Bölüm-11

226 13 101
                                    

Seungmin ve Jeongin film almak için markete gittiler.

-Bu film nasıl?

Seungmin Jeongin'e bir korku filmi gösterdi.

+Güzele benziyor hyung. Açıklamayı okusana.

-Bir eşcinsel korku filmi olduğu yazıyor. Güzel gibi alabiliriz.

+Alalım hyung. Bir saattir geziyoruz. Çok yoruldum.

-Tamam alalım.

Kasaya gittiklerinde Jeongin'in telefonu çalmaya başladı.

Minho Hyung Arıyor...

+Alo hyung. Bir sorun mu var? Bu saatte aramazdın?

=Bir sorun yok. Bu akşam iş sevgilim ve arkadaşları bize gelecekler evi toplu tutun diyecektim.

+Tutarız. Ama hyung senin ne ara sevgilin oldu?

=Seni aramaya gittiğimiz gün. Neyse hazırlamam gereken 3 katlı bir pasta var kapatmalıyım.

+Görüşürüz hyung.

Jeongin telefonu kapattıktan sonra Seungmin'in konuşmanın başından beri kendisine bektığını hatırlayıp o tarafa doğru döndü.

-Arayan kimdi?

+Minho hyung aradı. Sevgilisi ve arkadaşları akşam bize geleceklermiş.

-Minho hyungun sevgilisi mi var?

+Varmış demek ki.

-Neyse ben şunu kasadan geçireyim.

Jeongmin ikilisi eve geldiler ve atıştırmalıkları hazırlayıp yanyana oturarak filmi seyretmeye başladılar.

Jeongin korktuğu için Seungmin'in dibine girmiş ve sıkıca sarılmıştı. Seungmin ise sakin bir şekilde filmi izliyordu.

Birden bire ortaya çıkan testere yüzünden kesilen adamı gören Jeongin çığlık attı ve yüzünü Seungmin'in göğsüne gömdü.

+Hyung bu filmi almamalıydık.

Yüzü hala Seungmin'in göğsüne gömülü olduğundan Jeongin'in sesi boğuk çıkıyordu.

Seungmin fırsattan istifade kollarını Jeongin'e doladı ve sıkıca sarılıp kokusunu içine çekti.

-Filmi sen istedin Jeongin. İzlemek zorundasın. Hem ben yanındayım korkmana gerek yok.

Seungmin son cümleyi söylerken Jeongin' in yüzünü avuçlarının arasına aldı.

Fazla yakınlardı.

Seungmin yavaşça Jeongin'in dudaklarına yaklaştı. Tam dudakları birleşmek üzereyken Seungmin bir süre durdu ve Jeongin'den uzaklaştı.

-Ü-üzgünüm. Bunu yapmamalıydım. Sadece bana çok yakın duruyordu ve ben...

+Önemli değil hyung. Ama hala korkuyorum.

-Film bitti zaten. Korkmana gerek yok.

+Etrafı toplayalım hyung. Birazdan gelirler.

-Tamam.

~10 minuts leytır~

Kapı çaldı ve Seungmin kapıyı açmaya gitti.

-Hyung hoş geldiniz. Misafirler nerede?

+Chan onları almaya gitti. Birazdan gelirler. Etrafı topladınız mı?

Stay ForeverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin