Flashback
"Čo na mňa tak zazeráš?" kričal na mňa cez celú chodbu Styles. Len som sa otočila a rýchlim krokom sa vybrala ku skrinkám.
"Počula si to?!" vybuchla som na Kiku, ktorá samozrejme za nič nemohla len som bola tak naštvaná na toho Stylesa. "Myslíš tú vašu hádku?" pozrela som sa na ňu pohľadom vieš čo myslím. "Tak tú počula celá škola."
Áno my sme mali hádku, ktorú som dá sa povedať ja ukončila. Len som sa mu zadívala do jeho zelených smaragdov a stratila som reč. A prehrala som ako najväčší noob.
"Poď musíme ísť na telocvik" prerušila ticho Kika. A už nás tam nebolo. Prezliekli sme sa v šatni a pomalým krokom išli do telocvične. "Túto hodinu budete mať spojenú so žiakmi z vyššieho ročníka." Povedala učiteľka. Nie.
"Prepáčte, ale povedali ste zo žiakmi?" spýtala som sa aby som sa ešte uistila. "Áno Swanová počula si dobre" ozval sa za mnou známy chraplák. A hodina utrpenia sa začala.
"Swanová dajte rozcvičku svojmu ročníku a Styles svojmu" zavelila učiteľka. Nenávidím rozcvičky a hlavne keď ju musím dávať ja. Dali sme sa do kruhu a ja som sa postavila do stredu a začala dávať pokyny. Samozrejme sa to nezaobišlo bez blbých komentov Stylesa.
Neviem čo stále má už som schudla minimálne päť kíl. Musím schudnúť viac len nech už drží hubu. Zvyšok hodiny som už nejako prežila. Našťastie to bola posledná hodinu tak som sa prezliekla a vybrala na autobusovú zastávku.
************************
Cesta autobusom bola našťastie úplne v pohode. Hneď ako som prišla domov som sa snažila obmedziť jedlo. Jediné čo som si dala bola čistá voda z citrónom alebo bez. Snažila som sa cvičiť. A cez prestávky som sa učila.
Nasledujúce ráno som vyzerala ako mŕtvola, vôbec som sa nevyspala pretože mi celú noc škvŕkalo v bruchu. Napatlala som na seba make up aby som vyzerala nejako k svetu. Do školy som si zobrala iba jablko a citrónovú vodu.
"Čo sa ti to prepána stalo?" bolo prvé čo som počula od Kiki. "Držím hladovku" bolo jediné čo som povedala. Vždy sme k sebe boli úprimné.
"A prečo, veď si štíhla?" no jasné. "Niekto si to nemyslí" zamrmla som a svoj pohľad upriamila na Stylesa. "A prosím už to nerozoberajme" na moje šťastie prikývla. A takto sa to opakovala do konca týždňa.
Ďakujem za prečítanie
I love you
YOU ARE READING
Zničil si mi život H.S. ✓
RandomUpozornenie: neodporúčam čítať ľuďom, ktorí si prešli psychickými chorobami. Môže vám pripomenúť zlé chvíle. Príbeh je o 17-ročnej stredoškoláčke, ktorá trpela anorexiou a sebapoškodzovaním. Teraz sa však zmenila. 15.8. /18 -10.7. /19 1K votes 16...