~ Kims perspektiv~En äng, fina blommor i olka färger täcker den. En skön bris, jag ser en ung kille på ängen. Han ser ut att vara i 9 års åldern. Han vänder sig mot mig, jag kan inte se hans ögon, hans bruna hår är ivägen. Han säger nått men jag hör inte vad han säger. Det ända jag hör är ett bankande ljud. Det blir bara högre å högre.
Jag vaknar utav att min bror bankar på dörren. " KIM FÖR I HELVETE VAKNA!" Ååå fan va jobbig han ska va " HÅLL TRUTEN JIMMIE, JAG KOMMER SNART!" Säger jag imot. Jag kliver upp ur min underbara säng, och går mot min garderob. Tar ut ett par svarta jeansshorts och ett svart linne med en örn på. Häver på maskara och går mot dörren.
När jag närmar mig köket hör jag en till kill röst. " skaru hänga med på fest ikväll?" Sägen den andra rösten. " nja jag har lovat Kim att vi ska se på film ikväll" svarar min bror. Jag kliver fram och går mot min bror. " Tjo brorsan" säger jag å går till kylskåpet å tar apelsinjuice kartongen. " såååå vem är det här?" Frågar jag å peckar på den andra killen med karongen. " Mitt namn är Jack" säger han å ler. " okej, å mitt namn är Kim" sa jag. Jag tittar på min bror " jag hörde vad ni snackade om å jag tycker du ska gå på festen, vi kan se film nån annan dag" sa jag och gick mot rummet.
~ Jimmie's perspektiv~
" vad hände?" Sa jag helt paff " din syrra sa att det är okej för dej att gå på festen, det hände" svarade Jack. " hörru ska vi gå elle?" Säger Jack å börjar gå mot dörren. " ok jag ska bara säga till Kim". Jag går till Kims rum å öppnar dörren, å jag ser henne ligga på sängen å håller på med mobilen. " Du vi åker iväg en snabbis vi så vi ses sen vid lunch" " okej". Jag går till Jack å sen åker vi iväg.
~Kim's perspektiv~
Jag snapar med alla på snap i typ en kvart sen ställer jag mig upp. Jag går mot köket å kollar i kylen efter en energidryck men det finns inga. " Jävla Jimmie har druckit upp dom!, jag får väll gå å köpa flera då" jag går till dörren å tar på mig skorna å går ut ur huset å låser dörren.
När jag är nära affären så ringer det, det är mamma som ringer. Jag svarar" hallå" " heeej gumman!, vad gör du?" " jag är på Ica å ska köpa lite grejjer" " okeejjj, men du jag har en sak att berätta" " okej vad äre?" " jag och din pappa kommer inte hem nu på torsdag, vi måste stanna längre" " varför det?" " Det är så att vi måste åka till paris med jobbet å så så vi är borta i en månad till" säger min mamma. Fan när dom äntligen skulle komma hem så blir deras jobb förlängt, det är så jävla typiskt. " okej, jag säger det till Jimmie sen" " va bra gumman, ha det så bra så hörs vi sen" " bye" sen lägger jag på. Deras jobb är så jobbit, dom är alltid ute å reser med jobbet å är typ aldrig hemma, men vad kan jag gö det är ju deras jobb.
Nu har jag köpt några Nocco och är påväg hem. Jag öppnar dörren till huset å går in, tar av mig skorna och går till köket å häver undan mina saker och går mot tv rummet. Till min förvåning så sitter Jack där å ser på tv. " hej" säger jag " Tja" säger han å tittar på mig. " Vad gör du" " jag ser på TopGear, det handlar om bilar förstår du" säger han med ett flin. Jag himmlar med ögonen å sätter mig brevid han å tittar. " varför gåru int till ditt rum å gör tjejsaker ist" " för jag är intresserad i det här " " kan du ens nånting om bilar?" " japp" " jasså, vad är det för en bil" säger han å pekar på tv. " Det är em Camaro SS 69" svara jag med ett flin. " den då?" " det är en Mustang gt" " där ser man vad du kan " " japp".
Vi fortsätter å tittar tills Jimmie kommer. " tjo ska vi äta ute?" " ja det kan vi" svarade jag " hörru förresten så kommer mamma å pappa inte hem på torsdag" " äre jobbet igen?" " japp" " aja men ska vi åka nurå?" Säger Jimmie och går till dörren å jag å Jack hänkar på.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hej hej, hoppas ni gillar denna kapitlet. Jag ska ge er lite info.
Kim : är 16 år och har lila långt hår, hon är en tomboy. Hon har mer killkompisar än tjejkompisar. Hon är väldigt popis på skolan. Hon går i första ring på gumnasiet.
Jimmie: är 18 år och är Kims storebror, han har brunt hår, han är väldigt populär på skolan han med. Han och Kim går på samma gymnasium.
Jack : är Jimmies bästa vän, han har blont hår med brun utväxt, han är 18 år och går i samma klass som Jimmie.
Så jag hoppas ni gillar denhär berättelsen och fortsätter läsa
Bye❤
YOU ARE READING
Förbjudet Område
Romance" Men jag älskar han!" "Det skiter jag fullständigt i !!" " Varför stöttar du mig inte!?" " För du är min syster och du är Förbjudet Område! Även för min bästa vän!" ~ kort inblick " Mitt namn är Kim och jag är kär i min storebrors bästa vän! Meeee...