Hey people, ik weet een boek die je echt moet lezen: Secret Princess van xMissLHoran of My secret Life van Smartblondinex! Die boek zijn echt ge-wel-dig! Dus als je interesse hebt heb ik een tip voor je: Lees het dan!
"Aaaaaaaaaaaahhhhhhhhh!!!" gillen Jake en ik in Sasha's en Jaden's oren. Zo te zien schrokken ze zich heel erg, want ze sprongen achteruit en vielen in het zwembad. Ik gaf Jake een high five en we lachen ze uit. "Waarvoor was dat!" gilt Sasha. "Dan moeten jullie maar helpen met opruimen, hè?" zeg ik lachend. Als Sasha en Jaden uit het zwembad zijn, geef ik Sasha en Jaden een handdoek, en ze vegen zichzelf droog. Daarna hielpen ze Jake en mij met opruimen.
Als we klaar zijn met opruimen, ga ik naar de logeerkamer, samen met Jake (we gaan vandaag logeren bij Jaden), Sasha en Jaden slapen in een kamer. Ik was heel erg moe door deze dag, en dat kon ik merken, want net toen ik in bed lag, val ik gelijk in slaap. In mijn slaap voel ik dat iemand me een kus op mijn wang geeft. Dat is vast Jake.
Als ik wakker word, zie ik Jake niet. Dus ik ga naar beneden om hem te zoeken. Als ik hem zie koken, kijk ik hem verbaasd aan en vraag: "Sinds wanneer kon je koken?" "Okè, ik kan misschien niet veel, maar koken, dat kan ik heus wel hoor!" antwoordt hij. En ik glimlach even en ga naast hem staan. Hij zit rijst te koken (als je niet weet wat dat is moet je het opzoeken, het is namelijk verukkelijk met groente). "Wil je misschien proeven?" vraagt hij lachend. O, shit. Ik zit te kwijlen. Ik veeg snel mijn kwijl weg met het papiertje die ik heb gepakt. "Nee hoor, hoeft niet. Ik wacht wel tot je klaar bent koken" zeg ik schamend.
Mmmhhhhh, dit is verukkelijk. Ik heb nog nooit een jongen gezien die zo lekker heeft gekookt. "Dankje" zegt Jake. Fuck, ik haat het als ik hardop praat terwijl ik dat niet wil! "Dat doe je nu nog steeds hoor!" zegt Jake lachend. Ik krijg een hele rode hoofd. Wanneer stop ik er nou mee! Waarschijnlijk heb ik deze keer niet hardop gepraat, want Jake zegt nu niks. "Gaan we vandaag naar het strand?" vroeg ik aan Jake, Sasha en Jaden. "Jaaa, lijkt me super!" zegt Sasha. "Okè" zeggen Jake en Jaden.
"Dit wordt nog een superdag!!" zeg ik als we aankomen. Ik zie heel veel jongens zonder shirt, en waarschijnlijk kijkt Sasha er ook naar, want ze kijkt me met grote ogen aan. "Lets go!!!" roepen Sasha en ik in koor. Maar als we net willen gaan lopen pakt Jake me op en brengt me naar een stoel, bij Sasha pakt Jaden haar op en legt haar in een stoel naast me. "Wat is er nou mis met jullie!" gil ik naar Jake en Jaden. "Ik zag jullie wel staren naar de jongens! Dus daarom blijven jullie bij ons." zegt Jaden. Ugh, jongens ook hè? "Kom op Jake, asjeblieeeeeeeft!" zeg ik en ik kijk hem met puppyogen en een pruillip aan. "Vooruit" zegt hij dan."Maar beloof me een ding, je gaat niet achter jongens aan, je kijkt niet naar ze en blijft uit hun buurt, okè?" zegt hij. "Okè, maar dan moet jij ook bij de meiden uit de buurt blijven en dat is een bevel! Ennne..." zeg ik en ik wijs naar Jaden en Sasha, en dan begrijpt hij het. "Eey Jaden" zegt Jake en hij fluisterd iets in zijn hoor. "Okè, vooruit" zegt Jaden dan. Sasha en ik sprongen gelijk het zwembad in. Wat heeft Jake nou in Jaden's oor gefluisterd om hem zo ver te krijgen dat Sasha met mij mee mag? Want Jaden is echt niet zo'n persoon dat hij zijn vriendinnetje gewoon haar gang laat gaan. Maar ze zijn jongens hè? Je weet nooit wat er met hen is.
Het was een super dag. We gingen zwemmen en daarna zonnen en de jongens trakteerden ons op ijs! En o ja, we hebben weer een logeerpartijtje bij................ MIJ!!!!!! Deze keer slaap ik met Sasha in een kamer en Jake samen met Jaden. "Meidenavond!!!" gillen Sasha en ik in koor. We deden eerst onze haar, daarna onze nagels, dan onze gezicht en als laatst KLETSEN!!! We kletsen heel de nacht totdat we moe waren geworden en toen gingen we dus slapen.
Vote/Comment/Follow?
Ciaooxx
JE LEEST
The Secret Shadow Man ✔ (AAN HET VERBETEREN)
Mistero / ThrillerAlicia is een normaal meisje, tenminste, dat dacht ze. Ze is enigskind en ze zit in de tweede. Haar beste vriendin is Sasha. Ze zitten allebei op cheerleaden en zijn ook de hoofdcheerleaders. Alicia krijgt een oogje op een jongen van het rugby team...