Multiyi ben yaptim ben yaptim bu altin ellerle yaptim nihahahaha!
NCT-Park Jisung istek üzerine yazılmıştır.
Bu arada Jisung kapağını yaptım.
*******
Okulun en güzel kızı olduğum için kızlar tarafından sevilmiyordum.Her teneffüs erkekler bana bakıp konuşurlar,kızlarda beni bir köşeye sıkıştırıp eziyet etmeye çalışırlardı.Ne bu okulu ne de arkadaşlarımı hiç sevmiyordum.Artik eski neşeli ben yerine içine kapanık hayata olumsuz bakan ben olmustum.
Kimseye cevap vermiyor kimseyle konuşmuyordum.Derslerde hep arkada oturup dikkat çekmemek için her şeyi yapıyordum.
Hayatım böyle devam ederken sınıfımıza gelen yeni çocuk tüm hayatımı değiştirdi.
Adı Jisung'tu.Onu önceden tanıyordum.Küçücükken hayatımı kurtarmıştı.Ama şimdiki hayatıma göre keşke kurtarmasaydı.O zamanlar 9 yaşımdayken ailem kavga ettiği için evden kaçmıştım.Yola aniden firladigimda üstüme gelen arabayı görmemiştim.Araba bana doğru hızlıca gelirken beni aniden çeken biriyle karşılaşmıştım.O hatıralarım geri gelmişti.Kendi kendime gülüyor.Kafami sıraya koyuyordum.Jisung öğretmene ve siniftakilerine kendini tanıttıktan sonra sınıftaki bazı kızların yanlarının boş olması yerine benim yanıma oturdu.
Sanırım bu teneffüs kaçsam iyi olucak.
"Selam ben Park Jisung."
"Bende (Y/N)"
"Hiç değişmemişsin."
"Aah.Oyle mi?"
"Evet.Hala aynı enerjidesin.Herkese karşı hala naziksin."
"Sende hiç değişmemişsin."
"Hâlâ seviyormusun beni?"
"Bu çok ani oldu."
"Sadece merak ettim."
"Ders başladı konuşmayalım."
*Teneffüs*
Jisung teneffüse çıkmıştı bende dolabima ders kitaplarını koyuyordum.Ama bana doğru gelen 3 kişilik kız grubu önünde durdu ve tuvalete gelmemi söyledi.
Kaçsaydım diye boşuna demedim!
Gitmezsem sağ çıkamazdım gitsem de sağ çıkamayacaktım.
Dolabını kilitledikten sonra kapıdan çıkarken Jisung önünde durdu ve gitmemi engelledi.
"Jisung cekil."
"Nereye gidiyorsun?"
"Gitmem gerek lütfen çekil."
Jisung çekildiğinde direk tuvalete gittim.Girer girmez o kızlarla karşılaştım birisi kapıyı kilitlerken diğeri bana bakıp konuşuyordu.
"Geç kaldın."