*-UVOD-*

291 12 2
                                    

Šta je ljubav? Dok sam bila mala vjerovala sam u ljubav i princa na bijelom konju. Ali sad, sad shvaćam koliko sam bila u krivu! Zaljubis se, boris se za tu osobu, za osobu koja te ne primjecuje, patis, nocima places ali shvatis da suze ne vrijede, da od njih nema pomoći.

A najgore je kad ih vidis skupa, tu se srce slama! Gledaš ih sretne... I shvatis da za vas nema nade. Razmišljam da li Bog ima nekakav plan i za tebe...?

Ili je već zapisano da budeš povrjeden, da patis i da te boli!!!

------------------------------------------>

Hej, moje ime je Jane George!

Imam 19 godina, živim u Londonu, studiram na arhitektonskom fakultetu, moja najbolja prijateljica je Waliyha Malik, da, da sestra poznatog Zayna Malika -_-

A da, zaboravila sam moj brat je Max George, pjevač grupe "The Wanted". Naši roditelji su poginuli u prometnoj nesreći prije 2 godine.

I od tada smo ja i moj brat u super odnonima. Uvijek je bio tu kad mi je bilo teško, ako nije bio u gradu, čuli bi se preko skypa, pa bi me on tjesio i pričao o svojim problemima...Ali sva ta bliskost nedavno je nestala.Postali smo kao stranaci, ja sam tu a on je u Americi..Nismo se čuli, prošlo je oko 6 mjeseci. Čestitala sam mu rođendan porukom na koju nije odgovorio, ne znam jeli bilo toliko teško napisati "Hvala sis!!".Uskoro bi se trebao vratiti s turneje, mislim da dolazi sljedeći tjedan.Bit će to zanimljiv susret!

-----------------------------------------------

Hvala svima koji čitaju! :*

Ovo je moja prva priča i nadam se da će vam se sviđati.

Još nije zanimljivo kao ni jedna priča na početku, ali sve u svoje vrijeme! :D

"MESS YOU MADE"Where stories live. Discover now