Arkamı döndüğumde Ramazan bana -"iyki doğdun Başakk "diyodu.
Annem -" Annecim gitmedim burdayım😊"diyodu. Hemen onlara sarıldım. Sonra instagrama selfie çekip attım.
Anneme -" off beni çok korkuttunuz :)" dedim.
İnstagrama baktığım da şimdiden 198 like almıştı kimler beğendi diye bakarken, Enes'in de beğendiğini gördüm.
Sınır küpüne döndüm!
Onca yaptıkları şeyden sonra nasıl böyle davrana biliyordu?
Hemen Enes'in ing na girdim.
Orda youtube kanalının linkine basarak en son videosuna telif attım. Sonra youtube kanalında Orkun ile niye kavga ettik diye bir video gördüm ve hemen ona tıkladım.
Tam izleyecekken Ramazan "Anne, yemin ederim bu kızda internet bağımlılıği var" dedi ve telefonu elimden aldı.
~Yarın olur~
Saçımı topladıktan sonra evden çıkıp okula gittim Arzu dan okadar intikam almak istiyordumki onu görünce yüzüm sinirden kırmızı olmuştu.
Ama bugün deil.
Sinıfa gidip Kayanın yanına oturdum. Kaya sanki yanında bomba varmıß gibi davranıyordu.
Okul bitti ve eve gidiyordum. O arada enes arkamdan bana doğru bağırıyordu
Tam o anda bir el arkamdan beni bayılttı. Yardım etsinler diye çığlık atıyordum " Aaaaaaaaaaaa"
~ Enesin ağzından~
Kaya yanıma gelip -" Enes, Burak başkka sevgili olduğunu saniyornuş"
Ben-" Lan!!! Koş lan! Koş öldürcem o çocuğu!"Yazar: 💙💜💛💚❤