9. - You and I the two ghost

712 76 3
                                    

Egyszer mindent el kell, hogy érjen a vég, nem igaz?

Így történt ez Harryvel és Louis- val is. De, hogy miért is kellett így lennie? Mi történt pontosan a színfalak mögött? Hogy lett a két szerelmesből csak két szellem? 

Az igazságot azt hittük, hogy mindenki tudta, hogy nyilvánvalóan csak felnöttek és a szörnyű rajongói ragaszkodás a Larry Stylinson névre hallgató hülyeséghez tette tönkre még a barátságukat is. Így volt igaz? Nos nem teljesen, de ahhoz, hogy ezt meg tudjuk érteni mélyebbre és sokkal beljebb kell nézünk a színfalak mögé, mert a teljes igazság sosem az, aminek hisszük. Ugyanis az igazi történetet csak két ember ismeri teljesen ezen a világon, az a két törött szív. Így be kell kopogtatnunk a két szellemhez és végre megtudni a valóságot, még ha félünk is attól, hogy fájni fog, amit ott találunk.

Louis és Harry, a látszattal ellentétben, a kamerák mögött még sokáig kitartottak, még akkor is, ha nem ezt akarták tudtára adni a világnak. Azt kell, hogy mondjam ez viszont ennél sokkal bonyolultabb, és ebben a történetben nem minden az, aminek látszik. Mert ez a csillogó valóság, a sztárvilág mocskát ugyanis valamivel el kell takarni.

De akkor kezdjük az egész elejéről, ahol a két szerető szív lassan kezdett megtépázott szellemmé válni. 

(Midnight Memories album kiadása előtt.)

Harry a világos plafont figyelte, egyik kezét hasán pihentette, másikat csak maga mellett. Néha nagyokat nyelt, néha pedig csak szipogott, de minden erejével próbált benn tartani azokat a makacs könnyeket, melyek úgy mardosták őt belülről. Legszívesebben hangosan sírt volna, de nem akarta felébreszteni a mellette alvót, akiről nem is tudta, hogy ébren van és majd meg hasad a szíve, ahogy érzi azt a szenvedést, amin Harry átmegy, mert őt is ez tépázta. Louis- nak is ugyanazok a mondatok cikáztak a fejében és érzések kavarogtak benne. 

"Ti egy bandához tatroztok, akikért rengeteg lány van oda a világon és nekünk az a dolgunk, hogy fenntartsuk a tökélesetes képet rólaltok. Olyanná kell válnotok, akik elérhetetlenek, de mégis elérhetők. Elég volt a kettőtök dolgából, a nyilvánosság nem kér belőle, kell pár szabályt hoznunk, hogy müködni tudjon ez a dolog. Ez csak üzlet fiúk, erről szól a hírnév."

Ahogy Harry agyán újra és újra végig futottak ezek a szavak egyre nehezebb volt lenyelni a forró könnyeit. Ő csak szeretni akart, azt akarta, hogy mindenki lássa a szerelem nem egy olyan dolog, amit rejtegetni kell, mert ilyenkor az lehetsz, aki csak akarsz. Majd emlékezett azokra a barátnőkre, akiket hiába akart, nem tudott úgy szeretni, nem volt hely a szívében több embernek. Végül végigcsordult a bőrén a kis csepp és onnantól kezdett el zokogni, remegett a válla és hatalmas levegőket vett. 

- Shhh... semmi baj. - Ebben a pillanatban Louis azonnal felé fordult és magáhozvonta az elveszetten pityergő Harryt. A zöld szemű pedig elbújt Lou vastag, zöld pulcsijában és talán még sosem szorította úgy, mint azon a sajgó délutánon. Louis óvatósan cirógatta a haját és néha észrevétlenül letörölte a saját arcáról is a könnyeit. 

- Ne sírj Hazza, nem fogom hagyni, hogy el válasszanak kettőnket - suttogta bíztatóan.

- Már megtették Lou - sírta barátja vállaiba, mire Louis kék szemei újabb könnyekkel lettek tele. Talán ez volt az a pillanat, akior mindkét fiúban eltört valami. Úgy érezték mindenki ellenük van ezen a világon és bár máskor is voltak így, egy idő után ez már a kezdett a kapcsolatuk rovására is menni. Mert küzdhettek volna az egész igazságtalanság ellen, de ők inkább egy szó nélkül követték az utasításokat, részben a többiek miatt, részben viszont talán mégis számított nekik ez az egész. A hírnévnek ára van és ők ezt elfogadták és tűrték. 

xXx

(Four album turnéja után.)

Liam tudta, Niall tudta, Zayn tudta, mind tudtak az egészről, mégis, ők sem tettek semmit. De hiszen nekik is kellett tartaniuk magukat ehhez az egészhez. A banda őt kisvárosiból, hatalmas világsztárrá nőtte ki magát, ez pedig hatalmas felelősséget vont maga után és ez a felelősség nem mindig színültig őszinteség, sok dolog volt, amiről a hallgatniuk kellett. Azonban, ha az emberben felgyülelmlik az a sok dolog, akkor egy idő után elege lesz és el akar tűnni abból a világból, ahol ezt az egész terhet ráaggatták. Nos, Zayn volt az első, akinél betelt a pohár. Az öt idegen testvérré vált a hosszú idő alatt, azonban az idő utána is rohant és a testvérek kezdtek belelöregedni abba, hogy olyannak kell lenniük, akiket elképzelnek maguknak a tinilányok és a menedzsment örömmel teszi őket olyanná. Egy barbibabává a teaházban. Így a One Direction Napja lassan lemmenni készült a hatalmas, csillagos égen. Tagadni sem lehet, hogy megváltoztak, mert az egész kezdett már teljesen másról szólni, mint az elején. 

Ott volt Niall a szőke, ír, gyámoltalan kisfiú, aki még a légynek sem ártana és bármin jót szórakozik, na meg mindene a hasa.

Ott volt Liam,  jóságos, megfontolt, kanál fóbiás, igazságosztó, aki mindig úgy ügyelt a többi négyre, mint a saját fiaira.

Ott volt Zayn, a jóképű szuperhős, aki tükör nélkül egy napot sem bírnt volna ki és igazi álomszuszék, aki mindig a többiekkel nevetett. 

Ott volt Louis, a nagyszájú, örök gyerek, tréfamester, akinek mindene volt, hogy megnevetesse barátait még egy rosszabb napon is. 

Ott volt Harry, a fürtös, a rossz favicceivel, akinek mégis olyan arany szíve volt és imádott szeretve lenni.

Legalább is így ismerte meg őket a világ, és bármit is állítanak, ők maradnak az igaz One Direction. Mert most...

Itt van Niall, aki már nem szőke és már nem nevet annyit.

Itt van Liam, akinek már nincs négy, nagy fia és néha olyan elveszettnek tűnik egyedül.

Itt van Zayn, aki már nem nevet a töbiekkel és elhagyta a piros köpenyét.

Itt van Louis, aki már nem vidítja fel a fiúkat a legrosszabb napjaikon, és már nem olyan komolytalan.

Itt van Harry, aki törött, arany szívét próbálja helyre hozni felejtéssel, és kétségbeesetten keresi azt, aki szeretheti.

És itt van a két szellem, akik már hosszú ideje csak némán gondolnak a régi időkre és dalokat írnak egymásnak a saját szíveikről. Mert az az idő, amit úgy töltöttek együtt, ahogy meg volt szabva, az egész, kis világukat porig égette és egymás ellen fordította. Tönkretett mindent, a csillogás ezt a csodás dolgot, de tudjuk, hogy ez a valóság és az idő sem forgatható vissza. 

Zayn szorosan ölelte magához a testvéreit, majd kissé könnyes szemmel nézett rájuk.

- Köszönök nektek mindent - mosolyodott el. Azután a koncert után a One Direction véglegleg elindult az utolsó táncára. Talán így volt megírva, ki tudja, de az az este öt testvért és barátot búcsúztatott el egymástól, talán végleg. Azonban a történet itt még korán sem ért véget, hisz ott volt az a két szellem, akik hiába küzdtek egymás ellen, ha közben vérzett a szívük.

****

Sziasztok kedves olvasók! :) Nagyon szépen köszönöm, hogy itt vagytok és olvastok és véleményeztek. Remélem tetszett ugyanis pár rész múlva valószínűleg véget ér a történet és megtudjátok mi is lett Harryvel és Louis- val. Egyébként meg ezt a részt nekem is nehéz volt könnyek nélkül megirnom.

Larry - Home for the broken heart (befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora