Cuti semestar sekolah telah bermula ahmad,sarbini,aisyah dan nurin telah merancang perkara yang mahu dibuat semasa cuti.Mereka semua bercadang untuk pergi ke London dan Korea.Semua perjalanan ini ditaja oleh Sarbini kerana dia seorang yang kaya raya.
Mereka semua membuat persiapan untuk perjalanan tersebut.Sehari sebelum penerbangan ahmad melayari internet dan terjumpa satu buku yang dijual secara murah.Ahmad segera membelinya.Dia berasa tidak sabar untuk membacanya.
Apabila buku yang ditempahnya tiba,ahmad segera membacanya.Ahmad berasa amat gembira.Buku yang dibaca itu ialah buku seorang lelaki tua yang mati akibat sakit mental.Ahmad berasa amat hairan akan buku itu.
Tiba-tiba ahmad terasa pening kepala dan sakit perut.Ahmad berkata"aaaaaaaaa! apa yang telah berlaku perutku pecah dan terkeluar ulat".Ahmad pun segera memangil kawan-kawanya.Kawan-kawanya segera datang dan terkejut apabila melihatnya.
Mereka menangis teresak-esak.
Mereka segera lari pergi ke penerbangan.Mayat ahmad tidak dijumpai oleh pegawai polis yang ditelefon oleh sarbini.Buku yang dibeli oleh ahmad telah diambil oleh nurin.Dia sempat mengambilnya sebelum pergi ke penerbangan.Aisyah berasa tidak sedap hati apabila ahmad meninggal dunia.Dia berasa akan ada bayangan yang megikuti dia.Apabila dia ke tandas dengan cepat dia menjerit"aaaaaaaa!".Semua orang bergegas ke sana.Mereka menanyakan apa yang dilihat oleh aisyah.Aisyah mengatakan dia berjumpa dengan mayat ahmad.Dengan segera nurin dan sarbini memeriksa seluruh tempat.Mereka berdua.tidak ternampak lansung mayat ahmad.Tiba-tiba.......................
BERSAMBUNG
Harap anda semua berseronok dengan cerita ini.
Mula:27JULAI2014
Sambungan:1OGOS2014
Saya azmie mengucapkan
ribuan terima kasih bagi yang membaca cerita ini.Terima Kasih and Thank You.
YOU ARE READING
Rahsia Ahmad
HorrorWatak-watak 1.Abdul Ahmad bin abu ghani 2.Sarbini alawi bin Hashim 3.Nur Aisyah binti Haji Nadzari 4.Nurin Batrisya binti abdul khadi ------------------------------------------- Harap anda semua berseronok dengan cerita ini.