Senden hoşlanıyorum

102 2 0
                                    

Yeni bir bölüm daha pek okunmuyor ama yazmaya devam ediyorum malmıyım neyim DÇD,:D               Herneyse okuyan vote'lese düşüncelerini söylese ,hayat bayram olsaa insanlar el ele tutuşsa :D

“Okyanus” dedim.Üzerime üzerime geliyordu.Başım beladaydı.

“Ne istiyorsun bak konuşalım lütfen gelme üstüme üstüme lütfen ya ne istiyorsun” dedim.

“Seni istiyorum Mira,Sana deli gibi aşığım Mira,Sensiz yapamıyorum,Seni Meriçle görmeye dayanamıyorum,Bana ait ol benim ol istiyorum,Meriç’e değil bana aşık ol” Off ama ben seni sevmiyorum ki be Okyanus.

“Bak Okyanus ben Meriç’i sevmiyorum bu bir ikincisi ise beni daha tanıyalı iki hafta olmadı,lütfen böyle deme gelip geçici bir şey yüzünden  ikimizde üzülmeyelim,Pişman olacağın şeyler yapma lütfen Okyanus” dedim.Ama nafile artık kaçacak yerim yokdu sırtım duvara geldi.Üstünü üzerime bastırdı.

“Okyanus tamam ne istiyorsun” dedim.”Bana ait ol benim ol istiyorum” diye karşılık verdi,o sırada saçlarımla oynuyordu;”Bunu benden bekleme lütfen böyle bir şeyi asla yapamam”

 “Benimle çık o zaman” dedi an başıma öküz oturdu.

“Ama b-ben sevmediğim biriyle çıkamam ki!”diye karşılık verdim,haklıydım sevmediğim biriyle çıksam bile mutlu olamazdım.Hayat çok acımasız.Tam Meriç le aram iyi çok iyiyiz derken başıma bu aptal çıktı.

Kapı açıldı.Hafize teyze sağolsun.”Olum ya gidin başka yerde yapın ortalığı kirletceksiniz” dedi.Yanlış anladı

“Ama..” dedim ama Okyanus araya girdi. “Tamam Hafize teyzecim” dedi.İnanmıyorum ya.Okyanus kolumu çekti dışarı çıkardı dışarıda da sıkıştırdı ama hiçbir şey diyemiyordum.

          MERİÇ UYSAL

Koridorda mal mal geziniyordum gezme bahanem tamamen Mirayı görmek di.Yok yok işte hiçbir yerde.

Bazen çok mal olduğumu düşünüyorum meğersem ki Mira beni ne kadar çok seviyormuş 2 sene önce ama ben aptal olduğum için bilmiyorum.Bundan Emreye bahsetmiştim ama o hiç tepki vermemişti.Koridoru döndüm.Dönmez olaydım keşke dönmeseydim de o görüntüleri görmeseydim.Mira Okyanus ve duvar arasında kalmış öylece Okyanusa bakıyordu.Oysa ki ben o beni seviyor sanıyordum.

Mira beni gördü,değişik bir bakış attı üzgünüm tarzı yardım bakışıydı.Banane ne hali varsa görsün.Sabah beni öpüpsün öğlen Okyanusla yiyişsin.

Hızlıca yanlarından geçtim ve sınıfa gittim.Yapılır mı böyle? Belki de intikam alıyordur.Tamam pay çıkarmayacağım.

       MİRA ÇETİNKAYA

Meriç resmen gözlerimin içine baka baka resmen gitti hemde çok sert biçimde.İşte bu çok koydu çünkü yanlış anladı.Gözlerimden yaşlar geldi koridorun ortasında Okyanusa bağırdım elimle ittim önce ve bağırmaya başladım “Yeter artık istemiyorum seni senden hoşlanmıyorum her yerde senin kokunu aramıyorum seni görmeye çalışmıyorum anlıyor musun istemiyorum ben başkasını seviyorum ama bu kişi sen değilsin yeter” diye bağırdım.Kısa süre sonra herkes etrafıma toplandı.Etrafı açarak geçip sınıfa gittim.Gözlerimden yaşlar resmen akıyordu.

 Sınıfa gittim.Sırama oturdum ve  Meriç de sınıftaydı.Sadece baktı.Gerizekalı akşam benle yatıyor sabah bir kızın onu öpmesine izin veriyor ve ben taciz edilirken yardım bile etmiyor.Hani yalnız bırakmayacakdı.Sevde nerede hani yakın arkadaşımdı neden tüm sevdiğim insanlar etrafımda yok neden hep aynısı oluyor.Neden kimseye bağlanamıyorum.Nedenlerle boğuşuyorum,Meriç’i istiyorum.”Herkesin Allah Belasını versin” diye tweet attım.

   Hoca sınıfa girdi,başımı sıraya yasladım ve uyumaya çalıştım sinirlerim çok bozuk du.Yağmur  hoca “Mira iyi misin tatlım” dedi.Cevap vermedim uyuyormuş gibi yaptım.Sınıftan bir kız  “Hocam sevgilisiyle tartıştı ondandır” dedi.

 Bir anda ayağa kalktım “Bana bak kızım 1.si benim bir sevgilim yok 2.si benden sana ne?” dedim.”İyi misin tatlım” dedi yine Yağmur hoca.”İyiyim hocam sadece başım ağrıyor” dedim.

“Tamam canım sen dinlen istersen dışarıda bekle dinlen”dedi.”Sağolun hocam”dedim çıkarken hoca “Dur yalnız kalma yanına biri gelsin” dedi sınıfa baktı “Sevde ve Emre yok Meriç sen çık yok yazmıyacağım” dedi hoca.Ama yeter artık,sevmeyeceğim diyorum olmasın hayatımda sadece arkadaş olayım diyorum ama bir şey beni ona çekiyor ya da o beni çekiyor.

 Hiç tepki vermedim.Kapıyı açtım ve dışarı çıktım arkamdan Meriç geliyordu.

Bahçeye gidiyordum.Sonunda amacıma ulaştım ve bahçeye geldim arka bahçeye gittim ama Meriç hala arkamdaydı.Ben banka oturdum oda yanıma oturdu.Bana baktı “İyi misin?”dedi.

Kafa sallamakla yetindim.”Bu arada Okyanus orada beni sıkıştırıyordu orada yiyişmiyordum onunla” dedim.”He eğer sende bazıları gibi yanlış anladıysan diyorum.”dedim.

  Meriç hala gözlerime bakıyordu “Neden söylemedin anlatmadın durumu yada belli etmedin” dedi Meriç.”Boş versene sonuçta sen anlayacağını anlamışsın ki öyle bir şey nasıl düşünürsün anlamıyorum ki bundan bana ne istediğini düşün çünkü artık hiçbiriniz  umrum da değilsiniz” dedim.Tam ayağa kalkacaktım.Meriç yüzümü onun yüzüne dayadı ve birden dudağımdan öptü.Meriç beni Öptü Ö-P-T-Ü.İnanılır gibi değil.Karşılık verdim çünkü ne zamandır bu anı bekliyordum Lise1 den beri.”Senden hoşlanıyorum” dedi Meriç.”Ben daha çok hoşlanıyorum ve ben hoşlanmıyorum ben sana aşığım.” Dedim.Yine o çarpık gülüşü yaptı.Elimi tuttu tam omzuna başımı yaslayacakken.”Bu dudakları kaç kişi öptü bügün gelen kızda öptümü?” dedim.Meriç kahkaha attı bildiğin bayağı bir güldü “Komik mi?” dedim

 “Hahahah o benim kuzenim Daisy” dedi.Bunun kuzenleri bile çok taş.”Ya of çok şanslısın” dedim.”Niçin?” dedi

“Sen taş kuzenin taş annen taş ailecek taşsınız” dedim.Meriç yine güldü ve “Sanırım uzaktan da akrabalığımız var o zaman” dedi.Ayyy <3 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 26, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hep Seni SevdimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin