#26

234 16 6
                                    

Ma trezesc si fac acelasi lucru ca deobicei.

   H: Printesa, esti gata?
   Eu: Da. Si nu mai imi spune printesa. Eu sunt Marinette.
   H: Bine...Marinette. Haide la croitoreasa.

Dupa ce imi ia masurile si ii dau modelul cu rochia si imi aleg culorile si chestii...

   H: Haide acasa.
   Eu: Ma puteti lasa in Khalidya? Eu si printul ne intalnim si..
   H: Sigur. Hai.

Harold ma lasa la castel. E aproape la fel ca al meu. E foarte bine pazit. Garzile ma lasa sa intru in curte. Bat la usa. In fata mea apare un om cam de varsta lui Harold.

   Eu: Ăm...am venit l..la print.
   ??: A. Esti printesa?
   Eu: Da?
   ??: ADRIEEN, TE CAUTA PRINTESAA.
 
Se aude vocea nervoasa sau plictisita (sau amandoua) a lui Adrien. Care coboara scarile.

   Ad: Acum vin. Oare ce mai vrei si de data... A. Tu erai intra. Spune cand ma vede.
   Eu: Mersi.
   Ad: Imi pare rau. Haide in camera mea.

   Ad: Chiar imi pare rau pentru mai devreme. Am crezut ca esti Tarra. In general mai vine la mine.
   Eu: Nu e nimic. Barbatul acela cine a fost?
   Ad: El e Gerald. E ca Harold al tau.
   Eu: Aa. Ok.
   Ad: Si cum de ai venit? Noi trebuia sa ne intalnim peste o ora in sat.
   Eu: P...pai am ter...minat m...mai rep..pede si am zis s..sa vin la t..tine.
   Ad: Nu e nimic. Dar puteai sa te intalnesi cu Tarra si atunci dadeai de probleme.
   Eu: De ce?
   Ad: In general vine la mine. Si daca te.ar vedea aici ar face o criza.
   Eu: Adica?
   Ad: Ea vrea sa fie cu mine...
   Eu: Ahaa.

Mergem prin satucul din regatul lui acum.

   Eu: Ar trebui sa mergem si la piscina. Adica sta acolo degeaba si noi ne plimbam...
   Ad: Asta e. Piscina. Multumesc mult.
   Eu: Hă?
   Ad: Trebuie sa gasesc ceva pentru balul care va avea loc la mine. Si acum mi.am amintit de piscina imensa din curtea mea.
   Eu: Adica va fi un bal la piscina?
   Ad: Da.
   Eu: Pai...cu placere?
   Ad: Si da. Mergem la piscina. Le chemam si pe fete.
   Eu: Ok. La mine. Maine.

Stam pana seara si chestii si dupa mergem acasa si povestim pana seara.
 

Si dupa o luuunnngaaaa asteptare....am postat si eu😅

Fiecare Printesa Are Printul Ei   Miraculous ffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum