ISTEDIGIM ANADOLU LISESINE YERLESTIM YEYEYEYYEYE JFBFJFNJCNCJGNGNJCJF.
-"-"-"-"-"-"-"3.sezonunun yeni başladığı ve mangalarının yayınlandığı o dönemdeydim.Yaz boyunca dışarı çıkmamış her seferinde para biriktiriyordum.Tabikide bir otakuydum.Her ne zaman bir anime mağazası görsem girip dalarım ve o çok sevdiğim anime karakterinin eşyalarını,mangalarını,yastiklarini,maskesini,lensini,herseyini alırım.Ve artık 3.sezon dönemindeydim yeni mangalar,cd'ler,yastıklar,figürler...
Bugün arkadaşlarımla buluşup bir kafeye gidecektik.Tabiki herkes sevgilileriyle konuşurken tek sap gibi duran bendim ve sıkılmaya başlamıştım.Arkadaslarimdan biri bana donup aşk hayatımı sordu.Aslinda bunca zamandır kimseyle çıkmamış çıkmayı da düşünmüyordum.
Ona donup şu cevabı verdim."Aşk hayatım sap geçiyor."
"Evlenmeyecekmisin?"
"Ölene kadar yanlız kalacağım."
"Böyle diyenler hep ilk önce evleniyor."
"18 yıllık hayatımda kimseyle çıkmamışım şimdi mi çıkacağım?"
"Aşk hayatım daha yeni başlıyor.Tekrar düşün."
"Off sıkıldım ben size sevgililerinizle iyi eğlenceler ben anime mağazasına gidiyorum."
"18 yıllık hayatinda tek olumlu olan şey anime sevgin ahh."
Onların dediklerini aldirmayip, montumu ve çantamı alıp dışarı ciktim.Hava soğuktu montunu giydikten sonra fermuarını çekip çantamdan beremi çıkardım. Cantami kapatıp omzuma takip anime mağazasına yürümeye başladım.
Mağazaya girmiş manga bölümünde istediğim manganın yeni ciltlerine bakıyordum.Oyle bir dalmıştım ki yanlışlıkla yanında duran birine çarpmıştım hemde kalcasina.
Kafami ovusturup carptigim kişiye baktim.oldukca zayıf,güçlü aynı zamanda alnına dökülen kahverengi saçlarla oldukça tatlıydı.Ilgimi çekmişti tıpkı sevdiğim anime karakterine benziyordu.
"Ö-özür dilerim y-yanlislikla oldu."
"Ah.Sorun değil."
Dedi ve elindeki mangayı okumaya devam etti.
"Acaba hangi mangayı okuyorsunuz?"
"Imm.Tokyo Ghoul."(en sevdiğim manga ve anime olduğu için Favorim Kaneki Ken vaaavvv.)
"Ah gerçekten mi?Kaçıncı cilt?"
"Re:4"(3.sezon my favorite😍😍😍)
"Nereden buldunuz acaba bende re serisini arıyordum."
"Şurada."
Dedi ve gösterdiği yerden 12 cildinide aldim.
"Teşekkür ederim."
"Bu mangayı seviyor musunuz?"
"Çok seviyorum.Siz?"
"Bende çok severim.Acaba bir sıkıntısı yoksa çıkışta bir kafeye gidebilirmiyiz?"
"O-olur."
Dedim ve 3.sezon ile ilgili herseyi alıp kasaya gittim.
Tüm ödemeyi yaptıktan sonra poşetleri aldim ve mağazadan ciktim.
"Çok fazla poşet var yarısını bana ver istersen."
"Yok ben taşırım."
"Ağır gibi duruyor ama."