#27#Aşırı özlettim biliyorum ama aklımda bir kurgu var onu hallediyorum umarım anlarsınız beniii hadi yb yazalım
------------*----*--*--------*-
Sabah erken kalmamla beraber günlük olarak yaptığım şeyler yani elimi yüzümü yıkayıp kahvaltı yapmak okula hazırlanıp evden ayrılmak ama bugün okul yoktu neden mi? Çünki okullar yarı yıl tatiline girmişti bile ve çok mutluyum okul beni yormuştu ve So-yun'dan bahsetmiyorum bile o hamile olmasına rağmen bâyâ enerjik.
Bugün kızlarla beraber elbise bakmaya gitmeyi planlıyoruz yani
So-yun'a gelinlik So-young ve bana şık ve zarif bir elbise alacaktık amacımız bu peki ya hayatlarımıza renk katan beyler ne giyecekler orası meçhul.Kızlarla bu gece benim evimde, erkek Tayfası Jimin'in evinde kaldılar erkeklerle beraber So-yun ve Jungkook'un bekarlığa veda tarzı eğlenceli bir parti yapmayı düşünüyoruz tabii bundan kook ve anne adayımızın haberi yok bu durumdan.
Yun: So-young ve So-yun hazırsanız çıkalım.
So-yun: Çatladı çatladı. Bekle şu küpeyi takıp gelicem.
Tanrım beni neden böyle sınıyorsun
<•••>MAĞAZADA <•••>
"Yah hadi ama bir gelinlik beğendim dene dedim ve denemediğin için sana trip atarım Yun"
demişti. So-yun hanım
Hayır yani kendine değil bana bakıyor gelinliği
'Ya sabır.... ya sabır'
"Yah ama sen evleniyorsun unuttun galiba benim daha çok var düğünüme" demiştim.
♥♥1 SAAT SONRASI♥♥
"Beğendin değil mi So-yun?" Dedim magazadan ayrılırken.
"Tabi ki de müthiş bir gelinlik aldım."
Evet benim beğendiğim ve hayalimdekine yakın bir gelinlik almıştık bende böyle istemiştim ama So-yun kırılmasın diye birşey demedim. Bende özel diktirirdim ne olmuş yani.
"Bizimkiler nerde geldiler mi Young?"
"Avm girişindeler bizi bekliyorlar."
Yavaş adımlarla sevdiğimiz adamlara yaklaşıyorduk spor giyinmelerine rağmen bir İdol gibi stilleri vardı.
"Çok yakışmış size bu kıyafetler de neden bu kadar ağır parfüm kulladınız ki yani?"
Çok tıkanmıştım erkeksi parfümleri yüzünden.
"Neyse aldınız mı kıyafetlerinizi?" Demişti Jimin.
Aslında ben elbise almayıp evdeki elbiselerimden de giyerdim ama bu So-yun olacak arkadaşım ısrarla Jimin kızacağı tarzda derin yırtmacı olan bir elbise aldırmıştı evde zaten bir dünya elbisem vardı ne gerek vardı.
Şimdi istikametimiz sevgililerimize takım elbise almaya kısaca Smokin almaya gidiyoruz.
"Aşkım bak bu çok güzel dimi~" demişti So-young aigo dolu sesiyle.
Bir saattem fazla oldu Taehyung'a takım bakıyoruz bizden daha Nazlı bey efendi.
"Aaa yeter be al şunu da gidelim be adam" Evet So-yun sonunda patlamıştı ve çok da haklıydı patlamakta.
EVDE
Eve sonunda gelebilmiştik ve şuan hepimiz elimdeki yani dolabımızdaki farklı konbimleri deneyip sahilde eğlenmeye gidecektik biz içmeyi planlıyorduk ki So-yun'un hamile olduğunu hatırladık biz de farklı şeyler yaparız ne olmuş yani
Jimin: Aşkım nasıl olmuşum?
Yun: Nasıl anlatsam. Yani söyle ki şuan seninle nikah dairesine gidebilirim.
Jimin: Demek öyle. Eh sende çok mu güzel ve seksi olmuşsun acaba hm?
Cümlesinden bitirdikten sonra sinsi ve bir o kadar p*ç sırıtışıyla bana yaklaşıyordu.
Dibime kadar girdiğinde dudaklarını yalayarak dudaklarıma bakmaya başlamıştı yani bunun anlamı o dudaktan öpmek gerek demekti.
Jungkook: Yuh ama yani Hyung napiyosun sen
Jimin: Sende git müstakbel eşini öp çok normal benim sevgilimi öpmem.
Tae: Ne kaçırdım gene ben.
Yun: Boşver Tae boşver.
Evden çıkmıştık ve bir sahil kenarına gelmek yerine Tüm seoul'ün ayaklarımın altında olduğu bir uçurum kenarına gelmiştik
Yun: Neden buraya geldik?
Jungkook: Çünki sürprizim var benim eh tabi Jimin ve Tae Hyung'un da sizlere süprizi var.
●●●●●●●●●●●●●●★●●●●●●●●●●●●●
Eheheheh çok kötüyüm dimi eheheheh yaaa
Bir sonraki bölüm sürprizlerle dolh olacak kkkkk.
Bu arada satır arası yorum bekler bu yazar bu arada Kastamonuda olan var mı ben Kastamonu cide'deyim dee kkkkk.
Sizi öptüm ve sizleri çok sevirem