Bu multiyi koydum mu bilmiyorum ama(yaşlılar gibi herşeyi unutuyorum hay mq)Multi bana ait ben yaptım timim mi?Jfndjcnjfnc.
GOT7-Youngjae istek üzerine yazılmıştır.
!#!#!#!#!#!#!#!#!#!#!#!#!#!#!#!
"Youngjae!"
"Neee!"
"Napiyon?"
"Ne yapıyor gibi duruyorum sence?"
"Evi topluyorsun."
"Aynen öyle.Şu kıçını kaldırıp da bir yardım etsen."
"Benim totom koltuğa japon yapıştırıcısı ile yapışık."
"Hadi ya?"
Dedi ve üstüne doğru gelmeye başladı bende bir şey yapacak diye kaçarken koca cama yapışıp burnumu kırdım.
"Süzme salaksın üzgünüm."
(Bu diyolog bir yerden alıntıdır.)
"Süzme salak mi?Ahh burnum."
"Bir yerin sağlam olsa temizliği bırakacağım."
"Burnum kaniyo."
"Ay saf manyak önündeki koca cami nasıl fark etmezsin ayyyyy daha yeni sildim ben o camı Allah canını almasın (Y/N) kirlettin camı!"
Dedi ve söylene söylene mutfaktan peçete alıp ban verdi.Daha sonra fark edemedigim camı incelemeye başladı.
"Yuh (Y/N) Ne yapacağımı zannettin?Cam çatlamış parasını kim ödeyecek?"
Pencereyi yuvarlayıp burnuma soktum.
"O kadar sert mi çarptım?"
"Kim bilir ne düşündüm seni s*kecegimi felan mi?"
"Oha yavaş gel.Oyle birşey düşünmedim!(ama öyle düşündü djcbjdbcjcnx)"
"Tipe bak Allah'ın tipsizi!"
"Ben tipsizsem sen nesin Youngjae temizlik hastaları ruh hastası gibi temizlik yapıp duruyor."
"Temizlik imandan gelir sus!Bi bok yaptığın yok birde laf atıyor!"
"Senin yaptığın ne Youngjae gece saat 3 te kalkıp evin içinde süpürge tuttun apartmandaki komşular eve polis çağırdı!"
"Pisletmeyeydin!"
"Ruh hastası!"
"Hasta felan değilim ben!"
"Ay masanın üstünde toz var."
"Ay hani nerde hemen alayım."
"Al iste organik ruh hastası neymiş hasta değilmiş mis."
"Akıl hastanesine kapatırım seni yelloz!"
Yanımdaki yastığı alıp Youngjae ye fırlattı o da bana fırlattı ama burnum denk geldi ve bağırmaya basladim.
"Ahhh burnumm!"
"Kopsun burnun!"
"Seninki kopsun ahh acıyor.Bu boyle olmicak ben hastaneye gidiyorum mq."
"Güle güle!"
"Güle güle demek yok beyfendi düş önüme bunun sorumlusu sensin."
"Kendi bedenin kendi burnun ben mi dedim sana git burnunu cama vur diye zaten camda kırıldı."
"Polisi ararim yürü."
"Hay mq.Evi toplayaydım."
"Yürü Youngjae tepemin tasini attirma!"