ROSA adlı kitap ile karakterler beraber kullanılmıştır.
Hızlı olmam gerek. Tae'yi bekletmemeliyim. Bugün seçmeler var beraber izlemeye gideceğiz. Jimin de gelmeyi çok istedi ama işleri varmış.
YARIM SAAT SONRA
Çok bekletmedim umarım
Tae: Hayır bende yeni geldim. Şuraya oturalım mı?
Olur
Tae: Kaç aday var biliyor musun?
Sanırım 30 kişi seçmişler. Herkesin üzerinde isim kartları olacak değil mi? Belki adını duyduğum birileri çıkar.
Tae: Kesin takacaklardır. Yarışma başlıyor.
5 DAKİKA SONRA
Şuradaki kız kim acaba Adını okuyamıyorum. Sen okuyabiliyor musun?
Tae: Rosa yazıyor. Videosunu izlemiştim. Çok başarılı bir kız Umarım ilk üçe girer.
3 SAAT SONRA
(Arkadan gürültülü bir ses duydum. Bir kız tae'ye " Uzaylıya benzeyen çocuk! Gruptan ayrıl. Diğerlerini kötü etkiliyorsun. " Diye bağırıyordu. O an sinirlerim tepeme çıktı. Ayağa kalktım ve arkaya dönüp sinirli bakışlar attım.)
Şşşt noluyoruz!! Laflarına dikkat et! Elimi kaldırttırma benim.
Kız: Onun bu grupta yeri yok. Ayrıca sen niye karışıyorsun.
Şimdi gösteririm ben!
(Bir yumruk attım ve kız yere serildi. Arkasına bakmadan çekip gitti. Neyseki arka taraflarda oturuyorduk. Pek kimse görmedi. Tae'ye baktığımda çok şaşırmış gözüküyordu.)
Tae: Beni koruduğun için teşekkür ederim. Gerçekten güçlüymüşsün. Çok etkilendim. Hayatımda beni bu kadar çok koruyan birini görmedim. Karakterinin hakkını veriyorsun
(Gözlerimin içine baktı. Bende ona baktım. Gözleri çok güzeldi. Utanıp kafamı aşağıya eğdim. Eliyle çenemi kaldırdı. Ve " Gözlerimin içine bakmaktan utanma" Dedi. Mikrofonun garip çıkan sesiyle irkildim.)
Gitsek iyi olur. Jiminle buluşacağım. İşleri bitmiş.
Tae: jimin mi? Oda nereden çıktı. Bugünü beraber geçireceğiz sanıyordum.
(Birden kaşları çatılmıştı. Jimin' in adını duyduğunda fazla sinirlendi.)
Üzgünüm. Ona sözüm var görüşürüz.Tae: ( Bu aralar jiminle çok buluşuyorsun. Sinirime gidiyor.)
(Sonunda jiminle tekrar buluştuk.)
Jimin: Tae'yle güzel vakit geçirdin mi? Ne yaptınız? Ne konuştunuz? Sana çok yaklaştı mı?
Neden böyle şeyler soruyosun ki?
Jimin: Önemli birşey yok. Öylesine sordum.
Tae'yle küsmüsünüz?
Jimin: Hayır küs değiliz. Birşey mi oldu?
Tae'ye seninle buluşacağımı söyledim ama bana çok sert davrandı. Adını duyunca sinirlendi.
Jimin: Ben onun neden böyle yaptığını biliyorum. Lütfen nedenini sorma
Jimin...
Ağlamaya başladım*
Jimin: Neden ağlıyorsun? Ağlama. Kötü birşey mi söyledim?
Eliyle göz yaşlarımı sildi*
Hayır. Kötü birşey söylemedin. Buraya gelmeden önce birşey öğrendim.
Jimin: Yoksa tae kötü bir söz mü söyledi?
Tae öyle birşey yapmaz! Telefonuma bir mesaj geldi. Mesaj da şöyle yazıyordu:
DEVAM EDECEK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEJİ (Turkuazın kızı)
FanfictionBEYİN DALGALARI... BÜTÜNLEŞMİŞ ZİHİNLER... 심장은 뇌를 보지 못합니다. 6-27-6-21-28-24-10-12-17-8 12-22 1 15-12-16 ROSA adlı kitap ile karakterler beraber kullanılmıştır. BİLGİ!! Hikayedeki efsane gerçek değildir. Bütün olaylar uydurulmuştur. Gerçekmiş gibi far...