Günümüz ikili ilişkilerinin çoğu çıkar üzerine. Hatta ilişkileri bıraktım evlilikler bile öyle. İçinde bulunduğumuz sistem insanları köle yapıyor. Hatta öyle bir sistem ki bu kendisini eleştiren diziler izlettirip sizi kendisini sorgulatırken yine sizden kazanıyor. İnsanlar tüketmeden var olamıyor artık. Ve öyle bir zincirin içinde hapsolmuşuz ki insanlar yemek için milyarlar ödedikleri gibi aynı şekilde eritmek için de ödüyorlar. Daha fazla satılması için bağımlılık yapan ilaçlar üretiliyor. İnsan canı hiçe sayılıyor. Yediğimiz her şeyin içine yüzlerce katkı maddesi katılıyor. Sistemde köle gibi yaşıyoruz. Doğ - daha iyi bir lise için çalış - daha iyi bir üniversite için çalış - iş yerinde daha yükselmek için daha çok çalış - çocuklarının geleceği için çalış - daha rahat bir yaşam için çalış ve yaşlılığında acı içinde öl. Hayatımızın en güzel yıllarını daha iyi bir maaş almak için çabalayarak geçiriyoruz. Hiçbirimiz bu zincirden kurtulamıyor. Çalışmak için yaşıyoruz ve kimse bundan haberdar değil. Korkuyoruz çok fazla hemde. İyi bir gelecek sahibi olup olamamaktan , iyi bir işe girip girememekten , okulu bitirememekten, zorunlu veya çok pahalı olan askerliğe gidip ölmekten, tecavüze uğramaktan , linç edilmekten , hapise düşmekten , işkence görmekten korkuyoruz. İnanın bana hayatta en çok güvendiğinizi düşündüğünüz kişiye asla güvenemezsiniz. Çünkü size sahip çıkması için bir neden yoktur. Unutmayın sığınabileceğiniz hiç bir kimse yok.