Din capitolul anterior
Denisei a inceput sa ma uite incet incet.
Iar eu acum voi ramane o fata absolut singura minunat ce mai vrei de la viata.....
Ajung acasa si ma apuc sa imi fac temele desigur mai aveam puțin si terminam dar Georgi are chef de vorba.
Gr(Georgi):Ce mai faci??
Eu:Mi-am terminat temele!
Gr:S-au mai luat colegii de tine?
Eu:Mda...Georgi vreau sa fac o schimbare la mine timp de o saptamana sa vad cum se poarta cu mine daca as avea altfel de gusturi desigur la tinute!
Gr:Pai vrei doar la imbracaminte??
Eu:Da o sa ma imbrac asa timp de o saptamana si voi invata la fel de bine ca si acum.Iar cand expira timpul adica saptamana ma voi imbraca si ma voi comporta de parca nu a existat acea sapamana.Ce zici??
Gr:Nu prea sunt de acord adica colegii ar trebuii sa te placa asa cum esti!Dar mna daca asa vrei tu!Na adica totusi faci un experment.Aaa si sa stii ca in acest weekend va veni verisoara ta Miruna asa caa...
Eu:Bine bine...
Dupa ce am avut acea mirobolanta conversatie cu mirobolanta mea sora.Am decis sa ma culc.
Dimineata ma trezesc si in a doua secunda sunt la dulap.Acolo mai am cateva haine pe care mi le-am luat sperand sa le port dar nu le-am purat asa ca m-am pus sa aleg...Ca intr-o ora am terminat si de imbracat si de mancat si mi-am facut si ghiozdanul.Adica 3 in 1(adica am facut 3 chestii intr-o ora)
Pentru cine este curios cu ce m-am imbracat....uite aici⬇️⬇️Cam asa m-am imbracat.
Am iesit din casa si in fata blocului era Denisa...
De:Hello.
Eu:Hey!
De:Wow ce draguta esti!
Eu:Mersi si tu la fel.
De:Mergem?
Eu:Da!
Ajungem in curtea scolii si la intrare era Cristi normal....
Cr:Wow buna!
Eu:Ămmmm....buna...
Cr:Arati dragut!
Eu:Mersi cred!
Vl:Hei dulceata!
De:Heyy!Spune si il saruta.
Eu:Mda....eu am plecat!
De:Stai ca vin si eu!Pa baby!
Vl:Paa...
Ajungem in clasa si in spatele meu erau Muntenii si profesoara asa ca m-am grabit sa ajung in clasa.
In toate orele Cristi sa uiatat numai la mine.
A venit si pauza de masa.Am ajuns la cantina.Ne-am luat mancarea si voiam sa ne asezam la o masa dar Cristi ne face cu mana.
Cr:Heii!Haideti la masa noastra!
Eu:Bai,ok ma astept sa o inviti pe Denisa la masa popularilor ca na totusi,e iubita lui fractu!Dar pe mine nu prea ma asteptam....Esti bine??
Cr:Da,Sunt bine adica de ce nu as fii?
Eu:Nu stiu!
Cr:Deci veniti?
Eu:Nu. De:Da (spunem amandoua odata)
Denisa se uita urat la mine si imi spune...
De:Ba mergem.
Eu:Ba nu mergem.
Cr:Deci veniti?
De:Da.Amandoua venim.
Ajungem la acea masa unde erau niste fete imbracate super indecent.Adica mai pe scurt erau niste cateluse niste jucarii pentru baieti.
Fetele:Ce cauta tocilara asta aici Cristinel?
Baietii:Da,exact!
Cr:Sa stea si ea cu noi!Ce are?
Vl:Da exact lasati fata in pace!Spune si o saruta pe Denisa pe frunte.
Incepem sa mancam si fetele se uita urat pe mine.
Eu:Ok,eu o sa plec!
Cr:Stai de ce??Nici nu ai terminat de mancat!
Eu:Mi-a pierit foamea!
Cr:Nu pleca.
Una dintre fete:Cristinel daca vrea sa plece las-o sa se duca la tocilarii ei.Ea nu e de-a noastra.
Siiii....am plecat de la acea masa.Si serios acum chiar nu mai aveam pofta de mancare.
Am ajuns in clasa incepusem penultimele ore.Timpul a trecut destul de repede cam in toate orele Cristi se uita la mine dar nu stiu de ce aaa da....ca m-am schimbat si cred ca normal cand ma voi schimba la loc in hainele mele confortabile ma va trata ca inainte.Si chiar abia astept sa se termine saptamana si inapoi la hainele mele dar sunt si curioasa cum se comporta ceilalti cu mine....
Ajung acasa si ma pun sa imi fac temele.Pana intra Georgi.
Gr:Heiiii...Cum a fost prima zi de experiment?
Eu:Cum ziceam se comporta diferiti!
Gr:Uuuu naspa...Hai ca ne-a chemat mami la masa.
Eu:Ok.
Dupa ce am mancat am mai stat putin pe telefon si am adormit.
A doua zii m-am trezit si m-am dus la dulap sa imi aleg tinuta pentru azi.⬇️Ajung la scoala si acolo dau de Cristi.Nu stiu de ce dau mereu de el.dar infine...
Cr:Heii...nu ai intarziat la ora?
Eu:Din nou ma iei la misto?
Cr:Nu,nu,nu...doar ca azi am inceput mai devreme orele si de asta.Nu am stiut ca nu stiai...
Ajung in clasa si acolo era deja ptofesorul deci se pare ca chiar am intarziat.
Dupa o saptamana adica sa terminat experimentul....Hellooo am revenit cu un nou capitol yeyyy....Bine adica nu stiu daca va place aceasta carte SA IMI SCRIETI IN COMENTARII DACA VA PLACE CARTEA
VA pup