Τρίκαλα,Ελλάδα.
Το πρωί δεν άργησε να έρθει και το μόνο που σκεφτόμουν ήταν πως θα ξεφουρνίσω στην μαμά μου την συμφωνία μου με τον Αλέξανδρο.Το μόνο που έχω σκεφτεί είναι το απόλυτο τίποτα.
Απλά πρέπει να βρω μια καλή δικαιολογία,γιατί δυστυχώς δεν κάνει να πω για την συμφωνία μας,ακόμη και η μητέρα μου πρέπει να νομίζει πως ζω το υπέροχο έρωτα.
Ήρεμα Αμέλεια,απλά τράβα πες στην κυρά Αλκμήνη ένα ψέμα και μετά ενημέρωσε και τον Άλεξ για να πείτε το ίδιο.
Ευκολάκι.
Ας πούμε.
Τρεις ώρες περίπου ακούω την πόρτα του σπιτιού να κλείνει και καταλαβαίνω πως η μαμά μου γύρισε από την Νονά που είχε για πάει για επίσκεψη.
Η Νονά μου -η νεφέλη για εσάς του ξεχασιάρηδες-πρόσφατα γέννησε την Κλεοπάτρα μετά από πολλές προσπάθειες να πιάσει παιδί και πριν λίγους μήνες έγινε η βάφτιση και φυσικά νονά της μικρής Κλεοπάτρας ήταν η μαμά μου.
Με τέτοια νονά,το παιδί θα πάει πολύ μπροστά!
Μικρή μου Κλεοπάτρα είμαι εδώ για εσένα.
Και τώρα στο θέμα μας.
Παίρνω δύο βαθιές ανάσες και κατεβαίνω από το δωμάτιο στην κουζίνα με το άγχος να έχει φτάσει στα ύψη.
Απλά πάρε δύο βαθιές ανάσες και πες ένα καλό ψέμα,είσαι μανούλα σε αυτά.
"Μαμά,θέλω να σου μιλήσω"λέω όσο πιο ήρεμα μπορώ.
"Έλα παιδί μου τι έγινε;"λέει τρώγοντας άτσαλα ένα γεμιστό μπισκότο.
Πες το Αμέλεια,μπορείς.
"Να μαμά..πως να στο πω"λέω με το τρέμουλο να είναι εμφανέστατο.
"Άντε παιδάκι πες το μου με έσκασες"λέει τρώγοντας και άλλο μπισκότο.
Και μετά απορεί πως παχαίνει.
"Να μαμά,παντρεύομαι"λέω και περιμένω την έκρηξη.
ΚΑΙ ΜΠΑΜ.
Ένα μπισκότο κάτω η μαμά μου βιαστικά να προσπαθεί να βάλει σε ένα ποτήρι νερό και εγώ να κάθομαι πάνω στα ψηλά σκαμπό του πάγκου μέσα στην αγωνία.
"Πως τον λένε,βασικά θέλω όλη την ιστορία από την αρχή"λέει ταραγμένη.
"Αλέξανδρος Παπαπέτρου,πρόεδρος της ομόφωνης εταιρείας φαρμάκων Papapetrou A.E..Είναι 23 ετών και ζει στην Αθήνα,εδώ ήρθε για διακοπές,μερικές δουλειές και φυσικά για να τσεκάρει το παράρτημα της εταιρείας εδώ.Τώρα σε σχέση με την γνωριμία μας.."λέω και παίρνω μια ανάσα.
"Είναι φίλος του Αντώνη-βασικά κολλητός του-και ένα βράδυ που είχα βγει,προσφέρθηκε να με γυρίσει σπίτι -χωρίς να με ξέρει-στην αρχή δεν ήθελα αλλά μιας και τέτοια ώρα δεν είχε ταξί ούτε στον κεντρικό αποφάσισα να πάω μαζί του.Έτσι γνώρισα ποιος είναι και κατάλαβα πως ήταν γνωστός του Αντώνη.Μετά από αυτό τον είχα ερωτευτεί τρελά,έρωτας από την πρώτη ματιά που λέμε.Αυτό.Μετά,φυσικά,τον ξαναείδα στο γάμο και αρχίσαμε να βγαίνουμε.Ξέρω πως είναι αρκετά νωρίς αλλά χθες το βράδυ μου έκανε πρόταση γάμου και δέχτηκα."λέω όσο πιο πειστικά μπορούσα.
"Δηλαδή σε χάνω"λέει λυπημένα.
"Δεν με χάνεις μαμά,απλά θα είμαι με αυτόν που αγαπάω" λέω και χάνω ξανά έναν χτύπο από την καρδία μου.
Γαμώ,τον ερωτεύτηκα.
"Κοριτσάκιι μου,σαγαπάω"λέει και με αγκαλιάζει σφιχτά
Ανταποδίδω την σφιχτή αγκαλιά της μαμάς μου και νιώθω φριχτά που της είπα ψέμματα.
"Σε τρεις μέρες θα φύγω μαμά,θα πάω να ζήσω μαζί του στην Αθήνα"λέω μέσα στην αγκαλιά μας.
"Τι-"λέει ψιλοδακρίζοντας.
"Μαμά,καταλαβαίνεις πως δεν μπορούμε να ζήσουμε εδώ έτσι;"λέω με ένα ενθαρρυντικό χαμόγελο.
"Ναι ψυχή μου,κάνε μου μια χάρη"λέει σκουπίζοντας τα λίγα δάκρυα της.
"'Ο,τι θες εσύ μαμά"λέω χαμογελαστά
"Καλεσέ τον αύριο για φαγητό"λέει και ανταποδίδει το χαμόγελο.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Καιι,καττ.
Λοιπόν αγάπες μου,έχω να σας πω δύο πράγματα.
Το ένα είναι πως για δέκα μέρες δεν θα έχει κεφάλαιο,γιατί πάω χωριό και προφανώς δεν έχω ίντερνετ αλλά παντρεύεται και η 2η μου ξαδέρφη και καταλαβαίνετε το τι τρέξιμο θα έχω.
Και το δεύτερο είναι πως γράφω και άλλο ένα βιβλίο.'Ο τίτλος του είναι This is Mafia,baby και φυσικά θα το βρείτε στο προφίλ μου.
Με αγάπη-όπως πάντα-,Μαέβα<3
ESTÁS LEYENDO
The Agreement
Novela JuvenilΜία γνωριμία.Ένας γάμος.Μία κληρονομιά στην μέση.Πως θα Αντιδράσει η Αμέλεια όταν ο Αλέξανδρος της προτείνει λευκό γάμο με απώτερο σκοπό να μπορέσει να πάρει,νόμιμα πλέον,την κληρονομιά του πατέρα του;Όταν εκείνη αρχίζει να τον ερωτεύεται;Όταν τα πρ...