Ο Jungkook ήταν σε ένα κοσμηματοπωλείο και κοίταγε τα δαχτυλίδια ενώ ο Jin παρατηρούσε την αντανάκλαση του στο τζαμί, αντί να τον βοηθάει.
Καθόταν και κοίταγε ένα, ένα τα δαχτυλίδια. Μάζευε καιρό τα λεφτά και πίστευε πως είχε έρθει η ώρα να κάνει μια σοβαρή πρόταση στο κορίτσι του.
"Jin πως σου φαίνεται αυτό;" ρώτησε κοιτάζοντας τα σχέδια που του είχε δείξει ο υπάλληλος. Ο Jin παρατήρησε το δαχτυλίδι που του έδειχνε ο ενθουσιασμένος φίλος του.
"Άπιαστο όνειρο." Απάντησε και έδειξε την αρκετά τσιμπημενη τιμή του.
"Μπορείς να με βοηθήσεις;"
"Καλά." Ξεφυσηξε αγανακτισμένος και κοίταξε τα σχέδια. "Αυτό θα της πάει, και μπορείς να το αγοράσεις."
"Μιλάω σοβαρά. Πιστεύω θα πει ναι." Απάντησε αισιόδοξος.
"Και εγώ το πιστεύω αυτό. Όμως ξεχνάς κάτι σημαντικό." Είπε σοβαρός ο Jin.
"Τι;"
"Δεν επιτρέπεται ο ετεροφυλλικος γάμος στην Κορέα." Απάντησε ευθέως ο Jin και ξαφνικά ένα νοητό κομμάτι από τον κόσμο του Jungkook καταστράφηκε.
"Δεν μπορούσες να μου το πεις πιο πριν;" ρώτησε σοκαρισμένος. Το είχε ξεχάσει τελείως αυτό το μικροσκοπικό πρόβλημα.
"Ήμουν απασχολημένος με το να θαυμάζω αυτό το θαύμα της φύσης." Είπε καθώς παρατηρούσε τον εαυτό του στον καθρέπτη.
Το ίδιο απόγευμα συναντήθηκε με την Youngri και πήγαν σε ένα απόμερο μέρος της πόλης, όπου είχε υπέροχη θέα. Και μπορούσες να διακρίνεις τα αστέρια.
Αλλά ο Jungkook αντί να κοιτάει την θέα, κοίταγε την κοπέλα που καθόταν δίπλα του. Ακόμα και με την απώλεια φωτός, το χαμόγελο της έλαμπε.
"Πεφταστέρι." Φώναξε εκείνη και έκλεισε σφιχτά τα μάτια της. "Κάνε ευχή."
"Youngri." Είπε σιγανά "Τι ευχή έκανες;"
"Δεν κάνει σου πω. Τότε δε θα πραγματοποιηθεί." Απάντησε με ένα τεράστιο χαμόγελο στο πρόσωπο. Της άρεσε να χαζεύει τα αστέρια μαζί του. Την έκανε να σκέφτεται τον περίεργο τρόπο που γνωρίστηκαν. Αν δεν ήταν η σειρά τίποτα απ αυτά δεν θα γινόταν.
Τον κοίταξε και παρατήρησε πως ήταν αρκετά σιωπηλός. Και τότε τον είδε να σηκώνεται όρθιος.
"Kang Youngri. Ξέρω πως την προηγούμενη φορά απαρνήθηκες το πλαστικό δαχτυλίδι που σου έδωσα. Οπότε ήρθα σήμερα με ένα αληθινό. Και την πρόταση να γίνεις γυναίκα μου." Είπε γονατιστός , ο τόνος της φωνής του ήταν ήρεμος και κάπως θλιμμένος, τοτε της έδειξε το δαχτυλίδι που διάλεξε το ίδιο πρωί με τον Jin. Εκείνη είχε μείνει σαστισμενη. "Αλλά δεν μπορείς γιατί απαγορεύεται εδώ. Οπότε σου δίνω αυτό το δαχτυλίδι ως μια υπόσχεση. Πώς κάποια στιγμή θα το κάνω. Θα γίνεις δικιά μου." Απαντησε και της χαμογέλασε όταν την είδε να του δίνει το χέρι της, για να της βάλει το δαχτυλίδι.
"Δεν χρειάζομαι ένα χαρτί ή ένα δαχτυλίδι για να ξέρω ότι θα περάσω την υπόλοιπη ζωή μου με εσένα." Απάντησε και γονάτισε δίπλα του, ήθελε να κλάψει από συγκίνηση. "Αλλά πρέπει να παραδεχτώ αυτό το δαχτυλίδι είναι υπέροχο." Συνέχισε και άρχισε να γελάει με αρκετα δάκρυα να έχουν κάνει την εμφάνισή τους, και τότε χώθηκε στην αγκαλιά του.
"To infinity and beyond." Ψέλλισε ο Jungkook , ενώ την είχε σφιχτά στην αγκαλιά του.
_______________________
DU LIEST GERADE
𝐂𝐔𝐏𝐈𝐃 𝐒𝐂𝐑𝐄𝐖𝐄𝐃 𝐔𝐏∥ bts ✔
FanfictionΣε ένα παράλληλο σύμπαν όπου το φυσιολογικό είναι η ομοφυλοφιλία ενώ το αλλόκοτο η ετεροφυλία. H Youngri ένα straight κορίτσι με υπερ-προστατευτικές μητέρες. Ο Jungkook ένα , μάλλον, gay αγόρι , ερωτευμένο με το αγόρι του. Ξεκινάνε να μιλάνε χωρί...