βλέπει τον Taehyung.

Ο μικρότερος έκανε να σηκωθεί όταν παρατήρησε πως ο Yoongi τον κοίταζε. "Μπορείς να..." Είπε και του έκανε νόημα με το χέρι να γυρίσει.

"Με δουλεύεις έτσι; Σε έχω δει περισσότερες φορές γυμνό και από τους ίδιους σου τους γονείς." Σχολίασε σοβαρός.

"Ναι αλλά συνήθως έχει σκοτάδι." Εξήγησε ο Taehyung.

"Τέλος πάντων." Μουρμούρισε τοποθέτησε την παλάμη του μπροστά από το πρόσωπο του , ώστε να 'μην βλέπει' αλλά να κάνει και ματάκι.

"Σε βλέπω!" Φωναξε ο Taehyung και του πέταξε ένα μαξιλάρι.

Στην συνέχεια άρχισαν να περπατάνε στο πάρκο και την παιδική χαρά της γειτονιάς, που ήταν γεμάτο παιδιά.

Κάποια στιγμή προς το μέρος τους ήρθε μια μπάλα, την οποία έτρεξε να πιάσει ο Taehyung και άρχισε να παίζει με το παιδί.

Ένα παιδί στο σώμα ενός ενήλικα.

Του φαινόταν πολύ χαριτωμένο το θέαμα. Αν και δεν ήταν φαν των παιδιών , έπρεπε να παραδεχτεί πως του ταίριαζαν του Taehyung. Θα γινόταν ένας τελείως πατέρας.

"Θες ένα;" τον ρώτησε ο Yoongi μόλις άφησε τα παιδιά.

"Μπορώ να το πάρω;" απόρησε έκπληκτος. Ο Yoongi γέλασε με την αφέλεια του αγοριού και έκανε να του εξηγήσει όταν είδε μια γνώριμη φάτσα.

𝐂𝐔𝐏𝐈𝐃 𝐒𝐂𝐑𝐄𝐖𝐄𝐃 𝐔𝐏∥ bts ✔Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon