Hoofdstuk 18

109 6 0
                                    

*Ambers POV*

Zometeen komt Robin mij weer ophalen. Ik heb dus echt geen idee waar we heen gaan dit keer, maar ik zie het dan wel.

Het is nu 19.00. Ik heb nog een half uur maar ik moet me nog steeds omkleden. Ik heb dus geen idee wat ik aan moet. Uiteindelijk kies ik voor een zwart jurkje, met kant.

De telefoon gaat over maar er wordt niet opgenomen. Nou ja, dan zet ik de tv wel aan.

Na een tijdje zappen, kan ik niks leuks vinden. Ik start insta dan maar op en zie dat we super veel likes, comments en followers erbij hebben. Niet een beetje veel followers, maar super veel. Gister hadden we er iets van 900 en vandaag inmiddels al bijna 2300! Hoe kan dat? Ik lees een paar comments en zie dat Louis is ons gaan volgen. Aahwww super liefff. Ik app hem gelijk.

Nadat ik het heb geappt, is het al 19.35. Het is volgens mij niks voor Robin om te laat te komen. Shit, straks is hij het vergeten of heeft hij een ongeluk gehad. Ik bel hem gelijk.

Er wordt gelukkig al vrij snel opgenomen.

{R = Robin, A = Amber}

A: "Hey"

R: "Hoi, wat is er?"

A: "Is er een miscommunicatie of hadden we een date vanavond?"

R: "Kut ik heb er helemaal niet meer aan gedacht! Ik kom nu naar je toe. Tot zo."

Voordat ik ook maar iets nog kan zeggen wordt er opgehangen.

5 minuten later is hij er.

"Sorry dat ik zo laat ben, ik lette niet op de tijd." Verontschuldigd hij zich. "Geeft niet, je bent er nu toch?" Zeg ik. Hij knikt.

"Waar gaan we heen?" Vraag ik. "Vind je het goed om naar de bios te gaan?" Vraagt hij. Ik knik. Daar ben ik echt al fucking lang niet meer geweest.

Wanneer we daar aankomen lopen we meteen naar de zaal. Hij heeft al tickets, tenminste dat denk ik. De film waar we heengaan, ken ik niet. Volgens mij is het wel een leuke film, ik hoop het tenminste.

We zitten helemaal achterin en dat vind ik juist altijd het leukst. De film begint maar dat krijg ik eigenlijk al niet meer goed mee. Robin en ik zoenen alleen maar.

Tijdens de film krijgen we wat blikken toegeworpen. Als blikken konden doden, was ik nu door 15 mensen vermoordt. Waarschijnlijk omdat ze hoorden dat we aan het zoenen waren ofzo.

"Er is niemand thuis bij mij, dus heb je zin om nog ff naar mijn huis te gaan?" vraagt hij. "Ja is goed. Ik app ff mijn ouders dat ik niet weet hoe laat ik thuis ben." Hij knikt.

Wanneer we bij hem thuis zijn, gaan we op de bank zitten en beginnen we weer te zoenen.

Na een tijdje stopt hij met zoenen. "Lieve Amber, ik vind je al een tijdje leuk. Ik was alleen te bang om het te zeggen omdat ik bang was dat je me ging afwijzen. Ik wil het toch gewoon vragen, want ik wil weten of je mij ook leuk vind dus wil je mijn vriendin zijn?" Vraagt hij dan. "Ja! Heel graag!" Zeg ik en we beginnen weer te zoenen.

Na een tijdje is het half 1 en zeg ik dat ik moet gaan. "Zal ik je thuis brengen?" Vraagt hij. "Wil je dat wel? Het is al half 1 en dan moet je dat stuk helemaal alleen terug." Zeg ik. "Ik doe het graag voor je." Zegt hij. "Oke dan is het goed." En we gaan naar mijn huis.

*Fleurs POV*

Wanneer ik wakker wordt, zie ik dat Amber mij heeft geappt.

Amber❤️: Hey, kan je vandaag afspreken?

U: Jaa, hoelaat?

Amber❤️: Over een uurtje?

U: Is goed, bij jou?

Amber❤️: Ja is goed

U: Tot zo!

Amber❤️: Tot zo

Wanneer ik bij haar aan kom, merk ik al dat ze heel vrolijk is.

"Hey, waarom ben je zo vrolijk?" Vraag ik en ik geef haar een knuffel. "Ik heb een vriendje." Zegt ze en ze moet blozen. "Heb je met Robin?" Vraag ik en ze knikt. Ahw zo lief. Ze zijn super cute samen. "Gefeliciteerd girl." Zeg ik enthousiast en ik geef haar nog een knuffel. 

YESS Robin en Amber hebben! Wat wordt hun shipname? 

~Anne-Rins

The luckiest girl on earth {DUTCH STORY}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu