0.1

119 30 10
                                    

Lucy:natsu

Küçük kız arkadaşının gitmesini istemiyordu çünkü artık ona çok bağlanmıştı.Arkadaşının
annesi ve babası aynı günde ölmüşlerdi belki de öldürülmüşlerdi. Hiçkimse bilmiyordu. Birbirlerinin adını bağırıyorlardı çocuklar ama erkek olan çoktan bir arabaya bindirilmişti bile.
En son yaşlar gelmişti artık küçük kızın gözlerinden.siyah arabanın siyah açık camlarından bağırdı küçük çocuk.

Natsu:seni bulucam luce.

Lucy:söz mü.

Natsu:

Arabanın motorundan çıkan sesle berağber natsu'nun sesi çıkmamıstı.Aralarında geçen son konuşma bu tamamlanamayan söz olmuştu.
Lucy arkasından onu tutan teyzesine baktı bu dünyada ondan başka kimsesi kalmamıştı.Teyzesine sarılmayı denedi o küçük kollarıyla lucy ama kolları o kadar küçüktü ki bunu bile yapamamıştı.Teyzesi lucy'nin yaşlı yüzüne bakıp sımsıkı bir şekilde sarılmıştı...

Lucy yine bu rüyayla uyanmıştı. en son bu rüyayı 2 yıl önce görmüştü ve o gün teyzesini kaybetmişti.Bu rüyayı her görüşünde kötü bir şey oluyordu.

Lucy içinden kötü bir şey olmaması için dua ediyordu ,gerçi olsada kendinden başka kaybedecek kimsesi kalmamıştı.Yatakta doğrulur pozisyona geldi lucy,kafasını yukarı kaldırıp hergün söylemeyi prensip edindiği kelimeleri söyledi.

Lucy:Dünyada ki bütün yıldızların ışığı sönsede benim yıldızımın ışığı heryeri aydınlatacak.

BESTİAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin