Sirius......Partea a 5-a

2K 111 11
                                    

Il vad pe Sirius cum incearca sa vorbeasca cu Merseliel dar acesta nu reuseste sa il calmeze, furia i-a intunecat minte iar acum este controlat de demonul care doreste sa simta savoarea lichidului care curge prin vene. Il privesc pe Sirius cum este apucat de mijloc si azvarlit in zidurile castelului. Nu pute-am sa reactioneaz, nu mai aveam grai si nu mai aveam puterea de a opri cea ce a devenit. Dar pute-am sa sper ca cineva ma va salva, ca acea persoana il va opri pe acest Lord care nu poate a-se stapani. Am simtit cum ghearele lui sunt infipte in gatul meu, cum cateva picaturi de sange se preling pe gatul meu in jos. I-am simtit respiratia rece si limba lui cum se plimba pe gatul meu stergandu-mi sangele care curgea din cauza ranilor provocate de ghearele lui. Am inchis ochii asteptand sa fiu devorata, dar nu sa intamplat, simt cum acea greutate este ridicata de pe mine. Dar cum?, ce se petrece.Ma  tot intrebam, dar imi era teama sa deschid ochii, sa asist la lupta care incepuse, intre doi vampiri.

Mi-am strans pumnii sa imi pot face curaj, si am deschid ochii, uitandu-ma sa vad ce se petrece. Era Sirius, se lupta cu Merseliel, dar nu este in de ajuns de puternic pentru a putea sa ii faca fata unui Lord al Vampirilor.

Am inghitit in sec privind lupta crancena ce se desfasura in fata ochilor mei. As vrea ca aceasta lupta sa se termine acum, dar ce pot eu sa fac, nu pot sa il lovesc pe Merseliel in cap cu ceva si gata, nu am nici un fel de putere sa il opresc. El este vampire iar eu un om, un simplu om care nu are nici macar un rost pe lumea aceasta, un om care este tinut prizonier de catre un vampir.

Am strans tare din dintii..-Merseliel oprestete!!-Am tipat cat ma tinut gura de tare, am incercat sa ii atrag atentia. Nu pot sa il las pe Sirius in felul acesta, sa fie omorat sub ochii mei. Daca as putea sa il ajut intr-un alt mod, decat sa il ranesc mereu, as incerca dar cum?.

Il vad pe Merseliel cum se ridica de pe Sirius, lasand-ul intr-o balta de sange, chiar daca este vampir, dar este si el un suflet, iar acest baiat isi da viata pentru mine si il slujeste orice ar fii pe Merseliel, chiar daca el nu este respectat el tot incearca sa faca ce ii spune stapanul lui. Ii privesc miscarile lui Merseliel, il vad cum se intoarce spre mine calm, miscandu-se in directia unde ma aflu, era plin de sange pe haine si pe maini. Il vad cum isi duce mana pe care avea sange spre gura, iar cu limba sterge orice picatura de lichid. Se apropie de mine uitandu-se cu o privire calma, ma apuca de gat si incepe sa ma sarute gentil. Ma zbat incercand sa scap din stransoare, dar cedez din cauza ca nu reusesc sa fac nimic. Cred ca mai mult am reusit sa il enervez. Sau poate asa face cu orice fata inainte sa o omoare. Ii simt mana cum coboara de la abdomen mai jos, si mai jos. Am incercat sa il fac sa inceteze dar nu am reusit. Am reusit sa il fac sa se enerveze.

-De ce Imi faci asta?-Am tipat la el, incepand sa plang..

-Din cauza ca mi-se pare ca esti suculenta, sangele tau este dulce…Doar cu sangele tau pot deveni mai puternic. Imi spune sarutandu-ma de la gat in jos, il lovesc cu mainile in piept, in spate dar nu inceteaza.

Il vad pe Sirius cum se ridica din balta de sange, cu hainele rupte, ranit pe tot corpul se indreapta spre Merseliel. Ma uit la el, putin fericita ca este in viata dar de ce mai vine..De ce nu ma lasa, oricum nu mai am de ce sa traiesc, oricum nu am pe nimeni care sa ma vrea. Cel care cu adevarat a tinut la mine, este Sirius, celui care i-a pasat de mine. Dar acum trebuie sa ma uit, sa  nu se mai gandeasca la mine.

-Sirius, prostule pleaca, te rog pleaca..-Am tipat la el, cu cat tipam la el de atatea ori plange-am. Ma durea inima sa il vad asa, sa il vad cum nu se opreste si tot continua sa vina spre mine. Ma durea inima numai cand tipam la el, cand vedeam cum lacrimile i-se prelingeau pe obraza iar in urmatoarea clipa i-se transformau in gheata.

-Sellina  nu te voi parasi nici o data.-Imi spune apucandul pe Merseliel de haina, il trage spre el incercand sa il opreasca din cea ce el doreste sa faca. Sa il ajute sa isi recapete controlul. Dar stapanul lui nu scoate nici un cuvant, isi ridica mana spre el lovindul cu putere peste fata. Am incremenit uitandu-ma la Sirius cum este aruncat doi metri mai incolo de mine lovind cu putere peretele din piatra. Mi-am intorsc privirea spre Merseliel, l-am privit cateva minute nestiind ce sa fac, eram destul de socata si speriata. II privesc fata si vad cum i-a contur un zambet pe fata lui, un zambet nebun i-sa format pe fata, se apropie de mine cu mainile pline de sange si pe fata avea picaturii de lichid rosu. Cu limba isi sterge sangele de pe mana, m-am ridicat in picioare si l-am privit fix in ochii, incercam sa imi gasesc cuvintele.

-B..bine fii atent, de ce nu ma las in pace?-Am tipat la el..nu a scos nici un cuvant, in camera se asterne linistea, el ma privea pe mine iar eu pe el, nu intelege-am ce se petrece cu el, dar imi puteam da seama ca nu este de bine. Privirea lui nebuna iar pofta lui de a bea sange il faceau un monstru. 

Il vad cazand in genunchii, isi duce mainile la ceafa, incepe sa tipe..Dar din ce cauza, ce a patit, nu puteam intelege ce se petrece cu el, se vaita, dar din ce cauza. M-am apropiat de el incercand sa il ajut, dar el sa uitat cu o privire ucigasa la mine.-Lasa-ma!!-A tipat impingandu-ma, am cazut pe podea uitandu-ma fix la el, tot nu aveam habar ce se petrece. Mi-am intors privirea uitandu-ma la Sirius, era intins la pamant, nu mai scotea nici macar un sunet, nici nu se misca. 

-Sirius!!-Am tipat la el, m-am ridicat fugind spre el, m-am aplecat langa el, l-am zgaltait de doua ori si l-am intors cu fata in sus. Am incercat sa vad daca mai respira, nu ii simte-am pulsul, mi-am pus mainile pe pieptul lui si am apasat..

Stapanul Meu Vampir....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum