6. BÖLÜM

10 2 0
                                    

ROSA adlı kitap ile karakterler beraber kullanılmıştır.

Merhaba. Yarışmanın sonucunu anlatmayı unutmuşum. Aklıma gelmeseydi anlatamazdım.

Artık vakit gelmişti. Sonuçlar açıklanıyordu. Çok merak etmiştim. İlk 3 ü açıkladılar ama rosa nın ismi yoktu. Bende bu duruma çok sinirlendim. Kızın sesi çok güzeldi. Bir kenara atılmamalıydı.

Tae sen burda dur. Benim küçük bir işim var.

Tae: Tamam burada bekliyorum.

Hemen aşağıya rosanın olduğu kısma geldim. Yanında yardımcısı vardı. Yanlış duymadıysam adı Başakmış. Başak'ın yanından hızlıca geçtim. Rosayı kolundan çekelemeye başladım.

Hayır gitmene izin veremem.

Türkçe konuştuğuma şaşırmış gibi duruyordu.

Rosa: Kolumu bırakır mısın? Çok acıtıyorsun.

Olmaz gitmene izin veremem. Eğer burada kazanamadıysan seni şirkete götürürüm orada kazanırsın. Seni kaçıramayız.

Başak: Hey! Hey! Ne oluyor?

Bakın rosayı şirkete götürmek istiyorum. Orada şansı daha fazla olur.

Başak: Hangi şirket bu?

Bighit. Ben bighit'te çalışıyorum.

Başak: Geliyoruz. Hadi bizi şirketine götür.

(Dııt* dııt*) Alo! Tae gel hadi şirkete gidiyoruz. Daha sonra yarışma alanına uğrayacağız.

2 SAAT SONRA

Tekrar yarışma alanına geldik.

Tae: Neden yine buraya geldik?

Bazı konuşmalar olacakmış. Telefonda boşuna yeniden yarışma alanına gidecez demedim.

(Bundan sonra geçen bölümdeki kız ile kavga etmesinden sonraki olaylar yaşanıyor. Gelelim. Jiminle konuşmalarına...)

Telefonuma bir mesaj geldi. Mesaj da şöyle yazıyordu.

Merhaba kızım ben baban. Sana bazı kötü haberlerim var. Bunları söylemek istemezdim. Annen bu aralar senin efsanene fazla kafayı takmıştı. Bu konu etrafta da duyulmaya başladı. Komşularımız lanetlendiğimizi düşünerek evimizi taşladılar. Annende başına gelen taşın darbesiyle vefat etti. 2 gün sonra yanına taşınacağım. Lütfen kendini üzme...

Baban

Jimin... İçim çok yanıyor. Hepsi benim yüzümden. Gördüğün gibi bu efsane başımıza çok kötü şeyler açtııı. Hepsi benim suçum!

Jimin: Bu senin suçun değil. Kendini harap etme

Sarılırlar*

Başını omzuma koy. Gözlerini kapat ve sakinleşmeye çalış.

O an olayın etkisinde olduğum için yaşananları pek hatırlamıyorum. Elleriyle başımı kavradı. Beni kendine doğru çekti. Omzuna başımı koydum ve dediği gibi gözlerimi kapadım. Parfümü çok güzeldi. Saçımı okşuyordu. Biraz sakinleşmiştim. 3 gündür tanıdığım bir adama nasıl bu kadar güvenebildim ki? Gözlerimi biraz aralamaya çalıştım. Karşımda biri duruyordu. Etrafı bulanık görüyordum. Gözlerimi biraz daha açtım. Görüntü netleşti. Karşımdaki kişi...

DEVAM EDECEK

SEJİ (Turkuazın kızı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin