OFF - Díjat kaptam

33 4 0
                                    

Meglepetésként ért az értesítés, hogy RydFellows  megjelölt egy bejegyzésében - mégpedig egy díj kapcsán. Innen is köszönöm neki! :)

Ha jól értelmeztem, előbb 10 állítást kell közölnöm magamról:

1. Szeretek mindent az utolsó pillanatra hagyni.

2. Egyébként könyvmolynak vallom magam, de egy ideje csak veszem a könyveket, és nagyon keveset olvasok.

3. Megmagyarázhatatlanul vonzódom az orosz nyelvhez, kultúrához. Egy ideig tanulgattam is oroszul. Nagy kedvenceim az ország írói is, és majdnem lehidaltam, amikor a 2014-es EB-n elmentek mellettem a kedvenc orosz páros műkorcsolyásaim.

4. Borzasztóan imádom a fura állatos gifeket.

5. Néha annyira antiszoc vagyok, hogy pl. tavaly hazautaztam a gólyatábor felénél.

6. Hiszek abban a mondásban, hogy lakva ismerszik az ember, és némiképp tartok is tőle.

7. Szeptember 5-től, egy hosszú, kalandos út után végre hivatalosan is orvostanhallgató leszek.

8. Azaz nemhivatalosan meglesz az esélyem elnyerni a világ leglustább medikájának járó címet.

9. Nagyon szeretem a levendulát. Sokak szerint szappanízű, de szerintem megfelelő mennyiségben adagolva egy csoda.

10. Csehov egy isten. Ez a hitvallásom.

Aztán a 10 megválaszolandó kérdés:

1. Mi a kedvenc sütid?

A körtés joghurtos muffinon kívül most egy süti se jut eszembe, amit szeretek, úgyhogy legyen az. Amúgy nem vagyok túl édesszájú.

2. Melyik a kedvenc akcentusod?
Ki lepődik meg ezek után, hogy az orosz?

3. Szereted a musicaleket?
Színházban igen, nagyon is. A filmvásznon sokszor elég cringe-nek érzem, de pl. A legnagyobb showmant nagyon szeretem.

4. Milyen youtubereket nézel?
Több, mint 88 csatornát követek :') Egyébként booktubereket (Hailey in Bookland és BookswithEmilyFox a kedvenceim), ASMRtistokat, különböző művészeket, és ilyen múltidézős, historical costuminggal foglalkozó emberkéket (pl. Karolina Żebrowska, hatalmas az a nő :D) nézek többségében. Plusz ott van még Claire Wineland, akitől egy csomó motivációt és inspirációt kaphat az ember, meg Erin Hays - utóbbi egy amerikai orvostanhallgató lány, akitől egy rakás érdekességet meg lehet tudni az medikus létről.

5. Kedvenc országod?
Talán Skócia. Vagy ha olyan kell, ahol már jártam, Németország.

6. Mi volt az utolsó könyv, amit elolvastál?
Vörösmartytól a Csongor és Tünde, siralmasan rég. (Július elején.)

7. Van bakancslistád?
Van. Elég hosszú és abszurd.

8. Volt gyerekkori kedvenc plüssöd?
Igen, egy kisebb méretű foltos kutyus, akit rémesen kreatívan Kutyusnak neveztem. Még most is meg kell lennie valahol.

9. Mi a legnagyobb félelmed?
Hogy rossz szülő leszek. Illetve mostanában egyre inkább az is, hogy a kézremegésem hátráltatni fog a pályámon.

10. Mi volt a legjobb ajándék, amit eddig kaptál?
A kutyám? Igen, azt hiszem, a kutyám. Ő egy igazi tündérbogár, hova is lennék nélküle :)

Majd az általam megfogalmazott 10 kérdés:

1. Ha egy zenével kellene jellemezned a történetedet, melyik lenne az?
2. Ki a kedvenc karaktered bármilyen műből (könyv, film, sorozat), illetve a saját sztoridból? Miért?
3. Ha tudod, mi a Myers-Briggs személyiségtípusod?
4. Van olyan film, amit szerinted mindenkinek látnia kellene?
5. Ha bármelyik valaha élt, vagy jelenleg is élő íróval beszélgethetnél, kit választanál?
6. Mi lenne az első dolog, amit elmondanál magadról egy ismeretlennek?
7. Mi volt az eddigi legnagyobb kihívás az életedben?
8. Mi leszel, ha nagy leszel? :)
9. Van kedvenc versed? Ha igen, melyik az és miért?
10. Szerinted van valami a halál után?

Kihívottam pedig csak egy lenne, brandonlahey . De aki erre jár, és kedvet érez a kérdésekhez - hajrá! :)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 16, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Önmagunk árnyékai [Szünetel]Where stories live. Discover now