Buna eu sunt Diana.Sunt o fata super simpla cu un bff.Eu ma tratez ca ultima fata de pe Pamant ma tratez urata,deloc inteligenta,si foarte grasa dar altii nu cred asta.Ok sa trecem peste.Eu locuiesc in Constanta de 10 ani si daca va ganditi nu,nu am 10 ani eu am defapt am 16 ani.Prima data locuiam cu parintii si sora mea la Timisoara pana cand acea casa a luat flacari si a ars absolut tot si nu a ars doar casa a ars si inima mea stiind ca acolo am momente frumoase si amuzante impreuna cu sora si prietenii mei.Si daca va intrebati sora mea pe care o cheama Georgiana dar ii spunem Georgi are 21 de ani.Desigur ca abia ma mai baga in seama deoarece iese foarte mult in oras sau sa exploreze Romania.Ii place mult sa calatoreasca desigur ca imi place si mie.Pe bff-ul meu o cheama Denisa este o persoana minunata si o iubesc super mult.
Si pe langa acea prietena minunata mai am 2 baieti pe care nu ii voi intelege niciodata aceia sunt Muntenii.
Adica sa nu ma intelegeti gresit dar la scoala si in pe strada sunt foarte rai cu mine cand eram mai mici eram cei mai buni prieteni pana au aparut faima,youtube-ul,si normal fanele.Acele fane in care ar face orice le-ar sta in mana sa ii aiba.Era inca o minunata zi de scoala.Inca o zi in care ma vor face tocilara,inca o zi in care vor rade de mine.Mai pe scurt inca o zi de umilinta si nu ma pot muta la alta scoala deoarece stie toata Romania de mine.Asa ca nu are rost.
Eu cu Denisa mergem la scoala impreuna.
Am ajuns la scoala si normal ca la intrare se aflau Vlad cu Cristi.
Cr(Cristi):Vai,Vai a venit tocilara sa ne mai faca o ecuatie.
Eu:E bine macar ca stii ce este aia!
Cr:Vad ca ne luam peste picior!
Eu:Nu doar tu poti face asta!
Vl(Vlad):Buna iubi!(Ups am uiatat sa va spun ca Denisa cu Vlad sunt impreuna)
De(Denisa):Heiii!Spun si se saruta.
Denisa ma lasa balta si pleaca cu Vlad.
Cr:Deci regina invataturii!
Eu:Asta nu inseamna daca citesti si te documentezi mai mult esti tocilar sau tocilara!
Cr:Ămmmm.....Ba da chiar asta inseamna!Spune razand.
Eu:Ganditi-va cat va pot tolera eu te voi?De 1 an jumate va tot bateti joc de mine!Pe bune chiar nu v-ati saturat?
Cr:Nu!Spune el razand.
Eu plec in clasa si vad ca din cauza lui eu am intarziat.
Terminam orele si ies la scoala, singura de cand e Vlad in preajma Denisei a inceput sa ma uite incet incet.
Iar eu acum voi ramane o fata absolut singura minunat ,ce mai vrei de la viata.....Ok sper ca va placut acest nou capitol am decis sa sterg capitolele si sa incet alta cu o alta poveste dupa parerea mea putin mai intetesanta asa ca va pup paaa....