Bună! Mă numesc Alexia și sunt din România! Am 19 ani (în realitate am 13, dar în carte am 19) și îmi doresc foarte mult sa ajung în Coreea. Îmi place totul legat de K-pop și Coreea! Îmi înnebunesc părinții în fiecare zi, pivestindu-le despre obsesia mea de BTS și Taehyung❤Este joi dimineață. Mă ridic din pat, cobor scările și mă duc în living; unde îmi găsesc părinții...
Eu: Mami, știi ca ești cea mai buna mama din lumeeee?? Știi, nu? *încercând sa îi fac ziua mai buna și sa mă lase sa merg în coreea*M(mama): Ah, zi ce mai vrei....Dacă e legat de mersul tău în Coreea, știi răspunsul! NU
Eu: dar, mama! Știi cât îmi doresc sa merg la concert la BTSSS!
M: du-te imediat în camera și încetează cu fanteziile , ca-l chem pe tatăl tău!
T(tata): ce este? M-ai chemat?
M: Da! Alexia iar mă innebunește cu prostiile ei...
T:Alexia!
Eu: ah! Sunteți cei mai rai părinți *spun plecând cu lacrimi în ochi*
Mă încui în camera și încep sa plâng. Este 5 martie , iar pe 8 martie este ziua mea! DA, FIX DE ZIUA MAMEI!
*Peste 3 zile (ziua mea)*
Mă trezesc la ora 9 și cobor în bucătărie sa iau micul dejun, când îmi văd părinții ca am așteaptă la terminarea scărilor, cu un ditamai zâmbetul pe fata! Încep sa îmi cânte "La mulți ani" , sa îmi ureze bla bla bla și chestii
M: Știm ca ești supărată pe noi, așa ca ti-am luat un cadou de ziua ta
Și tata scoate din buzunar 1 bilet de avion...citesc ce scrie și văd ca scrie "Travel to......KOREA"
Eu: MAMA, TATA! NU POT SA CREEEDD! MĂ DUC ÎN COREEA ! VA IUBESC!
T: Am văzut cât de mult Îți dorești , așa ac ti-am cumpărat un bilet spre Coreea! Ne-am interesat și vei sta cu Carmen (Carmen fiind prietena mea din clasa 1 , care s-a mutat în Coreea acum un an! Ea are 18 ani, e cu 1 an mai mica decât mine)
M: Du-te și fa-ti bagajul, avionul decolează la ora 11! Ai 2 ore de pregătit! GRABESTE-TE!
Gata și primul capitol! Știu ca a fost scurt dar na! Ne vedem următorul !
Byeee😙