"MELIKE GA NAAR DE AH" roept me moeder. "KAN EMRE NIET GAAN OF DILARA" vraag ik. "NEE JIJ GAAT" antwoord ze. Een diepe zicht verlaat m'n lippen. Ja stuur maar een 18 jarig meisje naar de AH, waar allemaal illies staan. Ik bedoel maar he.
"Seren, kom mee naar AH" zeg ik tegen me kleine zusje van 10. "Waarom" vraagt ze. "Omdat ik niet alleen wil gaan sta op." Ik liep naar beneden en deed mn schoenen aan. "SEREN HET LIEFST VANDAAG NOG" riep ik naar haar. "Ik ben er al" antwoordt ze. ze doet haar schoenen aan terwijl ik mijn lv tas, de autosleutels en gsm pak. Seren gaat naar buiten en ik loop naar de garage om mijn jeep eruit te rijden. ik duw op het knopje om de
garagepoort te laten sluiten en Seren duwt de code in om de poort open te doen. ja als je vader een groot bedrijf heeft heb je nu eenmaal beveiliging nodig. Seren stapt in en daarna rij ik door naar de ah. daar aangekomen doe ik de auto op slot en zie al direct de illies staan. mensen ik maak al even duidelijk: ik haat mijn leven. "Seren hand geven" zeg ik. ze geeft me direct een hand, wetende dat ze hier moet uitkijken."fwiet fwieeeet (je weet wel zo dat gefluit) Adam check haar dan met dat kleine meisje" zei een van de jongens tegen een ander. "Ewa mooie mag ik je nummer" zei een andere. Dit haat ik dus. ik negeer hun en loop door, maar er is toch een die me opvalt. tussen ze allemaal is hij de enigste die niet naar de meisjes kijkt. ow wacht nevermind hij kijkt al.
Ik rol met mijn ogen en ga naar binnen. Ik pak wat ik nodig heb en ga naar de kassa. Maar achter wie kom ik terecht? Ah ja juist die idioten van voor de deur. Één van hen tikt een andere aan en knikt met zijn hoofd mijn richting uit. Meteen schijnt er op die idioot zijn kop een glimlach, of course. "Ejj schatje mag ik je nummer nog, of niet" vraagt hij. Ik kijk hem vies aan, wat denkt die guy wel niet? Voor hem draait er een om, die jongen die me zo opviel. Hij slaat die idioot op zijn arm en kijkt hem met een blik aan die duidelijk verteld dat hij moet ophouden. Meteen zet die idioot zich dan ook recht en schenkt geen blik meer aan mij. Oké dan? Na betaald te hebben lopen ik en Seren snel naar de auto, ik wil die jongens echt niet meer tegenkomen.
"MADRE WE ZIJN THUIS" roep ik zodra we thuis zijn. "NIET ZO ROEPEN" schreeuwt Emre, mijn oudere broer van 24. "JE ROEPT ZELF EH DINGE HOU JE BEK" roep ik terug. "HOU JIJ JE BEK" roept hij op zijn beurt dan weer. "Oh my god dude zwijg gewoon" lach ik. Hij steekt al lachend zijn middelvinger op. Oh wat hou ik van hem. Ik loop de trap op naar mijn kamer, waar ik op mijn liefdevolle bedje spring. Echt waar mijn bed is BAE. Er wordt op mijn deur geklopt. "KOM BINNEN!" Die persoon blijft kloppen. "IK ZEI TOCH KOM BINNEN!" En nog steeds. "AMANASIKTERLAN WAAROM KOM JE NIET BINNEN" roep ik gefrustreerd terwijl ik de deur open doe. "Kom je mee naar Amsterdam" vraagt mijn oudste broer Demir. Hij is 26. "Voor wat" vraag ik. "Ik ga met Dilara, Emre, Sude en Imraan." "Maar wat gaan jullie daar doen?" "Shoppen waarschijnlijk" zegt hij, zijn schouders ophalend. "Hmmmmm Oke ik ga mee." "Ewa snel dan." Ik doe snel mijn gouden Rolex, die ik van Emre heb gekregen, om, spuit mijn favo luchtje op en neem mijn LV tas. Ik loop naar beneden waar al mijn broers staan. "Waar zijn Dilara en Sude" vraag ik. "Zich nog aan het klaarmaken" antwoordt Imraan. Wow ik ben voor de eerste keer voor hun klaar. Normaal gezien ben ik de laatste. "Waarom nemen we Seren eigenlijk niet mee" vraagt Imraan. Dat vroeg ik me net ook af. "Mocht niet van mama" antwoordt Demir. "SUDE! DILARA! SNEL WE HEBBEN NIET ALLE TIJD VAN DE WERELD" schreeuwt Emre. Direct lopen Sude en Dilara de trap. Iedereen stapt de auto in en Omw Amsterdam.
Na 4 uur in de file staan zijn we eindelijk aangekomen. Demir heeft de hele tijd staan toeteren. Fijn. Direct lopen Sude, Dilara en ik een winkelstraat in en lopen de jongens gewoon achter ons aan. We lopen winkel in en uit. "Ik heb echt honger" zegt Imraan na 2 uurtjes. "Ja ik eigenlijk ook" zeg ik. "Kom ik ken een goed restaurant" zegt Demir. We volgen hem allemaal. Tot ik met mijn domme kop weer moet struikelen. Ik doe mijn ogen dicht, wachtend tot ik de grond voel, maar om een reden voel ik hem niet. Ik kijk op.
Hoi allemaal. Welkom bij mijn eerste deeltje van mijn verhaal💕 het was een beetje saai, het spijt me maar het is nu even een introductie van de meeste mensen. Het gaat leuker worden i promise! Maar ja geniet nu maar van dit deeltje, het volgende deel wordt zo snel mogelijk geüpload!
~Melike💛
JE LEEST
This wasn't supossed to happen
Teen FictionMijn naam is Melike. Mijn leven is hard. Altijd al geweest. Tot dat ik dacht dat alles ging veranderen. De mensen die mijn leven zuur maakten zijn weg. Alles ging goed. Tot dat ik hen tegen kwam. De beroemdste tweeling ter wereld. Maar niet op de ju...