Las apa fierbinte sa imi relaxeze tot corpul si mai torn puțin gel de duş cu aromă de cafea.Dintr-o data aerul devine foarte rarefiat.Ma panichez si cu ochii răniți de la substanța usturatoare,caut deschizatoarea cabinei de dus.Toata baia e impânzită de aburi groşi si imi dau seama ca e piper.Tuşesc si imi lipesc mana de usa.Incerc sa o deschid dar e blocată.
-Aaaah!țip si lacrimi in curg din ochi din cauza usturimii.Dau cu pumnii in uşa si tip.
Cad pe jos si imi acopăr fața cu un prosop.Uşa se deschide cu putere si Thos ma cauta cu ochii ingustați si cand ma vede,aproape sare pe mine.
-Sunt aici,ingeraşul meu.Nimeni nu iti va mai face rău.
Imi pun capul pe pieptul lui şi el mă cară spre cabina lui.Ma aseaza pe pat si se aseaza in genunchi in fața mea,luându-mi fața in palme.Ochii imi sunt roşii şi răniți,iar gâtul mă ustură de la piper.
-Cine ți-a făcut asta?spune el mârâind.Strange in pumni cearsafurile de langa mine si respiră pe nas.
-O sa plăteasca..
Celine o sa imi plateasca cu varf si indesar.Nenorocita dracu!
Ma uit in jos si de-abia acum conştientizez ca am pe mine doar un prosop.Ma inroseşc si ma ridic in picioare.El imi vede roşeața din obraji si incepe sa râdă.
-De asta iți faci tu grijă acum,òmorfi mou?
Accentul lui grec imi alină toata durerea.Simt un gol foarte adanc in stomac cand ii aud accentul.
-Mulțumesc.
El se apropie de mine si imi saruta coltul buzelor,iar eu mă infior.
-Te rog,nu mai intra in probleme,àngelos mou.
Eu il pup pe obrazul stang si pana isi da seama de actiunea mea,am si fugit pe uşa.
După ce sunt gata,merg direct spre cabina de cart,unde ştiu clar ca e vipera.
Celine bea dintr-o ceaşcă de cafea si cățeluşele stau de jur-imprejurul ei.
-Fetelor,v-am zis de lotiunea mea de corp cu...piper?
Fetele incep sa râdă zgomotos si ma aşez exact in fața ei.
-Cu piper zici?spun eu.
-Cu ce ocazie pe aici,Karavil?
-Nu trebuie sa am ocazie pentru a veni in cart.
Soarbe din ceaşca aburindă si se uita la mine intrebator.
Ma ridic si deschid uşa.
-Afară!le spun fetelor si 3 dintre ele ies imediat.
-Nu ieşiți!le spune Celine.
-Dacă nu ieşiți in momentul ăsta,o să spun comandorului că ați fost părtaşe la incidentul cu piperul.Nu cred că vreți să spălați toaletele fară mânuşi,nu-i aşa?
Ele se imbulzesc si ies in paşi rapizi.
Inchid uşa si Celine se ridica in picioare.
-Credeam ca esti mai desteapta,Celine.Se pare ca m-am inşelat.
-Ce vrei,scârbo?
O apuc strans de gât si o trantesc de peretele din spatele ei.
-Ascultă aici,scursură ce eşti!Ştiu ca tu ai fost in spatele scenei cu piper din baie.Tocmai te-ai pus cu persoana nepotrivită.Am vrut sa fiu paşnică,sa nu ma pun la mintea ta dar in zadar.Să fii pregatită,Celine.Te voi lovi unde te doare cel mai tare cand nu te astepti mai puțin.
CITEȘTI
Lasa-mi inima sa te alunge!
Romans-''Ma imbat tarziu sub lumina lunii si umplu pahar dupa pahar cu dorul de tine...'' Hulya si necunoscutul misterios reusesc sa formeze o poveste acida de dragoste pe un port din Grecia.Amandoi trebuie sa accepte adevaruri si sa opreasca orgoliile r...