,,-Pillanat és jövök kerítek valami göncöt rád. -indult fel a lépcsőn."
Hamar visszatért egy tiszta alsónadrágban és egy pólóval a kezében.
-Remélem jó lesz rád. -nyújtja oda a 3 számmal nagyobb méretet.
-Legalább nem lesz kint belőle semmim. -miután felvettem a pólót Harry is mellém ült.
-Jó etvágyat. -mondta kedvesen.
-Neked is. -teli szájjal fogalmam se volt mi hallatszott belőle ,de egy ilyen reggel után farkas éhes voltam.
Amikor apuci is végzett elmosogattam a tányérokat. Persze mivel óriásokra lett csináltatva a konyhaszekrény kénytelen voltam lábujjhegyre felegyenesedni. Úgy libbent ki pólóm alól ki a fenekem ,mintha nem is lett volna eddig rajtam semmi. Harry derekamon végighúzta ujjait majd fenekembe markolt. Egyre erősebben.
-Segíthetek tündérem? -mosolygott szokásos perverz mosolyán. Mire megpordultam már a textilen átlátszó mellbimóimon legeltette szemeit.
-Hogy lehetsz ennyire tökéletes?! -húzza fel egyik szemöldökét és néz rám kérdőn. Válaszképp adok egy csókot szájára. A fejemben csak a tegnap esti és a ma reggeli képek játszódnak le újra és újra. Bárcsak minden ilyen maradna ,mint most. Megcsörrent a jó régen elfeledett telefonom. Rohantam fel és amint kézhez kaptam anyu elég ideges hangjára lettem figyelmes.
-Hol vagy?! Több órája hivogatlak?!
-Bocsáss meg! Dollynál aludtam! Ne haragudj ,hogy nem szoltam.
-Oké de akkor ők vigyenek suliba is!
-Okés megígérem! Puszi!
Ekkorát életemben nem hazugtam. Rögtön írtam is Dollynak ,hogy falazzon nekem és hétfőn mindent ki tálalok. Persze bele ment. Szerencsém van. De ebben az a legjobb ,hogy Harryvel tölthetek még egy éjszakát. De még milyen éjszakát. Abban a pillanatban ,ahogy visszatértem apucihoz a karjaiba urgottam.
-Még van egy estém nálad. -súgtam füleibe.
Megborzongott a hír hallatád. Ajkaimhoz tapadt ajka majd így vitt be a nappaliba. Leültünk a kanapéra Harry ölébe húzott. Kerestünk valami filmet. Mi mást találtam volna mint a Szürke ötven árnyalatát?
Film közben folyton a combomat simogatta apuci. Ötűltem kívántam már most. A szexjelenetek között éreztem álló férfiasságát ami némelykor nyomta fenekemet ,de persze nem bántam. Amikor vége lett a filmnek bejelentettem ,hogy elmegyek zuhanyozni ,apuci csak rá bólintott de tudtam mi jár a fejében. A nap többi órájában csak lustultunk a kanapén. Egy pizzát rendeltünk ,mert ezt tűnt a legkényelmesebb opciónak. Harry 17:00 óra körűl elment dolgozni de nem bántam mert addig körűl tudtam nézni. Hatalmas nappaliát jól ismerve végignéztem összes bútorát ami csak úgy csillogott. Örültem ,hogy egy tiszta házba tudhatom magam. Elégge tisztaságmániás magamhoz képest csoda ,hogy nem kezdtem el takarítani. Amimt átjátam az alsó szintet lépkedtem fel a lépcsőn. Balra rögtö apuci szobája volt. Fent még egy fürdőszoba egy vendégszoba és egy kinyithatatlan ajtó volt. Megölt a kiváncsiság mi lehetett mögötte. Ajtó csukódásra lettem figyelmes. Hallottam ,hogy valaki a nevemet kiabálja.
-Lisa! Lisa merre vagy? -de kié volt ez az ismerős hang? Megláttam Harry jobbkezét Niallt.
-Szia itt vagyok. Hogy hogy kerestél? -üdvözöltem mosolygova.
-Mondta Mr. Styles ,hogy vigyázzak rád ,nehigy valami bajod essen. -furcsáltam válaszát.
-Mi vagyok én kisbaba ,hogy vigyáni kell rám? -kérdeztem kötekedően.
-Még az vagy. Ezért kell rád vigyáznom. A témát lezártam. Ne csinálj hülyeséget. Nézz valami filmet stb. -mondta flegmázosan. Jólesz egyedül eltölteni 3 órát. Siess haza apuci. Hiányzik az érintésed.Köszi az olvasást! Jön az új rész! Remélem várjátok! Vélemények jöhetnek! De kritikák is!
All the live ,Isla.💞