Tut Elimi

30.8K 2K 835
                                    

Ellerinin arasında tuttuğu kızının küçük elini avuçlarının arasında daha sıkı tutarken dizlerinin üzerinde çöküp kızının meraklı mavi gözlerine gülümseyerek baktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ellerinin arasında tuttuğu kızının küçük elini avuçlarının arasında daha sıkı tutarken dizlerinin üzerinde çöküp kızının meraklı mavi gözlerine gülümseyerek baktı.

"bana bakın küçük hanım daha öncede söylediğim gibi kadının suratına yaptıklarını vurmak, ağzımıza her geleni söylemek, bir anda ortadan kaybolmak ve babanın sözlerine karşı gelmek yok anlaşıldı mı?"

Küçük kızı başını yana yatırmış ve dudaklarını büzerek oflamıştı kızının bu tavrı adamın içindeki şefkatle yanaklarını ısırma dürtüsüne baskı yapsa da kızının bunu sevmediği bilinciyle kendini sıktı.

"ama baba-"

"aması falan yok"

"ama şuan karşındaki insana söz hakkı tanımıyorsun!"

6 yaşındaki kızının bilmiş tavırlarıyla gülüp başını iki yana sallamış ve ellerini iki yana havaya kaldırıp teslim olmuştu.

"peki, küçük hanım buyurun kendinizi savunun"

Babasının kendisine konuşma hakkı tanımasıyla Umut hızla kollarını göğsünde birleştirip söylenmeye başlamıştı.

"ben bu kadını sevmiyorum çünkü bu kadın sana gözlerini pizzaya diker gibi bakıyor! Ve ve ve! Neden sürekli seni evine çağırıyor ki bu kadın? dışarıda niye görüşmüyorsunuz siz? Hani sen iş yerinde müşterilerinle görüşürdün? Bu kadın seni hep evine çağırıyor!"

Kendisine kıskanç bir şekilde hesap soran kızına bakarken hayret etmeden duramıyordu Serdar. Bunları ona kesinlikle halası öğretiyor olmalıydı.

"bak güzelim bazı müşterilerimin dışarıda buluşacak imkanları yok bu yüzden görüşmelerimizi onların evlerinde yapabiliyoruz"

Başını anladığını belirtircesine sallamıştı Umut ama yine de içi rahat değildi o kötü bakışlı kadınla babasının yan yana olmasını istemiyordu. Gözünden bir damla yaş yavaşça düşerken her kadın müşteride olduğu gibi babasına küçük kalbindeki büyük korkuyu söylemişti.

"o kadını annem yapma tamam mı?"

Kızından duyduğu cümleyle içi sızlarken yüzüne zoraki bir gülümseme yerleştirmişti Serdar. Kızının annesi Semra'yı hiçbir zaman sevmemişti sadece evlenmek için evlenmiş ve bir süre sonra Semra hamile kalınca da tek neşesi kızı olmuştu ancak daha doğmadan annesiz kalmıştı meleği. Semra doğumda öldükten sonra kızına hem anne hem baba olmuştu ama sonraları öğrendikleri hiçbir zaman kalbine girmeyi başaramamış olan Semra'nın ölümüne bile üzülmesini engellemişti. Semra'nın cenazesine gelen tanımadığı bir adamı araştırdığında karsının kendisini aldattığını öğrenmek onu yıksa da kızına tutunmayı seçmişti Serdar. Ve hem kendine hem de kızına bir söz vermişti kızı kimi isterse Serdar o zaman evlenecekti.

Tut Elimi (tek bölümlük hikaye)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin