"Αδερφέ; πως ;" είπα με τρεμαμενη φωνή μην πιστευοντας τι βλέπω.
"Περίεργο ε , να βλέπεις τον αδερφό σου στην πόρτα σου αφού σου είπαν ότι πέθανε. " είπε κοροιδευτικα και μπήκε στο σπίτι.
Πήγαμε και καθισαμε στον καναπέ ενώ εγώ ήμουν έτοιμη να πέσω κάτω.
Ο Jaebum μου έπιασε το χέρι και το εσφυξε .
Φαινόταν τόσο ήρεμος.
"Γιατί μου είπαν ψέματα ότι έχεις πεθάνει;"τον ρώτησα με απελπισία.
"Hyun Sung;Δεν είμαι ο αληθινός αδερφός σου "είπε και με κοίταξε στα μάτια καθώς έπαιζε νευρικα με τα χέρια του .
"Τι εννοείς;"το μυαλό μου θολωσε.
"Δεν είμαι αληθινός αδερφός σου .
Ο πατέρας σου σκότωσε τον πατέρα μου γιατί έμαθε για την κρυφή σχέση με την μητέρα σου .
Εσύ είχες γεννηθεί και είχες και έναν άλλον αδερφό μου ,που τον πήρε ο πατέρας μου και έδωσαν εμένα.
Εγώ είχα ακόμη έναν αδερφό.
Όταν μεγάλωσα αρκετά , τον βρήκα και έτσι αρχίσαμε την δικιά μας μαφία."Είπε και κοίταξε τον Jaebum.
Τον κοίταξα έκπληκτη στα μάτια,εκεινος μου χαμογέλασε και χαιδεψε το κεφάλι μου .
"Δηλαδή εσείς είστε αδέρφια;"
Είπα και κοιτούσα μια τον έναν και μια τον άλλον."Και ο αδερφός μου ποιος είναι;"κοίταξα τον Sungkyu.
"Το κανονικό σου όνομα δεν είναι Shin Hyun Sung, αλλά Park Hyun Sung.
Και ο αδερφός σου είναι ο Park jinyoung " εξήγησε .
"Δηλαδή μου λέτε ότι ο Jinyoung ..."
"Είναι ο κανονικός αδερφός σου "είπε ο Jaebum και μου έπιασε σφυχτα το χέρι.
"Μα γιατί όλο αυτό;"είπα απελπισμενη.
"Δεν θέλω να σε πληγωσω ,αλλά με έστειλαν για να σε σκοτώσω "είπε ο Sungkyu και ένιωθα ένα βάρος στην καρδιά.
"Να με σκοτώσεις;"
"Ναι αλλα όχι μόνο εγώ αλλά και ο Jaebum " κοίταξα τον Jaebum και είχε ένα λυπημενο βλέμμα.
"Δηλαδή όλα αυτά ήταν ψέματα. Το ότι με αγαπάς, το σπίτι εδώ,όσα έκανες για μένα, το μωρό " ένιωθα να βουρκωνω.
Εκείνος πήγε να πει κάτι και να με ακουμπησει αλλά τον σταμάτησα σηκώνοντας τα χέρια μου ψηλά.
"Δεν θέλω τίποτα από εσένα πια . Θα φύγω από το σπίτι, ο μόνος που θα με βλέπει είναι ο αληθινός αδερφός μου και το παιδί μόλις γεννηθεί θα το δώσω..." σηκωθηκα για να φύγω αλλά σταμάτησα.
KAMU SEDANG MEMBACA
◇ S I G N ◇ {Complete}
Fiksi Penggemar"Καλύτερα να φύγεις " είπε με αυστηρή φωνή. Δεν μπορούσε να με κοιτάξει στα μάτια, αυτό ήταν που με έκανε ακόμα πιο αδύναμη . "Ναι" προσπάθησα να μην τραυλισω ,να φανω δυνατη , αλλά τα δάκρυα μου με παρεδωσαν" είναι καλύτερα και για τους δύο μας...