Jeremy? Williame CO TO???!!!!!

107 8 10
                                    

Z pohledu Williama/Vincenta

Právě mi skončila noční šichta ještě se s animatronici rozloučím a jdu domů. Jsem jediný kdo ví že animatronici se večer hýbou a jen tak si povídají. Hodně často se na ně koukám jen tak ale dost keců! Je 06:55 dům mám hodně blízko takže nemusím tak moc spěchat. Jdu se vyspat pak najíst a s Fritzem že pak někam zajdem pokecáme a pak jdu zase dom."Crrry Crrry" Najednou mě probudí budík a dojde mi že je 08:12 s Fritzem jsme se máme sejít v 08:20 hned jsem vstal šel jsem se oblíct do normálního oblečení a šel. Čekal jsem před cukrárnou už zavřenou..."ČAUUU" Slyšel jsem jak na mě zezadu volá Fritz ale byl tam i někdo jiný..Byl malý menší jak já a Fritz hnědé vlasy modro zelený svetr černý kalhoty prostě hrůza. Já jsem jen taky řekl čau když už byli u mě,"a kdo jsi ty?" Zeptal jsem se toho kluka co byl zady s námy "J-já jsem J-Jeremy,t-ty?" "Já jsem Vincent William afton těší mě!" Hned jsem mu dal přátelský úsměv ale tak šťastný jsem nebyl hned mi došlo "em..Kolik je?!" "Je 11:20" oznámil mi Jeremy s takovím blbým ksichtem "fajn,tak budeme něco dělat já pak musím!!" Jak by se to nemohlo obejít bez otázky -_- "kam musíš?" "Do Fredbear'Family Dinner" naštěstí mu to řekl Fritz takže jsem se nemusel namáhat mluvit.

              

                         TimeSkip

"Vincente...už je 11:56" "ach jo!a nechceš jít se mnou Fritzi?" Často tam je nuda tak jsem se snažil ať de Fritz se mnou "No klidně ale co Jeremy?" Takže Jeremy by mi ani nevadil je malej ale za to nám může pak pomáhat je to už taková malá parta.
Tak jsme šli animatronoci už nebyli na podiu tak trochu jsem se bál že si toho všimnou ale asi mevšimli teda Jeremy asi jo když nechce tady být "fajn,už je 05:32 brzo se jde domů!
Ale když jsem to stihl doříct tak jsem si všiml že za Fritzem je Fredbear Jeremy jen tak projížděl z nudy kamery a Fritz seděl na židly chtěl jsem Fredbeara nějak odstrčit ale pak mi došlo že za dveřmi je Spring Bonnie a směje se tomu Fredbear je docela tichý když chodí ale Spring Bonnie je ještě víc tichý Fredbearovy totiž vrže pusa pak ho budou muset spravit."Williame kde jsou ti animatronoci?"zeptal se mě Jeremy a prohlížel dál kamery,otočil jsem se na něj a pak znovu tam kde je Fritzi ale za ním už Fredbear nebyl. Spring Bonnie a Fredbear jsou hodní až moc.

Z pohledu Fredbeara

"Jejj! To se ti povedlo!" Prohlásil s nadšením Spring Bonnie jen jsem trochu zaskřípal pusou a řekl "no jasně William si už sebou tahá blonďáky a brunetky!😂" Už bylo 06:00 a začala ta písnička která oznamovala konec šichty já už byl na podiu ale Spring Bonnie ještě byl u stolů pak tam šel ten blonďák..když viděl jak se Spring Bonnie snaží projít mezi stoly a pak......

Uff to už je moc!!A mě se chce spát ale nejsem doma!Nto super...No..tak vo na to😑mě se to nelíbí ale někomu "určitě" jo!
(Snad si někdo všiml té ironii)

Vše teprve začíná |FNAF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat