10- Acıyla Harmanlı Adam

7.2K 335 21
                                    

Selamm 

•Instagram hesabı "quen.oflove"•Satır aralarına bol bol yorum yapmayı es geçmeyelim•Yıldıza basmayı unutmayınİyi Okumalar Q


DÜNYA 10. BÖLÜM: Acıyla Harmanlı Adam

ÜÇ SENE ÖNCE

Ayaz, üniversitenin ekonomi bölümünü derece ile bitirdikten sonra kısa bir süre ne yapacağını bilememişti. İçinden gelen ses eğitim hayatına devam etmesini söylemişti ve o sese kulak vermişti. Okuldan mezun olduğu yaz sürekli ders çalışarak sınavlara hazırlanmıştı. Bu esnada da iyi bir yerden iş teklifi almıştı.

Yine de önceliği eğitim hayatının devamı olduğu için teklifi kısa süreliğine askıya almıştı. Her günü birbirinin aynısı gibi geçerken, kafede çalışmaya devam ediyordu. Ara sıra yanına gelen hatta aksine artık kafenin müdavimi olan arkadaşlarıyla bir araya gelerek ders çalışıyordu. Ayaz, son derece hedef odaklı ve sorumluluk duygusu yüksek bir genç adamdı. Avare bir yaşamı yoktu aksine yaşıtlarına göre oldukça olgundu. Hayatı ele aldığı yerler ise bambaşkaydı. Çevresine karşı yine de çizdiği sınırlar vardı. Çerçevesinin içine herkesi sokmaktan kaçınıyor başkalarına karşı da mesafeli tavrını koruyordu.

Üzerine çay devirdiği günden beridir de, Dünya kafeye gelmeye devam ediyordu. Oysaki son zamanlarda uykusuzluk yüzünden ayakta sallanır haldeydi. Arkadaşları, gülüp eğlenirken mavi hareleri onları takip etse de gözlerinden okunan bir yorgunluğu vardı. Bütün bunlara rağmen de peşinden ayrılmayı ihmal etmiyordu. Günün bu saatinde yine, buradaydı. Üzerinde düzgün bacaklarını sergileyen kısa bir etek vardı.

Ayaz, yine de gözlerinin gördüğü bu güzel kızdan uzak durma niyetindeydi. Aniden kafe müşteri akımına uğrayınca arka tarafta, amcasının kullandığı odadan çıkarak bahçeye çıktı. Gelen müşterilerle ilgilenirken, işittiği ses ile arkasına döndü. ''Hoş geldiniz.'' Dünya, ince beline sardığı siyah önlük ile masanın siparişini alıyordu. Bu kız, sahiden pes etmek nedir bilmiyordu.

Alakadar olduğu masanın siparişlerini alırken mutfağa gitti. ''Amca, yeni eleman mı aldın?'' Ömer, hazırladığı pastaları servis tabağına koyarken yeğenine gülümsedi. Olanların elbette farkındaydı ve gönlü bu güzel kızın kazanmasından yanaydı zira ona içi ısınmıştı. ''Dünya'yı mı söylüyorsun? Vallahi güzel huylu bir kız. Kafe çok kalabalık olursa ısrar etti bende kırmadım.''

Dünya.. Bu sıralar sadece bu ismi sıklıkla duymakla kalmıyor gözünün gördüğü her yerde de bizzat kendisini görüyordu. ''Hemen ısınmış.''

Ömer, kaşlarını çatarken rahatlıkla karşısında duran yeğenine baktı. ''Sen, ne istiyorsun bu kızdan?''

"Ömer amca, iki tane çay bir tane kaşarlı tost." Diye içeri giren Dünya sohbetlerini böldü. Siyah gözleri ile kendisini görmezden gelen adamın farkına varınca geriye çekildi. Duvara sinmişken yanından geçip giden adamla titrek bir nefes aldı. Ayaz, için bu evrende yok gibiydi.

Dünya, o gün ilk kez bir yerde çalışmıştı. Ayakları yorgunluk yüzünden yere sürtüyordu ama Ayaz'a yakın olmasının tek yolu da bu kafeden geçiyordu. Zira sadece Ayaz'ı görme gayesiyle bu kafeye geliyordu. Kapıdan içeri girdiğinde kasanın yanında duran kağıtlara bakmak ve bakmamak arasında kaldı. Dişlerini dudaklarına bastırırken merakına yenik düşerek kağıtları eline aldı. Bir sürü ders notu vardı hepsinde de sayısal notlar vardı. Oysaki Ayaz'ın, mezun olduğunu Ömer amcadan öğrenmişti.

DÜNYA (AŞKIN PEŞİNDE SERİSİ I) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin