Helló! It Jeong Guk! Ezt a videó naplót megamnak készítem,hogy,ha idősebb leszek visszanézhessem.
A múlthetem egy kicsit rázós volt,és egyben érdekes is. Például matekból és föciből kaptam egy kettest. Ez a rázós része. Az érdekes pedig az hogy megismertem egy nagyon kedves társaságot. Elmesélem. Szóval. Gondoltam elmegyek a plázába egy kicsit körülnézni amikor egy nagyjából 13 éves lányt megláttam. Eléggé kétségbe volt esve. Megkérdeztem hogy mi történt. Elmesélte hogy a bátyjával Kim Tae Hyunggal jött el vásárolni,csak előbb találkoztak egy régi osztálytársával Taenek és elmentek turmixozni a lányzó pedig megunta és lelépett a fiúk mellől. Csak az volt a gáz hogy nem emlékezett honnan jött ezért volt kétségbe esve. Amikor észbe kaptam meghallottam a lányzó nevét a hangszórókból:Kim Jisoot várja Kim Tae Hyung az információs pultnál. Mondom öcsém. Hogy lehet ilyen felelőtlen ez a srác? Miközben vezettem a pláza közepéhez elmesélte hogy milyen jófej és kedves a bátyja,és kiderült hogy két évvel idősebb mint én. Mire oda értünk megvolt Tae hyungról a képem,hogy sacc per kb. hogy néz ki. Nagyon megörült hogy visszavittem Jisoot és meg is hívott ezért egy turmixra. Ott megismertem Park Jimint és Kim Namjoont. Nam volt Taeval amikor keresték Jisoot. Nagyon sokat beszélgettünk. Például elmeséltem hogy önkénteskedek,kiderült hogy Tae és Jimin osztálytársak voltak és most ismerkedett meg Tae Namjoonnal. Hú. Jó sokszor írom hogy Tae. Sajnos egy idő után mindegyikőnknek tovább kellett mennie,mert Namnak ki kellett szolgálnia a vevőket Jiminnek randija volt,mint ma kiderült és Tae,meg Jisoo pedig elmentek vásárolni. Csak én voltam az akinek nem volt különösebb programja. Viszont megbeszéltünk mára egy találkozót ami nagyon tettszett.De kezdem az elejéről. Normális napnak indult. Mentem önkénteskedni az árva gyerekekhez akik nagyon szeretnek. És ezt nem dicsekvésből mondom. Amint meglátnak már futnak oda hozzám és ölelnek meg. Annyira sajnálom szegényeket,hogy nincs családjuk. Sokszor megfognám az összeset és haza hoznám magammal. Ma festettünk és rajzoltunk. Nagyon ügyes kis művészek vannak ott. És kaptam is párat a rajzokból. Amin én is rajta vagyok és leginkább olyan mintha játszanánk. Például labdázunk,szaladgálunk,rajzolunk és még sorolhatnám.
Na. De folytatom is a napom. Szóval. Miután haza mentem lezuhanyoztam és indultam a megbeszélt helyre a parkba. Gördeszkával mentem,gondoltam gyorsabban oda érek. "Szerencsére" hoztam megint a formámat és én értem oda utoljára. Jippí! Viszont kicsit feszülten ért amikor plussz három fővel többel találtam szemben magam. Ott volt Jin,Hoseok és Yoongi. Akik az ellenségeim voltak amikor még általánosba jártam. Hál' Istennek középsuliba nem egy helyre járunk. Kicsit berezeltem amikor megláttam őket.
-Szia Jungkook! Gyere már!-kiáltott oda nekem Tae. Azt hittem meghalok amikor oda értem.
-Szi-szia-sziasztok.-köszöntem már majdnem suttogva.
-Mi a baj Kookie?-kérdezte Yoongi normális hangnemben ami furcsa volt tőle.-Tudjuk hogy bántottunk általánosban,de megbántuk. Tudod. Most jöttünk rá hogy te milyen jófej kölyök vagy. Legalább is így meséltek a többiek rólad.-mondta egy őszinte és egyáltalán nem gúnyos mosollyal. Nagyon sokat bántottak az alsóbb suliban. Volt amikor megvertek,de leginkább lelki terrorban tartottak.
-Öhmm...
-Jungkook nem lesz baj.-lépett mellém Nam. Nem tudom miért,de ő az az ember aki megnyugtat ha kell. Lehetne a csapat vezetője is.
-Rendben.-mondtam egy hatalmas sóhaj kíséretében.
-Amúgy ti honnan is ismeritek egymást?-kérdezte Jimin.
-Háát...
-Egy suliba jártunk és mi állandóan bántottuk. Lelkileg is és testileg is.-hadarta Hoseok.
-Hű...-csúszott ki Nam száján amin muszály volt egyet mosolyognom. Olyan vicces volt a hanglejtése.-Mit röhögsz te?-bökött oldalba,amin már elkezdtem nevetni,mert nagyon csikis vagyok. Amint a többiek meghallották hogy nevetek ők is elkezdtek azon nevetni hogy én hogy röhögök. Na szép! Mondhatom.-Szóval,hova megyünk?-kérdezte Jin.
-Mi lenne ha elmennénk egy gyors étterembe?-dobta fel az ötletet Jimin.
Természetesen mindenkinek tetszett az ötlet,ezért elmentünk egy Mekibe. Annyi mindent tudtam meg róluk. Például azt hogy Yoongi nagyon jól rappel,vele egyetembe Namjoon és Hobi is. És megtudtuk hogy közösen nagyon jól hangzik a hangunk,mivel Jin ötlete volt hogy menjünk el karaokézni. Kiválasztottuk azt a számot amit mindegyikőnk ismert és indulhatott is a "buli".A három fiú úgy rappelt mintha az életük múlna rajta. Rohadt gyorsan tudnak ezek beszélni! De azért a mi négyőnk hangja sem volt semmi. Taenek nagyon szép mély hangja van az enyémhez képest. Jiminnek magas és Jinnek nagyjából olyan a hang szintje mint nekem. Nagyon sokat énekeltünk. Sajnos nagyon hamar elment a nap,és arra lettünk figyelmesek hogy már este 10 óra van.
-Fiúk... Nekem már otthon kéne lennem.-néztem az órámra.
-Miért? Mennyi az idő?-kérdezte Jimin.
-Este tíz.
-HOGY MENNYI??!!-kiabálták egyszerre.
-Meg fognak ölni engem otthon.-mondtam és nyeltem egy nagyot.
-Na jó! Siessünk haza mert még a végén tényleg halottak leszünk.-mondta Nam.
-Okés! Csá!-köszöntünk el egyszerre.Haza felé megtudtam hogy Yoongival és Taevel nagyjából egy irányba lakunk. Csak ők pár utcával feljebb laknak. Az egész utat némán töltöttük. Féltünk attól hogy mi vár minket otthon. Amikor haza értem anyukám mosolyogva várt.
-Sz-szia anya.-köszöntem félve.
-Látom elvoltatok a srácokkal.-mosolygott.
-Igen. Emlékszel még Yoongira,Jinre és Hoseokra?
-Igen. Ők voltak azok akik mindig bántottak.
-Jah... De ma haverok lettünk.
-Nem mondod?!-lepődött meg.
-De. És kiderült hogy tök jófejek.
-Ennek örülök. Na de irány aludni mert apád úgy tudja már három órája itthon vagy csak annyira elfáradtál hogy elmentél aludni.
-Hétkor?-kérdeztem meglepetten.
-Most nem tudtam jobban falazni.-nevetett.
-De azért köszi!-öleltem meg szororsan.
-Na jó éjt!-nyomott egy puszit a homlokomra.
-Jó éjt!-köszöntem el én is.Amikor bedőltem az ágyba végig gondoltam az egész napot. Hogy mennyire megilyedtem Yoongiéktól,mennyire jó volt énekelni a srácokkal és hogy mennyire besz@rtunk. Vajon mindenkit így várt haza az anyja?gondolkodtam magamban. Gyorsan ráírtam a többiekre. Mindenki szülője tök jól fogadta maximum egy:többet ne forduljon ez elő-t kaptak. Kivéve szegény Namjoont akit szoba fogságra ítéltek. Pedig ő már 20 éves. Nem igazán értettem,de mindegy. Nagyon jó napom volt. Az ellenségedből lesz a legjobb barátod. Szokták mondani. Nagyon remélem még megismételjük ezt a napot!
Kijelentkezik Jeong Guk.Na hai! :3 Remélem tetszett ez a rész. Ha igen nyomjátok meg a csillagot és,ha úgy tartja kedvetek írjatoj kommentet. És köszönöm a borítót Mr_DrawoCornnak.
Csók,puszi:LiziU.i.:több mint ezer szó. OMG!!😮😮
ВЫ ЧИТАЕТЕ
BTS a kezdetek
ФанфикSzia! Én Kim Tae Hyung vagyok. Szia! Az én nevem Jeon Jeong Guk. Szervusz! Én Kim Namjoon vagyok. Hali!Én vagyok Hoseok. Jung Hoseok. Helló! Én vagyok Min Yoongi. Csáó! Itt Park Jimin. Cső! Az én nevem Kim Seokjin. A hét fiú között erős kötelék lesz...