!!! : Minho?
Minho gelen kişi karşısında şoka girmişti. Ona kızgındı. Ama birden karşısına çıkınca ne yapacağını bilemedi.
!!! : Babana hoşgeldin demeyecekmisin?
Babası yaklaştı ve Minho'ya sıkıca sarıldı. Minho şaşkınlıktan konuşamıyordu bile.
Bb(babası) : Tedavi oldun değil mi? Daha iyisin. Baban artık yanında kalacak oğlum.
Minho kendine geldiğinde babasını hızlıca ittirdi.
Mh: Seungmin herkesi odasına götür lütfen.
Seungmin bişey demeden yukarıya çıktı ve Chan hariç herkes peşinden gitti.
Bb: Oğlum tedavi oldun...değil mi?
Mh: Ben hasta değilim. Tedavi olmayacağım.
Bb: Hala eskisi gibisin. Hastalıklısın. Onlar seni iyileştirebilir. Bir erkek başka bir erkekten hoşlanmamalı. Bu yanlış.
Mh: Böyle olmaya biz karar veremeyiz. Şimdi bavulunu al ve git evimden.
Bb: SEN HASTALIKLISIN LEE MİNHO! VE TEDAVİ OLACAKSIN! KİM SENİN GİBİ BİR TOPU İSTER Kİ?!
Babasının sözleri Minho'yu tam kalbinden vurmuştu. Gözleri doldu ve bağırmaya başladı.
Mh: BEN HASTALIKLI DEĞİLİM DEDİM! SEVDİĞİM BİRİ BİLE VAR VE O DA BENİ SEVİYOR! BUNU ANLAYAMAZSIN! ANNEMİ ÖLDÜRÜRKEN DE ANLAMAMIŞTIN! ONUN TEK SUÇU BENİ SAVUNMAYA ÇALIŞMAKTI! SEN ANNEMLE BERABER İÇİMDEKİ BABA SEVGİSİNİ DE ÖLDÜRDÜN DEFOL GİT EVİMDEN!
Bb: ANNENİN TEK SUÇU BİR TOPU SAVUNMAKTI DOĞRU! BENİM SENİN GİBİ BİR OĞLUM YOK!
Ardından babası Minho'ya esaslı bir tokat attıktan sonra evi terketti.
Minho yere çöktü ve ağlamaya başladı. Chan Minho'nun yanına gidip kollarını beline doladı.
Ch: Ben hep senin yanındayım Minho. Ağlama olur mu? Ağlamana dayanamıyorum.
Minho başını sallayıp gözlerini sildi ve Chan'a sarıldı.
Mh: Seni seviyorum Chan.
Ch: Ben de seni seviyorum. Uyumaya gidelim tamam mı? Hadi.
*****
Herkes en geniş oda olan Hyunjin'in odasına girmişti. Jeongin Hyunjin'in yanında oturup başını omzuna yasladı ve geçmişi düşünmemeye çalıştı. Felix adamı dövmemek için kendini zor tutuyordu. Seungmin geçmişte olanları hatırlıyor, hatırladıkça sinirleniyordu. Hyunjin Jeongin'i sakinleştirmek için saçlarını okşuyordu. Diğerleri ise bişey bilmedikleri için sessizce oturuyorlardı.
Bir süre sonra gelen bağırma sesleri ile kavga çıktığını anladılar. Ardından gelen tokat sesi ve çarpılan kapıdan sonra ortam sakinleşti. Changbin Felix'in yanına gitti ve sırtını sıvazladı.
Cb: Felix iyi misin?
Flx: Değilim hyung. O adam 5 yıl sonra karşımıza çıkıyor ve yüzsüzce burada kalacağını söylüyor nasıl sakin kalabilirim?
Cb: Özel değilse olanları anlatabilir misin?
Flx: Özel değil. Anlatayım. Yaklaşık 12 yıl önce Minho hyungun annesi öldü. Ölmesinin sebebi ise Minho hyung eşcinsel olduğu için onu savunmasıydı. Babası annesini öldürdü. Onun gözlerinin önünde hem de. Ardından babası onu sokağa attı. 7 sene bizim evimizde kaldı. Sonra para kazanıp biriktirdiği paralarla bu evi aldı. Biz de buraya yerleştik işte. Geldiğimiz gün babası evimize geldi ve ilk Minho hyungu sonra bizi kemerle dövdü. Jeongin'i bile dövdü. O zaman çocuk daha 12 yaşındaydı. Sonra bizi orada öylece terkedip gitti. Bugüne kadar onu görmemiştik.