Stau in banca si privesc nerabdatoare la ceas. Mai sunt doar cinci minute si pot pleca sa ma intalnesc cu el. Am asteptat asta inca din prima zi in care l-am cunoscut. In momentul asta chiar nu conteaza ca ma voi alege cu doua absente amarate.
Clopotelul suna si ma trezeste din gandurile mele. Imi adun in graba caietele de pe banca si imi strang prietena in brate.-Bafta, Kim. Ma suni imediat cum ajungi acasa. Te iubesc.
-Desigur. Si eu, mult.Ies precum o tornada pe usa si inaintez grabita spre parcarea liceului. Chiar nu vreau sa-l fac sa astepte. Nu vreau sa pierd nici macar un minut pe care as putea sa-l petrec in prezenta lui. Pana sa-l intalnesc pe el, desi eram in viata, nu simteam ca traiesc. El m-a invatat sa simt. El a fost noul meu inceput, iar azi am ocazia sa-i arat cat de mult il iubesc. Am decis sa ii arat ca focul pe care l-a destainuit in mine si care m-a topit, e gata sa arda chiar daca el e rece ca gheata si l-ar putea stinge. Am asteptat sa fac asta un an. Un an in care am visat la buzele lui. Un an in care am tanjit dupa atingerea lui, o simpla atingere ce in ochii unora pare ceva banal, dar care pentru mine e totul. Mereu am incercat sa ies in evidenta in fata lui, dar el era prea orb sa vada cat de indragostita sunt de el. Era prea ocupat sa-si dea dragostea pe trandafiri, in timp ce eu ma ofileam sub ochii lui, insetata de iubirea lui.
Fara sa-mi dau seama, am ajuns in fata unei masini de o culoare neagra, mată. Era el. Acesta sta rezemat pe capota masinii si ochii ii zambeau, desi buzele nu schițau nimic. Ochii lui stralucesc in lumina artificiala produsa de stalp, par mai frumosi ca niciodata. Il priveam. Il priveam cu atat de multa dorinta.. Fierbeam sub privirile lui.
-Kim? Esti bine? spune acesta in timp ce imi pune ambele maini pe umeri. Ma speri. Ce s-a intamplat cu tine?
-Sunt bine, sunt foarte bine.
Am rostit ca si cum mi-as putea da ultima suflare de emotie si nerabdare.El se uita cu o privire intrebatoare, dar asta nu dureaza mult. Deschide usa masinii si imi face semn din mana sa intru. Il ascult si ii multumesc lui Dumnezeu ca m-am asezat pe scaun. Acesta ocoleste masina si mi se alatura, dand drumul la muzica. O melodie porneste umpland golul. El porneste masina si pleaca cu viteza de pe loc.
-Trebuie sa vorbim.
Spune acesta fara sa isi ia ochii de la drum. Am incuviintat din cap si mi-am indreptat privirea pe geam. Ma simteam din ce in ce mai emotionata.Am ajuns intr-o parcare slab luminata. Acesta opreste motorul si isi indreapta privirea spre mine. Simt cum ma priveste, dar imi este prea frica sa imi mut privirea pe el.
-Kim.. Priveste-ma, nu te preface ca nu ma vezi, te-am chemat sa vorbim si chiar e foarte important ce vreau sa iti spun.
-Te ascult. Spune, cu ce vrei sa te mai ajut?..
Mi-am dat ochii peste cap realizand ca, probabil, tot ce vrea e o alta favoare. Acesta a inceput sa isi incordeze maxilarul. Este vizibil enervat de ceea ce tocmai am scos pe gura. Isi trece mana prin par si isi aprinde o tigara. Trage cu putere din ea si imi inmaneaza si mie una, o aprind repede si imi reiau activitatea. Dupa mai bine de 10 minute acesta rupe tacerea dintre noi. Acea tacere asurzitoare.- Fii a mea. Spune acesta dintr-o suflare cu ranjetul lui specific pe fata.
- P-poftim..? Inima a inceput sa-mi bata cu atat de multa putere incat mi-era teama ca sunetul batailor m-ar fi impiedicat sa-i ascult cuvintele.
- Te vreau. Te vreau pe tine. Te vreau atat de mult.. Nevoia mea de tine creste pe zi ce trece. Dar stii ce mi-a astamparat setea de tine? Faptul ca iti vreau iubirea mai mult decat te vreau pe tine.In acel moment nu am mai simtit nimic. Timpul s-a orpit in loc, sangele imi fierbea in vene, tot ce mai puteam auzi erau bataile inimii mele si respiratia lui greoaie, ramasesem muta.
-Nu vreau sa taci. Te rog, Kim. Nu nega ce simti pentru mine. Stiu ca si tu simti la fel. Stiu ca si tu ma vrei la fel de mult cum te vreau si eu, doar accepta sa iti promit ca voi rezolva toate problemele si NIMENI si nimic nu va intervenii intre noi. Spune tot dintr o rasuflare si ma priveste atent in ochi.
Incerc sa ma stapanesc. Ma apropii timida de el si il sarut pe obraz. Acesta imi ia fata in palme si isi apasa buzele pe ale mele. Buzele noaste dansau un dans pe care doar ele il stiau. Imi musca usor buza de jos cerandu-mi permisiunea sa isi strecoare limba in gura mea. Imi pune mana in par pentru a dirija mai usor modul in care adanceste sarutul. Limbile noastre au preluat dansul cu mai multa pasiune. Isi duce mainile pe talia mea si ma indruma sa ma asez peste el. Isi aseaza mainile pe fundul meu si strange puternic in timp ce saruturile lui au coborat pe gatul meu. Fiecare sarut de al lui parca imi vindeca sufletul ranit. Acesta ajunge la baza micului decolteu si ma priveste in ochi astfel intrebandu-ma daca poate sa-l dea jos. Ii ofer un sarut apasat pe buze, iar acesta prinde ideea si imi da jos bluza dintr-o singura miscare.
Imi saruta atent sanii captivi in stransoarea sutienului si ma face sa ma simt din ce in ce mai bine in bratele lui. Mereu am visat la el si in sfarsit am primit ceea ce visez de atat timp. In sfarsit il pot avea cu totul. Scap si eu de tricoul lui si ii sarut fiecare particica din piept, arata atat de bine si acum e doar al meu. In doar cateva minute am scapat amandoi de haine si ne sarutam cu pasiune. Stau peste el si il simt din ce in ce mai incordat. Se opreste din a ma saruta si isi aseaza mana pe obrazul meu drept.-Esti sigura? spune in timp ce imi mangaie cu delicatete obrazul cu degetul sau mare.
-Mai sigura ca niciodata. spun si ma intorc la buzele lui deoarece simt cum nu mai am aer fara aroma lor dulce. Isi ruleaza prezervativul si ma pozitioneaza mai bine. Intra usor in mine. Simt cum fiecare particica din mine explodeaza in bucatele, ma misca usor pentru a-mi alina durerea provocata de el insusi. Dupa cateva minute, ma obisnuiesc cu durerea si devine din ce in ce mai placut. El simte si mareste ritmul, iar eu ma rezem de umarul lui cu o mana iar cealalta mana o tin pe geamul inchis. Simt cum totul in mine a renascut. Simt ceea ce niciodata nu credeam ca am sa simt. Il simt pe el si ii multumesc universului ca sunt aici si ca ma bucur de el in adevaratul sens al cuvantului.
Dupa 30 de minute de placere totala ne dan drumul in acelasi timp.-Si eu te iubesc. Ii soptesc la ureche in timp ce ii mangai obrazul. Acesta imi captureaza buzele intr-un nou sarut plin de dorinta.
Suntem intrerupti de telefonul meu care suna neincetat. Acesta intinde mana pe bancheta din spate si imi inmaneaza telefonul cu un zambet trist. Inima imi bate din ce in ce mai tare si simt cum totul in jurul meu isi pierde din culoare.
-El te suna. Raspunde-i, nu il face sa astepte. Comporta-te normal ca sa nu ii dai de banuit. Spune oftand si ma ajuta sa ma dau jos de pe el. Nu mai astept nici o secunda si ii raspund.
-Buna, iubitule. Spun cu inima stransa intr un ghem. El isi pune mana pe piciorul meu si ma mangaie usor pentru a ma linisti.
M-am reintors cu o noua carte dragii mei. Sper sa va placa si sa ma sustineti. Am de gand sa fie o carte buna si sper sa imi iasa. Am mai avut 3 carti in urma cu 2 ani dar le-am sters deoarece erau destul de prost concepute. Aceasta carte va fi bazata 50% pe intamplari din viata reala + ce mi-as dori sa se intample. Chiar daca cartea nu va fi destul de sustinuta eu imi doresc sa ajung cu ea pana la final deoarece chiar imi doresc sa fac asta. Sper din tot sufletul sa am cateva persoane care sa imi aprecieze cartea. Voi posta cat pot de des, bineinteles ca nu foarte des deoarece reincepe liceul si nu o sa mai am asa mult timp.
Voi reveni cu un NEXT cat de repede pot.#PupiciCuSclipici.
CITEȘTI
Plăcere interzisă!
Romance,,-Vreau sa ne despartim, pur si simplu nu te mai vreau in viata mea. M-am saturat de tine si de comportamentul tau. Ti-am cerut un singur lucru amarat iar tu nu ai fost in stare sa mi-l dai. In toata relatia am facut doar ce ai vrut tu. M-ai facut...