Μόλις μπαίνω μέσα βλέπω την μαμά μου να μαζεύει το πιάτο της. Μόλις με βλέπει πετάγεται.
"Που ήσουνα αγάπη μου άργησες και ανησυχίσα και τι έγινε και είσαι τραυματισμένη;"
Λέει και έρχεται κοντά μου.
"Θα σου πω, αλλά πες μου σε παρακαλώ, ότι δεν είπες τίποτα στον μπαμπά."
Την παρακάλεσα.
Δεν θέλω τώρα να έχω κι άλλα μπλεξίματα με τον μπαμπά μου.
"Όχι αγάπη μου μην ανησυχεί, έλα τώρα να μου πεις τι έγινε, με αγόρι ήσουνα;"
Με ρωτάει πονηρά και καθόμαστε στον καναπέ.
Στην μαμά μου δεν μπορώ να πω ψέματα, είναι σαν κολλητή μου.
"Εμμ ναι που τ-το ήξερες;"
Την ρωτάω ντροπαλά.
Με το που το ακούει γουρλωνει τα μάτια της.
"Τι σοβαρά;..... Επιτέλους βρε αγάπη μου να κοινωνικοποιηθείς και λίγο, πως τον λένε; τον ξέρω; είστε μαζί; πως χρονών είναι; αυτός σε χτύπησε; γιατί δεν μου απαντάς;"
Θεέ μου, ζαλίστικα από τις ερωτήσεις.
Πώς μπορεί να μιλάει τόσο πολύ χωρίς να παίρνει ανάσα;
"Σε ποιά από όλες βρε μαμά. Λοιπόν εμ τον ξέρεις στον έχω αναφέρει."
"Πες μου, τότε ποιός είναι;"
Ωχ!
Πως της το λες τώρα.
"Εμ ει-είναι ο Ι-Ιάσονας."
Μόλις το ακούει γουρλωνει τα μάτια.
Δεν είναι καλό αυτό.
Δεν είναι ΚΑΘΌΛΟΥ καλό αυτό.
"ΑΥΤΌΣ Ο ΑΛΗΤΗΣ ΠΟΥ ΣΕ ΚΟΡΟΪΔΕΎΕΙ;"
"Εμμ.... ναι, αυ-αυτός."
Είπα με κατεβασμένο το κεφάλι.
"ΚΑΙ ΕΊΣΑΙ ΖΕΥΓΆΡΙ ΜΕ ΑΥΤΌΝ;"
"Τι;... Όχι καμία σχέση απλός με.... με χτύπησε μια κοπέλα, επειδή μου... μου μίλησε ο Ιάσονας. Και μετά με είδε κατά τύχη ο Ιάσονας και με πήγε στη νοσοκόμα, αφού.... αφού τελειώσαμε από εκεί με πήρε και με πήγε σε ένα δασάκι και...."
Της έλεγα διστακτικά, ώσπου με διέκοψε.
"ΣΕ ΧΤΥΠΗΣΕ ΚΟΠΕΛΑ; ΣΕ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΚΕ ΑΥΤΟΣ; ΣΕ ΠΉΓΕ ΣΕ ΈΝΑ ΔΆΣΟΣ ΜΌΝΟΙ ΣΆΣ; ΠΑΝΑΓΊΑ ΜΟΥ! ΠΆΜΕ ΤΏΡΑ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΊΑ ΝΑ ΤΟΥ ΚΆΝΟΥΜΕ ΜΉΝΥΣΗ ΓΙΑ ΒΙΑΣΜΌ. ΕΕ ΡΕ ΚΆΤΙ ΜΗΝΎΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΈΣΟΥΝ."
YOU ARE READING
My Butterfly
Teen FictionΗ Νεφέλη, μια ήσυχη κοπέλα που δεν έχει πειράξει ποτέ της κανέναν, όμως όλοι ασχολούνται μαζί της. Με την κακοί έννοια. Ότι και να κάνει είναι λάθος. Και όλα αυτά τα άρχισε ο Ιάσονας. Ιάσονας ο φόβος και ο τρόμος. Θα μάθει ποτέ η Νεφέλη ότι ο Ιάσονα...