Cap. 3- Salvata de Matt...?

65 2 0
                                    

Ma trezesc de dimineata si ma imbrac pentru scoala. Mama nu e acasa asa ca nu ii nevoie sa iau micul de jun. Ies pe usa cu castile in urechi si merg spre scoala. Ajunsa in scoala,il caut pe Matthew.

Eu:Hei,Matt! MATT!

Matt:Ce-i?

Eu:Tu imi toti trimiti mesaje ciudate?

Matt: Ce mesaje?

I-am aratat atunci toate mesajele.

Matt:Tu esti nebuna rau,fetito. Eu nu am nici o legatura cu toata bazaconia asta. Si daca as avea,nu te-as urmari pe una ca tine.

Alan:Ha,te-o facut!

Ma intorc scarbita si nervoasa si o iau la fuga. Ies din scoala si merg,nu stiu unde dar merg. Imi deschid telefonul si vad un mesaj.

Matt:Heii,ce faci?

Eu:Prin padure,tu?

Matt:UNDE?! DE CE ESTI IN PADURE?!

Eu:Sunt nervoasa

Matt:S...serios?

Eu:Da,de ce?

Matt:Intreb doar...

Eu:Eh...

Atunci imi ridic capul si ma uit in jur. Pot jura ca am auzit pasi... Atunci in fata imi apar prietenii lui Matthew.

Alan:De ce ai fugit,papusa?

Eu:Pleaca Alan

Nick:Haide,pisi,nu fii rea.

Eu:PLECATI JEGOSILOR!

Nick:Ce ai zis ma? Ce spuneti baieti,o invatam minte?

Alan:Haide.

Atunci Alan vine la mine si imi da un pumn in stomac. Ma las jos si incerc sa iau aer. In urmatorul moment ma ridic nervoasa si incerc sa il atac pe Alan,insa Nick vine la mine si imi da un picior in stomac si cad la pamant. Alan ma imi da un picior si atunci am simtit ca mor... Cand Nick scoase un cutit sa imi lase un semn pe fata,apare un tip cu masca.

?:Valea de aici!

Nick:Hai,cine naiba mai esti si tu?

?:Nu conteaza,valea!

Nick:Hai sa ii aratam si mascatului.

Atunci Nick sare pe tipul ala. Tipu' il loveste cu pumnul in fata. Ceilalti,odata cu Nick,au luat-o la fuga.

?:Esti ok?

Eu:Mersi,da sunt. Dar cine esti?

?:Sunt...Matt..

Eu:MATT?!

Matt:Te rog,nu tipa. Haide,te duc acasa.

Eu:Mersi,dar de ce faci asta?

Matt:Haide,vino.

Nu imi raspunde la intrebare. Ajunsi la mine,urcam in camera mea. Ma pun in pat,ma dor toate.

Matt:Eu...ar trebui sa plec.

Eu:Stai!

Matt:Hm?

Ma ridic si ma apropii de el. Ii dau putin masca la o parte si il sarut.

Matt:T...tu...

Eu:Haide,du-te :))

Matt:Eu...am sa plec. See ya

Eu: ^^

Ce dumnezo am facut?! Nici nu il cunosc...de ce l-am sarutat?! Dar...a fost dragut...e...eu sunt confuza.

*bip-bip*

Matt:De ce m-ai sarutat? Nici nu stii cine sunt

Eu:Habar n-am de ce am facut-o....eu...ma culc...multumesc pentru ajutor.

Matt:Pentru nimic ^^ Noapte buna

Eu:Noapte bunaa

Imi inchid ecranul telefonului ecranului si mai aud un "bip". Era un mesaj de la Matt... " Te iubesc..."
Atunci am adormit..

*a doua zi la scoala*

Intrun in scoala. Dau de Nick si Alan.

Nick:Ai scapat ieftin ieri,dar stai sa vezi ce urmeaza! O sa platesti scump

Eu:Pentru tampenia ta?

Nick:O SA T-

Matt:GATA! Incetati!

Ma uit ciudat la Matthew. Sa mor de nu seamana leit la voce cu Matt. Oare...el sa fie cel de aseara? Nu e urat...e foarte frumix,dar....sa fie el...?

Anonimul din umbraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum