"ismént belédestem"

3.9K 156 3
                                    

Mikor megláttam Adamet azt hittem , hogy ott helybe szörnyet halok , olyan sokszor elkepzeltem már az ismét találkozásunkat mindig máshogy képzeltem el és most meg pár méterrel áll tőlem és egyszerűen nem tudom mit tegyek a szívem azt sugja rohanjak oda és ugorjak a karjaiba az eszem meg azt , hogy "menekülj ne mond el azt hogy te vagy az" néha olyan jó lenne egy kikapcsolo gomb néha olyan jó lenne ha nem gondolkoznánk és azt hiszem az is jó lenne ha az időt megtudnám állitani , és ha jobban megnézem Adamat már sokkal inkább férfiasabb az arca sem kölyök képü és izmosabb mint volt elegánsan öltözködik de a fekete börkabátja az még mindig viseli haja hosszabb és csomoba van neki összekötve sosem tetszett az ilyen haj egy pasin de nagyon szexyn áll neki és az arcát is borosta díszíti és azok a szemek most pont az enyém ellen harcolnak azt hiszem újra beleszerettem mint régen újra meg újra mindig ez van ahányszor meglátom a testem bizseregni kezd az eszem egy percre elvesztem a szívem kiakar uggrani a helyéről az arcom égni kezd és a piros összes árnyalatát felveszi testem meg remeg és a számat akaratom ellenére is beharapom ami persze Adamnek is feltűnik mire persze ő rám mosolyog és megnyalja az ajkait folyton ezt csinálja és ezzel egy kicsit sem segít asszem most kéne ezt az egésszet abba hagyni......

H.B❤

Rossz fiú (Befejezett)ÁTÍRÁSWhere stories live. Discover now