"Niky" řekl výhrůžně
"Ne fakt je to v pohodě" odporovala jsem dál
"Tak koukej jestli mi teď hned neřekneš kde to máš tak ti svléknu tričko i kalhoty a celou tě prohlédnu!" Řekl napůl ze srandy a napůl vážně.
"Alespoň se ukáže jak umíš hledat" provokovala jsem ho
"Fajn jak chceš" culil se a já začala křičet
"Ještě mi neřekneš kde to je?" Ptal se. Mě to bylo stejně jedno protože bych se musela svleknout tak jako tak.
"Tak šup tričko dolu" řekl a já to udělala.
"Mám to na zádech někde tady" snažila jsem se ukázat kde
"Ukaž" řekl Harry a chytil mě za zápěstí.
"Čím jsi si to namazala?"
"Tím kremem co ty minule"
"Niky víš říká se tomu datum spotřeby" usmál se a vzal jiný krém kterým mi to namazl.
"Kde máš to druhý?" Zeptal se
"To nechceš vědět" zrudla jdem
"No tak"
"Já jsem si na to sedla" pokrčila jsem ramena a usmála jsem se.
"Bože Niky" rozesmál se Harry naplno.
"Tak šup kalhoty dolů" řekl po chvíli
"N-ne" řekla jsem. On to myslel vážně!?
"Šup"
"N-ne j-Já ne prostě ne"
"Niky notak jsem doktor to za prvé a za druhé zadek máme všichni ne?"
"Jo ale prostě ne"
"Niky mám to udělat násilím?"
"Ne! Vůbec se to nebude dělat"
"Nemám na výběr" řekl mi a jemně me postavil na zem. Dával při tom velký pozor na moji nohu. Rozepl mi kalhoty i když jsem se tomu snažila zabránit tak byl rychlejší.
"H-harry!" Cítila jsem jak se mi začínají klepat kolena.
"Niky neboj se. Opři se tady" kývnul na mě a poklepal na lehátko.
"N-ne já to nechci"
"No taak" snažil se mě uklidnit.
"Hazz neee" začala jsem vzlykat. Znovu mě chytil za zápěstí a jemně mi zatlačil na záda abych se předklonila. Když jsem to udělala Harry mi stáhl kalhoty trochu pod zadek.
"Niky čím rychleji to bude tím líp pro tebe" řekl mi a jemně mě prsty hladil po zápěstí které pritom pevně držel. Pupínek od hmyzu mi namazal a zase mi kalhoty vytáhl. Pustil mi ruce a já si je zapla.
"U-už s-si b-budu d-dávat p-pozor k-kam s-si s-sednu" vzlykala jsem. Harry mě chytil a posadil si mě na klín.
"Ale no tak nebylo to nic strašného" řekl Harry "rovnou jsem ti mohl dát to očkování"
"N-nee" snažila jsem se uklidnit. Harry si mojí hlavu přitiskl k hrudníku.
"Pšš už je to dobré až za chvíli jo?" Řekl mi
"N-ne" odpověděla jsem mu
"Nialle?!" Řekl Harry trochu víc nahlas
"Neee Harry prosím" prosila jsem protože mi bylo jasné že chce aby mu Niall podal injekci.
"Niky pššš" dal si ukazováček před pusu
"Já to fakt teď nechci" chtěla jsem znovu začít brečet jako malé dítě.
"Prosimte kdo mluvil o tom" řekl mi a hladil mě na zádech. Měla jsem přitisklou hlavu na jeho hrudníku a jen tak seděla.
"Harry přišla nějaká holčička a její maminka už čekají přes hodinu vedle a nakonec je odmítli že už nemají potřebnou látku. Bereme je?" Řekl Niall
"Jo ať jdou dál" řekl Harry
ČTEŠ
Dr Styles. |H.S| (CZ) *probíhá Korekce*
Fiksi PenggemarHarry Styles přítel mojí matky a zároveň lékař, je velmi chytrý a neodbitný, když si něco vezme do hlavy prostě to musí udělat a nikdo mu v tom nezabrání a k mojí smůle ani já a moje fóbie z doktorů TOTO JE FAKT STRAŠNÝ XD DOPORUČUJU NEČÍST 🙃 POPŘÍ...