-Mr. Stark minden Bosszúállót hívat a nappaliba! - zendül fel Péntek hangja a szobádban. Ahj, mi van már megint?! Egy órája értünk vissza! - morgod. Leterít a fáradtság, hosszú bevetést tudtok magatok mögött, ezért épp az álmok mezejére készültél lépni, amikor megzavartak.
Lassan felkászálódsz az ágyadból és lomha léptekkel elindulsz az adott helyiség felé. Wandával egyszerre, utolsóként estek be. A csapat többsége félig alszik, éppúgy, mint te.
- Na - tapsol egyet Tony - ,azért rángattam ide a társaságot, hogy közöljem, holnap nyaralni megyünk! - jelenti be vigyorogva.
Egy perc után elkezdenek felcsillanni a tekintetek, jelezve, hogy végre eljutott a hír az agyakig. Miután neked is leesett, hogy mi hangzott el, hirtelen kezd kimenni belőled az álmosság és a helyét izgatottság veszi át.
- Komolyan? - ocsúdik fel Scott - Nyaralni megyünk! - kiált fel, majd kisgyerek módjára ugrándozni kezd. Mindenki nevetésben tör ki. Te annyira röhögsz, hogy kiesel a fotelból és a földön fetrengve kacagsz tovább. Lassan csillapodik a többiek nevetése, de te nem bírod abbahagyni, és a röhögőgörcsöd közepette olyan nevetségesen festesz, hogy a társaidból is újra kitör a röhögés, így minimum tíz perc kell, hogy végre abba tudjátok hagyni.
- Tic Tac, (T/N) - néz rátok Sam - titeket figyelve kezdem megérteni, miért mondja Loki mindig azt, hogy őrült midgardiak - kuncog. Erre a csapat újra vihogni kezd, ti pedig durcásan figyelitek őket, míg nem eszedbe jut valami, amivel visszavághatsz. Gyorsan előhalászod a telefonodat és előkeresed a felvételt, amelyiken Wilson enyhén ittasan először a Backstreet Boystól az I want it that way-t, majd Shakira Waka waka című számát énekli és táncol rá. Hamar megtaláltad, majd vigyorogva, a mobilodat a társaság felé fordítva elindítottad. Nyolc másodperc se kelett és megint hahotázás söpört végig a szobán. A szárnyas haverod is hozzád hasonlóan a földön kötött ki a röhögéstől.
Éjfélig folyamatosan nevettetek, mindenkiről kiderült valami cikis. Megtudtátok Tonyról, hogy egyszer rávették a csajok, hogy szoknyában, kifestve Cascada egyik számára táncoljon ( persze erről is készült archív anyag ), Wandáról pedig , hogy egyszer véletlenül egy ruhaboltban arcon lőtt egy bácsit tangával, mert meg akarta nézni, hogy nyúlik-e...
Éjféltájt arra lettetek figyelmesek, hogy Bucky elaludt és szépen lassan oldalraborul. Ebből pedig rájöttetek, hogy ideje aludni menni.
- Jó éjt! - mondod egy ásítás közepette.
- Jó éjt! - hangzik mindenkitől a válasz.
Visszamentél a szobádba és gyorsan összepakoltál egy bőröndbe. Az ágyadba borulva azonnal elbóbiskoltál.
- Másnap-
Reggel a mesterséges intelligencia ébresztett mindenkit. Izgatottan keltél fel, sietve felöltöztél és indultál is az éltető táplálék felé. Clinten és Thoron kívül már mindenki ott tolongott, hogy hozzájuthasson az őt megillető, de gyorsan elpárolgó ennivalóhoz. Az egész társaság várta a nyaralást, és ez kivételes alkalomnak tűnt, mert most még Lokin is látszott, hogy érdekli a dolog.
Lassacskán a két álomszuszék is kiért, majd miután befejeztétek az evést Tony egyik nagyobb magángépe felé vettétek az irányt.
Négyesével ültetek, Wanda Vízióval, Pietróval és Clinttel, Tony Pepperrel, Rhodey-val és Peterrel, Steve Buckyval, Sharonnal és Sammel, Űrlord Gamorával, Groottal és Mordállyal, Drax Mantis-szel, Nebulával hárman, Thor Lokival, Bruce-szal és Valkyre-rel, te pedig Nattel, T'Challa-val és Shurival, Scott és Hope meg kettesben helyezkedett el.
Másfél órás út után végre elértétek az úticélotokat, nem sokára pedig már a szobák kiosztásán veszekedtetek, pedig a elfoglaltátok pár napra az egész szállodát.
A legtöbben 2 személyes szobát kaptak, kivéve Drax, Mantis és Nebula, mert páratlanul vagytok.
Te Valkyre-vel kerültél össze, amit nem bántál, mert szinte már az első találkozásotokkor megkedveltétek egymást. Bár igazából a csapat minden tagját szeretted, a családodként tekintettél rájuk. De valaki iránt többet éreztél, mint barátság. Pietrot szerelemmel szeretted már egy ideje, de ezt nem merted elmondani neki. Pedig néha nagyon vágytál ajkaira, úgy vonzott az egész valója, mint a mágnes a vasat.
- Lemegyünk a fürdőrészleghez? A többiek már lent vannak. - ránt vissza barátnőd gondolataid sűrűjéből. Bólogatni kezdesz, majd megtalálva a hangod válaszolod.
- Persze! Gyorsan átöltözök. Ne várj meg, menj csak! - hadarod, majd futólépésben megrohamozod a bőröndödet és kiszeded a fürdőruhád. Gyorsan felvetted és már rohantál is le a partra.
A csapatból Naton kívül már mindenki a medencében szórakozott. A vörös kémnő inkább napozott. Mellé telepedtél.
- Hogy-hogy nem a vízben vagy? - kérdezed.
- Nagyon rég tellett időm ilyesmire. Hiányzott. Majd kicsit később bemegyek - feleli csukott szemmel.
Ezután nem sokat beszéltetek, inkább csak pihentettétek magatokat a fényben.
Hirtelen két jeges kéz felemelt és cipelni kezdett valamerre. Felnéztél a támadódra.
- Pietro, mit csinálsz? - kérdezed dübörgő szívvel. Erre a Szélvész az elméretezett ,,kádba" ugrott veled, majd elengedett. Kicsit dühösen jössz fel a víz alól. Ezt Pi is észreveszi és feltartott kezekkel magyarázatba fog.
- Meleg kint az idő, gondoltam jól esne egy kis hideg - mosolyog rád. Aah, az a mosoly. A dühödnek már nyoma sincs. De azért kicsit meg akartad szivatni.
Vigyorogva megindultál felé, mintha meg akarnád ölelni, majd lenyomtad a víz alá. De arra nem számítottál, hogy egy hipergyors mozdulattal magához ránt. Mégis a legnagyobb meglepetésnek az pillanat számított, amikor megcsókolt lágyan, mégis szenvedélyesen. Élvezted, nagyon is. Egyáltalán nem akartad, hogy vége legyen, de sajnos a levegőhiány miatt fel kellett jönnötök.
Amint felértetek, a barátaitok tapssal és füttyszóval köszöntöttek titeket. Elvörösödve fogadtad a gratulációkat.
- ❤ -
Csodálatos emlék marad ez a nyaralás, a sok nevetés, játék, fürdőzés és beszélgetés. Egy kis szerelemmel fűszerezve.
Azóta még mindig egy párt alkottok Higanyszállal.
CZYTASZ
Marvel Oneshots
FanfictionEbben a könyvben marveles novellákat, egyperceseket fogtok látni. Jó szórakozást hozzájuk! Minden jog a Marvel Studios-t illeti és a világ megalkotóit, Stan Lee-t és Jack Kirby-t. A karaktereiket csak szórakoztatás céljából vettem kölcsön, ebből sem...