Capitolul 70

618 38 33
                                    

  

Nu-mi vine sa cred ca fac asta spun urcând pe bancheta trenulețul-ui pentru copii, încă nu-mi vine sa cred ca am pierdut acel pariu idiot cu Sakura. O pot vedea cum sta cu telefonul îndreptat spre mine făcându-mi 1000 de poze, iar eu simt ca mor de rușine când mai multe femei se uita ciudat la mine le pot auzi cum şuşotesc și râd de mine, nici nu mă mira sunt un munte de om într-un trenuleț pentru copii mă mir ca nu s-a rupt încă cu mine.

- Serios Sakura pot sa cobor, o întreb cu speranța în voce. Nu aș vrea să se rupă trenul cu mine.

Ea doar râde și îmi mai face o poză, pariu idiot cine m-a pus sa-l accept. A da! miza prea mare m-a făcut să mă bag la un concurs de tras la țintă. Pot sa zic ca un sărut de la rozi m-ar fi făcut și mă duc și pe lună doar ca să-l primesc. Dacă aş fi câștigat m-aş fi ales cu un sărut demn de filmele cu adulți și ca sa fiu sigur că o să dureze mi-aş fi pus lipici pe buze ca să mi le pot lipi de ale ei. Și dacă ar fi câștigat ea ei bine se poate vedea ce a câștigat. Pe mine într-o situație stânjenitoare.

- Bine Sasuke te poți da jos ,zice în timp ce de uita în telefon probabil admira pozele cu mine. Nu de alta dar copii încep sa fie supărați ca te dai doar tu în trenuleț.

Rânjește la mine în timp ce mie îmi vine sa o bat la fundul gol chiar aici în mijlocul mulțimii.

- De ce trebuie sa fi mereu o scorpie, zic în șoaptă în speranța că poate nu mă aude ,mare greșeală scorpia din fața mea are cel mai bun auz ,se întoarce cu fața spre mine si-mi arunca o privire plină de venin.

Înghit în sec și ies din vehiculul ăsta improvizat lăsând copii să-şi facă de cap în el. Am o scorpie de împăcat și asta repede înainte sa dea foc întregului carnaval. De ce oare m-am lăsat târât până aici.

- Trebuia sa rămân cu TenTen nu să vin cu un idiot să se dea în trenuleț.

- A fost provocarea ta scorp...îmi înghit vorbele când privirea ei mă ucide ,înghit iar în sec și rânjesc ca un idiot în timp ce ea mai are puțin și mă strânge de gât. Scorpiuță mică și drăguță, continui fraza încercând sa o îmbunez pe ființa gingașă din fața mea.

 - Scorpie e ma-ta, zice mai mult nervoasă și aici nu o condamn mama e într-adevăr o scorpie.

- Adică nu , se fâstâceşte ea. Îmi retrag cuvintele doamna Mikoto e o dulceață de femeie.

- Acră precum o lămâie, bombăn îmbufnat, Sakura doar îmi arată o privire amenințătoare și își continuă mersul de fotomodel care mă înnebunește.

- Unde mergem? O întreb acum fiind în spatele ei.

- Nu mergem ci merg, mă aprofundează. Nu am chef de moaca ta de om constipat.

Îmi înghit pentru câteva secunde cuvintele ,Doamne unde a dispărut fata drăguță care la școală este un îngeraș. Am pierdut-o cumva în drum spre carnaval?

- De când vorbești tu așa, o întreb ofensat.

- De când mi-ai spus indirect ca sunt o curva și ca nu merită să stai după una ca mine.

Îi pot simți în glas o urmă de dezamăgire amestecată cu furie și are și de ce sa facă asta, până la urmă am jignit-o și am îndepărtat-o deși mie mi-a fost mai greu decât ia fost ei.

- De aceea sunt aici, zic făcând un pas spre ea. Vreau să repar ce am greșit și să o luăm de la început, fac și ultimul pas acum fiind lângă ea. Vreau sa fim doar noi doi.

Ea doar mă privește nedumerită în timp ce-mi face semn cu mâna să o las baltă. De parcă aş face așa ceva, am zis ca mă voi ține după fundul ei sexi și asta am de gând sa fac fie că îi place sau nu.

  Ai încredere în mine [Volumul I]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum