Witam w pierwszej części mojej nowej książki (na moim pobocznym profilu) w której będą się pojawiać różne artykuły będę sama tworzyć. Na ten pomysł wpadłam na festynie przy którym pomagałam i postanowiłam zrobić kilka zdjęć aby je wam później pokazać. Pomyślałam, że same zdjęcia to za mało i postanowiłam zrobić mały wywiad z paniami ze schroniska i właścicielem stadniny. Oto są efekty mojej pracy, są one napisane w dość specyficzny sposób, ale myślę, że poprawie to w praktyce. Jeśli pojawią się jakieś pytania oczywiście można je zadać. Postaram się na nie odpowiedzieć.
Na pierwszy ogień pójdzie schronisko które nazywa się: Przytul Pyska. Niestety nie mam zbyt wielu informacji o tym miejscu, ale w najbliższym czasie planuje pojechać do tego ośrodka żeby zrobić dokładniejszy wywiad. Schronisko ma swoją własną stronę internetową na, którą was serdecznie zapraszam: PrzytulPyska.pl. Adres schroniska to: Boguszyce k. Oleśnicy, a numer to 665 498 100. Na festynie były trzy pieski:
To jest Olek. Bardzo energiczny i przyjazny psiak. Oczywiście jest do adopcji. Ma sporo energii i lubi ludzi. Niestety nie wiem czemu jest w schronisku tak jak i nie wiem czemu jest w nim też reszta tych czworonogów.
Drugim psem jest Krystyna, która nie chciała za mną współpracować przy robieniu zdjęcia. Z tego co widziałam i się dowiedziałam jest raczej spokojna i lubi być głaskana. Ogólnie jest nie za dużym psem i myślę, że spokojnie nadaje się do mniejszego mieszkania. Tak jak i Olek jest przyjaźnie nastawiona do ludzi.
Ostatni psiak to Dora. Jest spokojna i widać, że lubi spacery w towarzystwie człowieka. Byłam w pobliżu tego psa nieco dłużej niż przy pozostałych więc mogę stwierdzić, że jeśli ktoś wziął by są suczkę na spacer podczas, którego na moment chciałby się zatrzymać ona była by spokojna czekała na swojego właściciela.
CZYTASZ
Artykuły
Non-FictionKsiążka o różnych ludziach i ich zajęciach. Osobiście przeprowadzone wywiady przeze mnie. Ludzie na zdjęciach wyrazili zgodę na robienie ich oraz publikacje. Jeśli kogoś ciekawią różne artykuły niech wejdzie i zapozna się z materiałami zawartymi w k...