~ D-Vlad, ce s-a întâmplat?
V-Un drac!
Spune nervos și își ie ghiozdanul și pleacă.
D-Vlad! Punete înapoi în bancă! Vlad, stai!
Spune diriga, dar Vlad deja plecase.
D-Cum ați ajuns așa? Copii de grădiniță! Sau vă lecuiți doar dacă aveți nota scazută la purtare?
Spuneți-mi, că se rezolvă!C-Calmează-te!
Spune Cristi încet către mine.
Eu-Mersi Cristi! Mersi pentru tot!
Spun eu mai liniștită. ~C-Stai liniștită! O să vorbesc eu cu Vlad despre asta!
Eu-Nu, lasă-l. Asta e treaba noastră. Dă-l naibii!
Cristi nu mai zice nimic și doar mă ia de mână.
C-Apropo... Tu chiar ești cu George...?
Eu-Nu! Doar așa am spus...
C-Aa... Ok.***Pov Vlad***
Nu am mai rezistat! Să tot stau să îmi urle aia în urechi. Mă duc... Mă duc... Da nu știu unde...
Merg pe plajă.
Ajung pe plajă,nu era nimeni. Doar e 7:54...
Am văzut un loc mai retras o să merg acolo. Aici încă cred că tot o să vină cineva să se uite la mare sau ceva... Și vreau să fiu doar eu cu mine...
Îmi arunc ghiozdanul pe nisip. Mă pun lângă el și stau cu genunchii la piept. Mai bine îmi pun muzică.
"Toate momentele" să fie...
•Ești prost! • Nu, nu, nu!! Taci!!
Spun și îmi pun mâinile la urechi și încep să plâng. De ce... Am știut că coștiința mea o să-mi spună lucruri de astea..Yssa nu m-a plăcut niciodată...
"A durut! " în ambele sensuri...
Nu știu de ce reacționez așa!! Pe când am început să ne înțelegem... Eu iar am data-o în bară!
Aș vrea să apăs pe un buton și să o iau de la capăt cu ea.
Ea e atât de diferită de celălalte fete. Am fost și mai prost când am zis că "stă după mami și tati" și toate alea... Și că ne spune alor ei când îi greșim... Deși nu a făcut asta niciodată... Nu a fost ca altele... Putea să stea la buzunaru' lui tati și să fie fițoasă și machiată și toate alea..... Dar nu. Alte fete poate așa ar fi fost.. Dacă ar fi ca ea. Dar ea nu e așa."Am pierdut......... O!
Plâng. Am nevoie de asta. Noi... O să mergem din nou la Constanța..
"În pula mea de ce tot plâng??! "
Mă cert cu mine... Nici eu nu mă mai suport..
Nu mai știu ce să fac... Eu mereu sunt ăla care se dă mare. De ce nu pot să fiu și eu ca și Cristi? Să mă împrietenesc cu toată lumea.
Ok! Trebuie să aflu.
O plac pe Yssa?"Nu! "
Așa e! Nu o plac. Vreau doar să... Să pot vorbi cu ea. Ea îl are pe George...
Ce norocos e mă ăla...
Gata!
Nu te mai gândi atâta la Yssa.
Gândește-te că o să mergi din nou în orașul tău, și o să devină totul la normal."O să-ți fie dor de ea! "
***Pov autor***
Yssa a stat la ore până la ora 13. Doar atât au avut pe ziua de azi.
Diriginta ei i-a spus că dacă e nevoie să plece și ea acasă, nu e nici o problemă. Dar ea a stat. Până acum.
Ultima ora de franceză s-a terminat și ea repede a ieșit din clasă. Și-a luat ghiozdanul și a plecat. Nici măcar nu a așteptat să iasă profesoara de franceză. Vlad... Până acum a stat și a ascultat muzică pe plajă trist,dintr-un motiv anume.***Pov Yssa***
Fraieru' dracu! Nu mai are ce vorbi cu mine, lasă... Tot o să plătească el!
Fug repede spre casă. Îmi iau repede cheia de la casă din ghiozdan și intru val vârtej în casă. Urc scările spre camera mea tot câte două. Ajung în cameră și încep să caut.
"Unde dracu e?? "
Aici!***Pov Vlad***
Stau liniștit și încă mai ascult melodia aia... Stau de ceva vreme aici... Dar îmi place. Mă liniște.
Aud ceva. Ce dra...Y-Aici erai!!
Eu-Yssa!!
Spun eu mirat și... Fericit...
Y-Da de ce zambești așa? Crezi că am venit să-mi cer scuze? Sau ce? Nu deaia am venit aici!
Eu-Iartă-mă...!Te rog!
Spun și mă apropii de ea și îi prind fața în mâini.
Eu-Să nu cumva să te apropii de mine!Lasă-mă!
Spune și face pași înapoi și... Plânge.."Nu mai pot!"
Y-Credeam că poate chiar o să ne împrietenim... Și toate cele... Da tu.. Tot un fraier ești! Doar cu mine ai avut treabă dintre toate fetele din liceu. De ce? De ce eu sunt mai proastă? Că am o problemă de sănătate? Hă?
Eu-Nu mai vorbi așa! Știu că am greșit, iartă-mă!
Spun eu care de data asta îmi las lacrimile să mi se scurgă pe obraji.
Y-Nu pot! Oricât cât de mult aș vrea, nu pot! Ești un bou! Și iați asta înapoi!
Spune și îmi aruncă la picioare sticluța cu parfum.
Y-Și, și asta! Să terminăm asta odată!
Spune și aruncă și brățara ce i-am dat-o mai demult."A durut...! " în ambele sensuri..
Eu-De ce faci asta??
Y-Pa!
Eu-Nu pleca!! Te rog!!***Pov Yssa***
I-am dat și brățara la Vlad... Nu îi mai văd rostul.
Eu-Pa!
V-Nu pleca!! Te rog!!
Ok... Nu l-am mai văzut așa niciodată. Adică plânge și a văzut în genunchi pe nisip.
Eu-Mai vrei să-mi spui ceva?
Spun eu întorcândumă la și suflândumi nasul.
V-Da am!!
Eu-Zi!
V-Noi... O să plecăm la Constanța, așa că te rog iartă-mi greșelile!
Eu-Ce?
V-Îmi pare rău pentru tot! Yssa... Eu.. Ști.. Doar că.. Îm... Eu.."El pleacă "
Sper că va plăcut! Am vrut să vă fac o surpriză și să postez două capitole azi. Sper că veți aprecia asta. Și sper că v-ați uitat și în biografia mea. Vă pup!
Bye!!
"Mulțumesc! "
CITEȘTI
Eu și el //F.f Vlad și Cristi Munteanu
Fanfiction12.V.2018-16 în fanfiction 11.V.2018- 1 în "Relații" 1 în Îmăpăcări❤ 10 în "VladMunteanu 5 Certuri!!..... Totul era perfect,până când s-a băgat el în viața ei! Erau ca și niște rivali,dar viața este p...