Capitolul 13

97 6 0
                                    

-Ce "nu"?Trebuia să închid uşa odată ce ai intrat şi tu ,cum crezi că puteam să stăm cu uşa deschisă nici măcar nu vedeam care e problema dacă era deschisă şi în plus acum trebuie să ies afară să aprind becul.

-Asta-i problema acum,ai închis uşa şi nu se mai poate deschide numai pe dinafară, acum deschide uşa deşteptăciune.

Când Petru a pus mâna pe clanță şi a vrut să apese, ca prin minune a rămas cu clanța în mână.Cum era şi întuneric în debara de se vedeau doar puțin între ei ,Petru a dat peste o cutie ,s-a împiedicat şi a căzut în genunchi la picioarele ei.Felicia a început să râdă în hohote.

-Râde, de parcă e de râs în situații de astea.

-Cum să nu mă râd când văd ce comportament ai tu în situații de astea.Ia -ți telefonul odată şi sun-o pe doamna Neni  să vină să ne deschidă dacă s-a trezit.

-Stai liniştită că m-am gândit şi eu la doamna Neni ,dar se pare că mi-e telefonul pe masă în bucătărie .

-Ş-acum ce facem?

-Aşteptăm Felicia să vedem dacă se trezeşte Tudor sau ai de gând să ieşi pe gemulețul ală de douăzeci pe douăzeci?

-Cum vrei să  ies pe ălă?

-Păi ai cum?

-Nu!offff

-Dacă pe la 9 se trezeşte Tudor, atunci sper că putem rezista o oră.

-Sper şi eu ca pe la 9 să se trezească, de obicei aşa face în weekend-uri.

Tot încerca Petru s-o deschidă,dar în zadar, era clar că numai din afară putea să se deschidă uşa.

-Degeaba ,băga-mi-aş picioru-n ea de clanță.

Felicia se aşază pe o cutie ,iar Petru se pune jos,aveau de gând să aştepte până Tudor se scoală, nu puteau face nimic din interior.

-Văd că n-ai răbdare deloc. Sigur trebuie să pleci la munca ta sau la distracție săracul de tine.

-Nu trebuie să plec nicăieri!

- Ş-atunci ce te tot fâțâi?

-Doamne Felicia ,suntem blocați între patru pereți cum să nu mă îngrijorez ,căci văd că tu eşti tare liniştită şi mă enervează la culme liniştea asta a ta.

-Normal că şi eu sunt nervoasă şi neliniştită, dar nu dramatizez atât ca tine,mă enervează faptul că tu eşti cel care găseşte rezolvarea problemei cât de repede şi stai să aştepți să se trezească un copil.

-Dacă ai ceva mai bun decât asta hai să facem, de vrei te împing şi pe acel geam dar mă tem că vei rămâne blocată mai ceva de cum eşti acum .

-Normal tu găseşti soluții la toate ,tu eşti cel mai bun,numai tu le faci pe toate ,normal că nu suporți prezența mea de te ambalezi aşa mai ceva ca o drujbă. Normal că eu sunt motivul  neliniştii tale ,nu ma suporți de aia te -ai dus cu spălacita aia.

-Felicia, ai chef de ceartă, oricum dacă ne certăm tu le ții pe ale tale eu pe ale mele şi iar ajungem de la ce am pornit ,nu tu ai zis că vrei să fim prieteni? Şi da tu eşti motivul neliniştii mele,dacă acolo vrei să ajungi,da tu eşti pentru că nu suport să mă mai cert cu tine,ştiu eu sunt de vină mereu ,îmi asum din cauza mea eşti aşa ,tu crezi că la mine totul e roz ,din contră pot  să fiu bine pe plan profesional dacă viața mea e neagră. Nimic nu e aşa cum zici tu ,şi ştii bine asta ,numai că vrei să mă faci să regret ,dar se pare că îți reuşeşte  căci regret din prima clipă pentru ce ți-am făcut ție şi lui Tudor .Vrei să ştii ceva ,de fiecare dată când te văd nu mai pot de dorul tău ,îmi vine să te iau în brațe şi să nu -ți mai dau drumul,dar nu pot ,pentru că tu nu vrei asta din cauza mea,te -am făcut să suferi, şi da sunt cel mai mare prost ,fraier cum vrei tu .Un singur lucru ştiu că-mi pare rău ,iartă-mă ,m-am jurat că niciodată n-am să te mai fac să suferi chiar dacă o să fiu departe de tine.

Ea a stat atentă la ce a zis el şi a rămas fără vreun cuvânt ,îi venea să sară pe el să-l sărute şi să -l facă să se simtă bărbat în acei patru pereți .Iar el făcea la fel se uita atent la ea.

O vreme au stat fără să scoată vreun sunet.Între ei era o tensiune maximă  şi de nervi dar şi sexuală, pentru că amândoi se doreau  foarte mult.

În timp ce Petru se uita la nişte poze mai vechi aflate într-o cutie,Felicia stătea cu fața în palme şi cu coatele sprijinite pe genunchi pretinzând că se uită şi ea la poze,dar defapt îi analiza lui chipul.

-Oare nu e 9 deja?Când s-a întors spre ea a observat cât de atentă era la el.

-Habar n-am ,cel mai probabil e în jur de 9 .

În timp ce Felicia s-a aplecat pentru a lua o poză care o scăpase Petru, mâinile lor s-au aşezat pe acea poză,culmea acea poză era cu ei doi de la absolviarea lui Petru, unde Petru era îmbrăcat în acea uniformă, iar Felicia avea o rochie verde .S-au uitat amândoi la ea ,au admirato,iar când Felicia şi -au ridicat privirea din poză,ochii lor s-au  intersectat,iar el avea un zâmbet ruşinos, ceea ce o făcu pe Felicia să îşi pună pe față un zâmbet până la urechi.

Acea poză era pentru ei una minunată .Amândoi ştiau că în acea zi Petru a cerut-o în căsătorie. Iar ea a spus cel  mai frumos "da".O tăcere nespusă s-a aşezat între privirile nemişcate  a celor doi,vocile din capul amândurora le spunea să se sărute odată deoarece era prea mare tensiunea. Iar când şi-au apropiat frunțile una de alta şi Petru i-a luat chipul în palme ,ca de nicăieri tăcerea amoroasă s-a transformat în:

-Mamii!

Cei doi au rămas nemişcați şi uşuraţi, cu treaba neterminată, dar opriți la țanc din ceea ce urma să se întâmple.

-Tudor,aici la debara ,dragule !

-Tati?!unde eşti ?

-Aici în debara ,te rog deschide uşa ,eu şi mami am rămas blocați aici.

Copilul fără nicio ezitare  a deschis uşa fiind puțin surprins.Cei doi au ieşit,iar Petru a rămas la micul dejun,la insistența lui Tudor şi la aprobarea Feliciei ,pe urmă a plecat cu Tudor la bunici .Iar acea tensiune între Pentru şi Felicia a rămas ,dar Felicia spre deosebire de Petru era într-un fel bucuroasă pentru că totul s-a orpit la țanc ,poate avea să-i pară rău dacă se întâmpla ceva între ei doi,dar şi aşa îi pare enorm de rău.

Mâine va fi ieriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum