-Джиу, прибра ли се?-вратата на стаята ми се отвори и от там се показа мама.
-Да!-кимнах ѝ, в положителен отговор. Тя ми се усмихна топло и дойде до мен. Седна на табуретката, която беше пред тоалетката ми.
- Мила ще имаме много важни гости тази вечер! Облечи се с официални дрехи!-гледах я тъпо. Защо ми е да се обличам официално?!
- Защо, ако мога да попитам?
- Защото гостите ни са важни и ще ни помогнат с компанията. А сега се обличай! Хайде!-погледнах я кръвнишки. Да, семейството ми е заможно, но аз не се гордея с това, като другите кифлички. А и не обичам официалните неща.
Влязох в банята и започнах да се събличам. Пуснах водата да се стича по тялото ми. Изкъпах се, увих се с копринената си кърпа и излязох. И впрочем забравих да ви покажа как изглежда банята ми. Със сиви стени, абе цялата ми баня е сива.. нищо особено..
А самата ми стая, тя пак е сива. Едната стена е сива, а другите са си бели. Леглото ми беше за двама. Розови постели го покриваха. Имаше декоративни възглавнички. На земята килимчето беше малко, но много пухкаво.Влязох в дрешника си, който има сиви стени:
Отворих едното крило на гардероба и се загледах в роклите си. Спрях се на една от любимите ми рокли за официални празници. Тя е бежова на цвят с клончета и цветчета на нея.
Облякох я и отидох пред тоалетката си. Отворих едното чекмедже и си извадих сенките и спиралата. Сложих си леко от сенките, както и от спиралата. Прибрах нещата на мястото им, извадих пресата и я включих. Изчаках малко, за да се нагрее, леко пипнах с пръст, усетих топлината и разбрах, че вече мога да се накъдря.
След 30 минути
Бях готова. Взех телефона си от леглото и отново седнах на табуретката. Имаше още време до вечерята затова извадих книгата от раницата си. Спомних си за онова момче от библиотеката. Усмихнах се и разтворих книгата. Продължих да чета, от там, откъдето съм спряла.
-----
Някой почука на вратата на стаята ми. Стреснах се и поскочих на място. Вратата се отвори и зад нея се показа брат ми.
- Стресна ме! - отидох до леглото си и взех една възглавница, като я хвърлих върху него. Смехът му се разпространи из цялото помещение.
- Да, да.. Стига. Мама ми кара да те извикал, защото гоститу ще дойдат точно всеки момент. - звънецът се чу и ние хукнахме по стълбите. Когато видях човека, който стои пред вратата се учудих.
Здравейте! Съвсем занемарих тази кнего. Последно съм качвала миналата година. И тази глава е късичка и леко тъпичка, но просто исках да я продължа някак си. Надявам се да ви хареса.
YOU ARE READING
Poor Heart
Short StoryКакво се случва с любовния четириъгълник, който се появява между 4 души? cover by: @aisykimm