Part 13

77 12 1
                                    

Ieraudzījis, ka raudu, viņš uz reiz skrēja pie manīm, bet es ātri noreaģēju un izlēcu no gultas.
- Netuvojies man! - es viņam pavēlēju un viņš no šoka apstājās.
- Y/N kas notiek? - Jimins bija lielā nesaprašanā, bet es raudādama iesmējos.
- Tikai nevajag Jimin tēlot, ka tu neko nezini. Es ļoti labi visu redzēju. - es biju nikna un arī ļoti sāpināta.
- Klau varbūt paskaidrosi man... - es neļāvu viņam pabeigt.
- Nē Jimin! Tu man paskaidro kāpēc tu skūpstījies ar viņu kāpēc? - es uz viņu bļāvu un man bija pilnīgi vienalga, ka to dzird arī Jungkooks un Lisa.
- Tu par to? Ja tā, tad Y/N tu visu pārprati, viņa mani noskūpstīja, es to nevēlējos, kad tu aizgāji, es atrāvos no viņas, jo tajā brīdī ienāca Jungkooks un viņš ieraugot, ka Lisa mani skūpsta aizgāja prom, sakot, ka viņš viņu pametīs un Lisa viņam skrēja pakaļ, tāpēc tagad esam vieni. - Viņš skaidroja, bet es tikai ar asarainām acīm klausījos.
- Tu man nemelo? Viņa tevi noskūpstīja, nevis tu viņu? - es centos nomierināties.
- Jā Y/N, tici man tu man esi vienīgā un man nevienu citu nevajag, kā vien tevi, un es no tevis nešķiršos nekad es apsolu. - viņam to pasakot, es uzreiz skrēju pie viņa un uzspiedu savas lūpas uz viņa lūpām. No sākuma Jimins bija šokā, bet tad viņš atbildēja skūpstam, un mēs padziļinājām skūpstu.

Kad mēs atrāvāmies es ieskatījos Jiminam acīs, un viņš saņēma manu roku un veda mani uz gultu.
- Y/N, es zinu, ka neesi vēl tikusi pāri bērna zaudējumam, bet es tik un tā vēlos parunāt ar tevi. - Viņš teica.
- Jimin es vēl neesmu gatava, jaunam bērnam, tāpēc lūdzu atliekām, to līdz mēs aprecēsimies, lūdzu. - To sakot es nolaidu skatienu, bet Jimins pacēla manu zodu, lai es skatos viņam acīs.
- Labi, bet runājot par kāzām... Varbūt negaidām un aprecemies jau pēc mēneša, ko tu par to saki? - Viņš pasmaidīja.
- Jimin, protams, ka jā. Es vēlos būt tava pēc iespēja ātrāk - Es pasmaidīju un cieši viņu apskāvu.

Atlikušo vakaru mēs pavadījām runājot par mūsu kāzām,kuras notiks 3 decembrī, lai mēs varētu nosvinēt svētkus mājās,jo pēc tam mēs dosimies medusmēnesī uz Spāniju.

No rīta es piecēlos ļoti agri no rīta, jo lai sagatavotos kāzām nebija baigi daudz laika, tāpēc es jau gribēju sākt šodien.

Noejot lejā uz virtuvi, es pie ledusskapja ieraudzīju zīmīti, tā bija no Jimina.

Y/N
Piedod, ka man tevi bija jāatatāj vienu, bet man steidzīgi bija jāatskrien uz biroju.
P. s. Nepārmoki sevi ar kāzu plānošanu.

Tavs topošais vīrs.
Jimins.

Izlasījusi zīmīti es uzreiz ķēros klāt brokastu taisīšanai, lai es visu pārējo laiku varētu sagatavot viesu sarakstu un vēl paspēt aiziet pasūtīt ielūgumus.

Pēc vairākām stundām viesu saraksts bija gatavs. Ko Jimins no savas puses gribēs redzēt kāzās viņš man pats pateica, jo mēs sazvanījāmies, kad  viņam bija brīvs laiks. Tagad man tikai atlika aiziet un pasūtīt ielūgumus, lai laicīgi var tos visiem nosūtīt.

Tikusi līdz vaikalam, kur var pasūtīt dažādus ielūgumus, vai kaut ko tādu, es uzreiz ķēros pie lietas un apspriedos ar sievieti, kura tur strādāja.

Pēc pusstundas es biju izvēlējusies ielūguma dizainu, kurš man likās, ļoti skaists un piemērots.

Iedevusi viņai tekstu un pateikusi viesu skaitu, es devos mājās nedaudz atpūsties

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Iedevusi viņai tekstu un pateikusi viesu skaitu, es devos mājās nedaudz atpūsties.

Tears | Jeon Jungkook and Park Jimin |Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang