Kapitel 54

877 28 6
                                    

10 januari 2019

Jiggy 🎧 10.34
Hej fina du! Hur är det? Hur känns det? Hur går det på jobbet? Eller har du inte börjat än? :)

Jag 10.53
Hej Axel! Det är helt okej, hur är det med dig? Det känns bra, jag har en underbar lägenhet! 😍 Hade introduktion igår, det kändes bra. Hur går det i studion? :)

Jiggy 🎧 13.32
Vad skönt! Det är bara bra med mig, saknar dig dock. Åh, vad kul att höra! Är sååå glad för din skull! ❤️ Det går väl sådär... Dante har inte kommit till studion, han säger att han inte klarar det än... Förlåt borde inte prata om honom.

Jag 13.59
Jag saknar dig också Axel! Så otroligt mycket! ❤️ Hur är det med honom? Har han sagt något? Snälla var ärlig!

Jiggy 🎧 14.47
Tror inte alls att det är bra med honom. Han börjar falla in i gamla banor nu, riktigt dåliga banor... Jag åkte hem till honom igår och han är verkligen a mess. Tror det här krossar honom lika mycket som det krossade dig... Han älskar dig så obeskrivligt mycket.

Jag 17.37
Åh nej, vad tråkigt att höra! Vill att han ska vara okej ju! Han må ha krossat mitt hjärta, men bryr mig ändå om honom. Snälla gör allt som krävs för att han ska må bra igen! Jag ber dig!

------------------------------------------------------


Prinsen 🤴🏼 12.13
Alinaaaa!!! Kom hem!!! Jag saknar dig så sjukt mycket och inget är sig likt här hemma 😞

Jag 13.15
Älskade Noel ❤️ Jag saknar er också ju!!

Prinsen 🤴🏼 13.24
Jag är glad att du har fått ditt drömjobb, men jag önskar att det inte hade varit i London 💔

Jag 14.03
Men du kan ju komma och hälsa på 😘 Har du skrivit några feta texter än då?

Prinsen 🤴🏼 14.27
Nej, det går inte så bra i studion nu...

Jag 15.56
På grund av Dante, jag vet. Det är lugnt! Ni kan prata om honom. Men har DU skrivit några feta texter då?

Prinsen 🤴🏼 17.38
Men det känns ju konstigt. Har skrivit några, men vet inte om de är så feta 🙈

Jag 18.12
Jag bryr mig om honom och vill att han ska må bra. Det tror jag säkert Prinsen 😉 Har du träffat någon än då?

Prinsen 🤴🏼 18.32
Det vill du bra gärna veta va? Har gått på en dejt, men vet inte om det är så mycket mer

Jag 18.34
MEN NOEL!! NU BLEV JAG JU NYFIKEN! NU MÅSTE DU BERÄTTA!!!

Prinsen 🤴🏼 19.26
😏🤭

Jag 19.34
....

Prinsen 🤴🏼 20.17
😘


------------------------------------------------------


Den vildaste av alla rebeller på Västerbron 😈 17.27
Alina, är du okej? Hur är London?

Jag 17.39
Allt är helt okej, London är underbart! Hur är det med dig?

Blommor under kudden, båda drömde om varann ~ Dante LindheHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin