0.5.

7 1 0
                                    

Obavijam rukama svoje grudi ne znajuci sta da radim.Prvi put u zivotu se  skroz opustim i bas nesto lose da se desi.To moze samo meni.Uzdahnem i polako krecem ka kuci.Mrak je  i ne bi trebalo niko da me vidi,a i veoma je kasno.Ne pada mi na pamet ko bi se tako nasalio ne poznajem nikoga ovde sem Harrya,Nialla i Zayna.Pa taj gad.Ne zna za koga se zakacio,duplo cu mu vratiti.Stizem do kuce i vidim da nema nikog u dvoristu sto je odlicno.Ulazim u kucu i molim boga da je sve pogaseno i da nema nikoga. Mrak je svuda.

"Jes"uzviknem,bar nesto dobro nocas.

Trcim stepenicama da bih sto pre bila u svojoj sobi daleko od svih.Ulecem u sobu,naslanjam se na vrata pustam ruke da mi vise pored tela dok se borim za vazduh.

"Najzad."

"Nije lose za jednu doktorku."odjednom se zacuo taj hrapavi glas na sta me tera da poskocim.

"FUCK." skacem i trcim do kupatila brzo zatvarajuci vrata za sobom.Zakljucavam se za svaki slucaj,ne znam sta bi jos moglo da mu padne na pamet.

"ODJEBI STYLES!" vristim iza vrata dok cujem glasno smejanje sa njegove strane.Odlucim da ga ignorisem i odem se istusirati jer sam se kupala u moru pa da ne navucem neku urinarnu infekciju koja ce mi pokvariti ceo odmor.Skidam ono sto je ostalo na meni i ulazim pod topao tus.Kada malo bolje razmislim poznat mi je kreten odnekud,kao da sam ga videla ranije.Mora da pocinjem da ludim,a tek sam ovde jedan dan.Sta li ce biti za za mesec dana,ne smem ni razmisljati.Samo jedno znam a to je da cu kretenu zagorcati zivot dok je ovde.Kako mu je palo na pamet uopste da mi uzme odecu,iskreno svaka cast za kreativnost.Izlazim iz tusa i hvala Bogu pa sam ostavila peskire tamo inace da nisam bilo bi zlo.Obavijam peskir oko sebe  praveci malu haljinicu od njega,rascesljam kosu i pustim da se sama osusi,vruce je pa ce brzo.Obavljam higijenu i u cosku kupatila vidim neki bokal.Prilazim mu i uzimam i moja igra moze poceti.Punim bokal ledenom vodom,prilazim vratima osluskujem da mozda ne radi nesto ,ali nista ne cujem.

"Odlicno"sapucem.

Polako otvaram vrata od kupatila i na prstima se priblizavam kovrdzavom kretenu koji me sve vreme zajebava ovde.Spava kao beba,a i izgleda tako sa napucenim ustima i kovrdzama koje mu padaju preko lica.Ali ne smem posustati i ceo bokal sljustim na njegovu facu.Istog trenutka skace sa kreveta.

"JEBEM MU,TI SI LUDA ." viknu sa prezirom u glasu.Pocinjem da vristim od smeha.

"Ali,nisi se mogao videti neprocenjivo jebote."kazem kroz smeh jer je presmesno. Napravim nekakvu ponosnu facu jer uspela sam.Za trenutak se stvori ispred mene sto me tera na korak u nazad ali se nadje zid iza mene tako da prelepo.

"Sada ces platiti lutko."rece kroz zube oslanjajuci svoje telo na moje."lutko" mi odzvanja u glavi,kao da sam vec cula to negde ali se ne mogu setiti gde tacno.Pokusavam zanemariti svoje nepotrebne misli sada i pokusavam se izbaviti ali je znatno jaci od mene. Telo mi drhti jer ne znam na sta je sve spreman ovaj cudak.Pogled mu je tako leden i prikovan za moje oci,da mi se istog trenutka koza jezi.Odlucim da ostanem "hrabra" i ne skrenem pogled sa njegovih ociju ali posustajem jer mi paznju odvracaju njegove usne koje su nestvarno rozikaste i koje mi se sve vise i vise priblizavaju.A sranje Kim,sranje,moram da se izbavim odavde kako znam i umem.Mozda i imam plan.Podizem ponovo pogled na njegove oci koje su i dalje uprte u mene rukom mi slanja pramicak kose koji mi je pao na lice spustajuci se do mog vrata prelazeci polako prstima kao da me sve vreme proucava.Uzitak je prevladao i sklapam oci prepustajuci se.

"Prelepa si."sapuce na sta se izbezumim i srce mi sve jace i jace lupa.Svom tezinom je na meni,na ovom jadnom zidu tako da se ne mogu pomeriti pa se za trenutak prepustam ovom kretenu.Svoje mekane usne stavlja na moj vrat polako ga ljubeci sta izaziva trnce u meni,dolazi do mojih usana,ostavlja jedan poljubac i ja se odlucim uzvratiti na sta mu se usne razvlace u pobednicki osmeh.Usne su mu meke i veoma ukusne bas kao sto sam ih i zamisljala,jezici nam se ppreplicu sporo ali strastveno izazivajuci trnce u meni,a u glavi ludilo.Rukom dolazi do mojih grudi pokusavajuci da mi skine rucnik,ali ga cvrsto drzim  prekidajuci poljubac na sekundu.Osamuceno i opijeno njegovim usnama i samom pojavom pokusavam da predjem na svoj plan i pribijam se jos vise uz njega te me prihvata i guram ga na krevet preuzimajuci potpunu kontrolu ,ali i ja padam sa njim.Spaja nase usne stvarajuci strastven poljubac.Na butinama osecam izbocinu iz Harryevih pantalona sto me tera da se nasmejem i prekinem poljubac.Najbrze sto mogu ustajem sa Harrya i trcim u kupatilo zakljucavajuci se. Stojim uz vrata da bih mogla cuti sta ce reci,ali ne,cujem samo jako lupanje vratima.Ovo je bilo za malo,napokon malo svog mira danas.Izlazim iz kupatila i vidim da nema nikoga hvala Bogu.Uzimam gacice,brus i neku pidzamu koju sam na brzinu spakovala sastoji se od male majcice i nekog sortsa.Lezem u krevet i san mi nece na oci.Sta sam uradila jebote.Ponosim se sobom. 'Sta je on uradio tebi?' glasic se javlja na sta prevrnem ocima.Za ovih nekoliko minuta napravio je haos u mojoj glavi i pometnju u srcu.Mislim,kako se to moze dogoditi sa nekim koga ne znate zapravo?Te zelene oci su gledale samo mene i te predivne usne bile moje na nekoliko minuta.Samim razmisljanjem o njemu mi se  prevrne zeludac.Jeste da sam ovde samo jedan dan,ali imam osecaj da ga znam puno duze od toga i da smo se sreli negde pre.Verovatno umisljam i moram da ga se pocnem kloniti jer nije dobro ovo sto se zapravo dogadja.

HARRY

Je li ona mene to upravo ostavila jebem mu?Kucka.Isprovocirala me je previse tako da cemo videti kako ce se stvari odvijati dalje.Iznervirano prolazim rukom po kosi koja se do sada vec osusila i najjace sto mogu lupam vratima i boli me briga da li ce se ko probuditi.Ta devojka je luda jebote.Uzimam telefon i nazivam Katy koja ce mi popraviti ovo sranje u pantalonama jer je nepodnosljivo.Ulazim u svoj auto kada se Katy napokon javi

"Koliko ti treba da se javis zaboga?"frkcem ali shvatam da me uopste ne zanima"U ostalom boli me briga dolazim,spremi se."Spustam telefon ne ocekivajuci da bilo sta odgovori jer sam previse iznerviran.A samo sam je mogao izjebati i otici zaboga,kao i sa svakom sto radim.Ne znam sta mi je bilo.U glavi mi je samo taj pogled i sicusna devojcica,koja mi je previse poznata kao da sam je video negde, pa nisam mogao nista da joj uradim,ali zato ona meni moze i te kako.Prvo onaj samar,bokal vode pa sada ovo.Stvarno je ludaca,kako moze da leci ljude nije mi jasno.Stizem do do meni poznate kuce izlazim iz auta,zvonim joj i saceka me u nekim gacicama i brusu,sva sreca te joj muz nije tu.Hvatam je za struk i pribijam uz prvi zid halapljivo je ljubeci,samo tako bez reci i prigovora mi se prepusta.Kada brzinski obavim posao i sredim svoju napaljenost koju je ona luda izazvala ulazim u njen dnevni boravak uzimajuci viski jer mi je to potrebno.

"Moras ici,odmah."kaze uplasenim glasom koji drhti.Nikada ovo do sada nije rekla,a nije moguce da nije bilo dobro.Pogledam je upitnim pogledom na sta sleze ramenima i uzdahne.

"Odmah,Harry moj muz je ispred." O jebem mu,danas mi bas ne ide,skupljam stvari po podu uzurbano navlaceci sve na sebe,da izadjem kroz zadnja vrata opet auto mi je ispred,morao bih ograde preskakati a nije mi do toga.Boli me briga za njen brak i ovako joj ne daje sta joj je potrebno kako see to zove zapravo?Zatvor ne razumem.Krecem ka ulaznim vratima na sta ona pocne da histerise i place pre vremena,zene su nekada stvarno glupe.Otvaram vrata i suocim se sa njenim muzem koji me sokirano gleda.

"Nije valjda da sam toliko prelep?"upitam ga i namignem.Bas mi je do iskaljivanja besa danas pa odlucim da se zabavim."Da nisi gej?"stavim ruku na bok posmatrajuci ga od glave do pete.U tom trenutku mu se pesnica nasla na mojoj faci.Sokiran sam,ali sam to i trazio.

"Ti jebes moju zenu je li?A sada me jos i podjebavas,mrtav si." grub glas pun mrznje izlazi iz njega i opet me udara svom snagom.

"Pa kada ti neces,neko mora." nasmesim se i udarim ga svom svojom snagom da se zatetura u stranu. "A sada izvinite me,obaveze me cekaju." namignem im i napustam ih.Njihovi problemi neka ih resavaju oni,necu valjda ja.Ulazim u auto i krecem ka svom prebivalistu i onoj ludoj glavi.Prodjem rukom po usni jer me pece i vidim otisak krvi,iscepana je opet jebem mu.Ali sa doktorkom delim sobu,zar ne i to ludom.



MemoriesWhere stories live. Discover now